عید نوروز 99 کجا بریم؟ لیست تور نوروز 99

هر چه به پایان سال نزدیک می شویم بیشتر صحبت ها درباره اینکه عید نوروز 99 کجا بریم؟ و برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز است. تعطیلات نوروز بهترین زمان است تا از دغدغه و روزمرگی سال گذشته دور شوید و زمانی را در طبیعت زیبای ایران سپری کنید یا از گنجینه های تاریخی این سرزمین بازدید کنید. تور های نوروز 99 در اکثر شهرهای ایران مانند تور کیش، تور مشهد و.. طرفداران خود را دارند. در ادامه پیشنهاد هایی را برای ایرانگردی در نوروز به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید بسته به نوع سفر تاریخی، تفریحی، طبیعت گردی یا خرید و بازارگردی و همچنین آب و هوای مناطق مختلف ایران در ایام تعطیلات نوروز بهترین مقصد را برای سفر با تور نوروز 99 انتخاب کنید.

تور های نوروز 99 مقاصد: ایرانگردی در نوروز

تور کیش

تور کیش

جزیره رویایی کیش در قلب خلیج فارس طرفداران زیادی دارد. این جزیره خوش آب و هوا که بسیار مدرن و شیک است از سرسبزترین جزایر خلیج فارس نیز به شمار می رود. این جزیره در دهه های اخیر بسیار مورد توجه بوده است به مقصدی مفرح برای تعطیلات نوروز تبدیل شده است. کیش جاهای دیدنی فراوانی دارد که با تور نوروز 99 کیش به آن می پردازیم. تور کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش مورد پسند کسانی است که می خواهند در آب و هوای معتدل جزیره به تفریح بپردازند و آرامش واقعی در تعطیلات نوروز را تجربه کنند.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش سفر به مروارید خلیج فارس


بوستان آهوان کیش، خانه بومیان، اسکله تفریحی، ساحل مرجان، جزیره هندورابی، شهر حریره، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، گذر هنرمندان، آب انبار، پارک ساحلی میرمهنا، روستای باغو، پارک ساحلی سیمرغ، پارک شهر، دلفیناریوم و پلاژ بانوان.این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی مقصد گردشگران خرید نیز هست. در این جزیره با وجود پاساژهای مدرن و زیبا می توان کالاها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرد و این لذت خرید را دوچندان می کند. تفریحات دریایی، رستوران ها و مراکز خرید کیش از محبوبیت بالایی نزد مسافران برخوردار است.

مقایسه قیمت و رزرو تور کیش از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

تور مشهد

تور مشهد نوروز 99

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی کشور سالانه مسافران داخلی و خارجی زیادی در خود جای می دهد و این امر به سبب وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) است. همین امر باعث شده تا جاهای دیدنی مشهد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. مشهد در تعطیلات نوروز برای خیلی ها اولین گزینه سفر است چرا که می خواهند در زمان تحویل سال کنار حرم مطهر امام رضا (ع) باشند. اگر میخواهید در تور نوروز 99 عازم مشهد شوید، حتما برای آشنایی یا دیدنی های مشهد به مقاله جامع سلطان سفر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی مشهد 110 مورد از دیدنی های مشهد


مسافرانی که در عید نوروز 99 با تور مشهد به این شهر سفر کنند می توانند از باغ پرندگان سپاد، پارک طبیعی هفت حوض، پارک و شهربازی ملت، پارک جنگلی وکیل آباد، موزه آستان قدس رضوی، کلات نادری، سرزمین موج های آبی، باغ گیاه شناسی، رستوران معلق، باغ ملی، بند گلستان، پارک ساحلی آفتاب، پارک علمی پروفسور بازیما، موزه نادری، موزه مردم شناسی و حمام مهدی قلی بیک، روستا و غار مغان و همین طور موزه نان مشهد بازدید کنند. مشهد از شهرهایی است که در تعطیلات نوروز مسافران زیادی به آن سفر می کنند و در مبحث ایرانگردی در نوروز یکی از مهم ترین شهر ها به شمار می رود.

مقایسه قیمت و رزرو تور مشهد از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

تور قشم

تور قشم نوروز 99

بزرگترین جزیره هرمزگان، با طبیعتی شگفت انگیز جزیره قشم است. در این جزیره شما با طبیعتی رو به رو هستید که از عجایب هفتگانه به شمار می رود. جاهای دیدنی قشم از خاص ترین های جاذبه های ایران است که در تور قشم به آن می پردازیم. اگر در تعطیلات نوروز به دنبال سفری متفاوت هستید و یا به ایرانگردی در نوروز فکر می کنید، جزیره قشم را حتما در صدر لیست انتخاب های خود برای تور نوروز 99 بگذارید. چرا که سرزمین آب و آفتاب میزبان فوق العاده ای برای شما خواهد بود.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی قشم زیباترین جزیره ایران


حتما نام جنگل های حرا به گوشتان خورده است. اگر در تور نوروز 99 قشم را انتخاب کرده اید می توانید در عید نوروز 99 آن را از نزدیک مشاهده کنید. جنگلی در دل دریا حتما شما را مجذوب خود می کند. زیبایی های این جزیره بی شمار است و ما نام برخی از معروف ترین های آن را به شما می گوییم: دره ستارگان، بندر لافت، تنگه چاهکوه، دره تندیس ها، سد و روستای گوران،جزیره هرمز، جزیره ناز و جزیره هنگام. این اسامی هر کدام در دل خود تاریخ ها و جاذبه های فراوان دارد که هر مسافری دلبسته ی آن می شود. آب و هوای گرم و شرجی قشم در فصل بهار بسیار دلنشین خواهد بود. همین طور برای آن دسته از مسافرانی که خرید در سفر را در اولویت قرار داده اند بسیار جای مناسبی است.

مقایسه قیمت و رزرو تور قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

تور اصفهان

تور اصفهان نوروز 99

اصفهان که به نصف جهان معروف است از دیگر مقاصد مسافران در تعطیلات نوروز است. افرادی که با تور اصفهان سفر می کنند حتما به میدان نقش می روند تا در آن میدان زیبا چهار اثر تاریخی منحصر به فرد یعنی سردر و بازار قیصریه، کاخ عالی قاپو، مسجد امام و مسجد شیخ لطف الله را از نزدیک مشاهده کنند.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی اصفهان گنجینه تاریخ ایران


اصفهان شهری تاریخی است که جاذبه های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. در فصل بهار زیبایی این شهر دو چندان می شود. اگر در عید نوروز 99 به اصفهان رفتید برای بودن در جاهای دیدنی اصفهان بازدید از عمارت هشت بهشت، سی و سه پل، منارجنبان، کلیسای وانک و آتشکده را در برنامه خود قرار دهید. گردش در تونل آکواریوم و باغ پرندگان نیز خالی از لطف نیست. به طور کلی در بین گزینه های مختلف تور نوروز 99 تور اصفهان را کسانی انتخاب می کنند که به تاریخ و معماری بناهای قدیمی این شهر علاقه دارند.

مقایسه قیمت و رزرو تور اصفهان از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

شیراز

تور شیراز نوروز 99

شیراز شهر شعر و ادب ایران است. این شهر تاریخی در بهار زیبایی چشم نوازی دارد که هر مسافری را شیفته خود می سازد. شهر حافظ و سعدی تاریخی به بزرگی ایران دارد. از جاهای دیدنی شیراز می توان به بازار وکیل، باغ ارم، حرم شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، پاسارگاد، پرسپولیس، ارگ کریم خان، مسجد و حمام وکیل، باغ نارنجستان، خانه زینت الملک،آرامگاه سعدی و آرامگاه حافظ اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی شیراز سفر به سرزمین شعر و ادب


این شهر شاعرانه و زیبا مقصد مسافران بسیاری در تعطیلات نوروز است. اگر در عید نوروز 99 با تور شیراز سفر کنید می توانید به تمام نقاط زیبای آن بروید و از سفر خود لذت ببرید. تور شیراز در بین مقاصد مختلف تور نوروز 99 مناسب کسانی است که به بازدید از بناهای تاریخی و سنتی علاقه دارند و میخواهند تعطیلات خود را در شهری با قدمت بالا و در عین حال مدرن سپری کنند.

مقایسه قیمت و رزرو تور شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

تور تهران

تور تهران نوروز 99

تهران به عنوان پایتخت کشور یکی از شهر هایی است که روزانه سفرهای زیادی به آن می شود. این شهر شلوغ و پر حاشیه در عید نوروز 99 به بهشتی برای تهرانی‌هایی که در عید نوروز سفر نمی کنند و آن دسته از مسافرانی که  از شهر های دیگر به تهران می آیند تبدیل می شود. چرا که خیابان ها خلوت و بدون ترافیک است و آسمان آبی و هوای پاک این شهر را در لیست مقاصد ایرانگردی در نوروز قرار می دهد. خلوتی و تمیزی در این کلانشهر باعث می شود که جاهای دیدنی تهران مورد استقبال قرار بگیرد و مسافران و اهالی به گردش و تفریح در جاهای دیدنی تهران در تعطیلات نوروز بپردازند. 
در تور تهران می توانید از بازار تجریش که از قدیمی ترین بازارهای شمیران به شمار می رود دیدن کنید. این بازار در شمال شهر تهران و در میدان تجریش قرار دارد که بافت سنتی خود را همچنان حفظ کرده است. یک مسجد و حسینیه نیز در این بازار قرار دارد و همچنین از بخشی از بازار می توانید خود را به حرم امامزاده صالح برسانید.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی تهران ابر شهری در دامنه البرز


جاذبه دیگری که در تور نوروز 99 می توانید به آن سر بزنید بازار بزرگ تهران است که ایستگاه مترو 15 خرداد بهترین مسیر برای رسیدن به آن است.  اگر به دنبال فضاهای سرسبز هستید و می خواهید روزهایتان را در طبیعت بگذرانید پل طبیعت به عنوان یک پل سه طبقه پیاده‌رو و غیر خودرویی بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش در غرب را به هم وصل می کند. همین طور باغ پرندگان در در شمال شرق تهران در خیابان کوهستان می تواند گزینه خوبی باشد. باغ ملی گیاه شناسی، پارک ملت، پارک جمشیدیه و پارک جنگلی لویزان از برجسته ترین بوستان های تهران به شمار می رود.
مناطق تاریخی همچون کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، بازارچه عودلاجان، کاخ گلستان، برج آزادی و موزه ایران باستان برای آن دسته از علاقمندان به تاریخ بسیار جذاب خواهد بود. برج میلاد نیز یکی دیگر از جاذبه های تفریحی و مراکز خریدی است که می توانید ساعاتی را در آن به خوشی بگذرانید. اگر به این شهر سفر کردید حتما به بام تهران، شهرک سینمایی غزالی، دریاچه چیتگر و موزه حیات وحش دارآباد سری بزنید. این شهر پر است از کافه ها و رستوران هایی که در فضاهای تاریخی و مدرن قرار دارند. در هر بخشی از تهران می توانید تفریح، خرید و استراحت کنید و از ایرانگردی در نوروز لذت ببرید.

مقایسه قیمت و رزرو تور تهران از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

تور یزد

تور یزد نوروز99

عروس کویر برازنده شهری چون یزد است. در این شهر زیبا معماری ایرانی را با تمام ظرافت های آن می توان دید. در کوچه پس کوچه های این شهر جذاب می توان جاهای دیدنی یزد را از نزدیک مشاهده کرد و از فرهنگ و هنر مردمانش لذت برد. ایرانی ها در تعطیلات نوروز به ایرانگردی می پردازند و در میان شهر ها حتما سری به یزد می زنند. اگر به طبیعت و بافت کویری علاقه مندید تور یزد می تواند بهترین گزینه برای شما در تعطیلات نوروز باشد.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی یزد راهنمای سفر به شهر بادگیرها


در تور یزد مهمترین نقاط این شهر مورد بازدید قرار می گیرد مانند: مسجد جامع، ایوان رفیع، مجموعه امیر چخماق، باغ دولت آباد، آتشکده ورهرام، ساباط، بازار مسگرها، موزه آیینه و روشنایی، برج خاموشان، آسیاب آبی اشکذر، بازار و حمام خان، روستای خرانق، مدرسه ضیائیه یا زندان اسکندر، مسجد جامع فهرج، چک چک، کویر کاراکال، خانه آقازاده ها، کویر سیاه کوه، خانه صولت و خانه لاری ها. هر نقطه از این شهر پر رمز و راز می تواند شما را مجذوب خود کند.

مقایسه قیمت و رزرو تور یزد از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

تور شمال گردی 

مناطق بکر شمال ایران همواره مقصد گردشگران بسیار در ایران بوده است. به خاطر آب و هوای مناسب، دریا و جنگل های بی نظیر مناطق شمالی کشور هیچ وقت خالی از مسافر و گردشگر نیست. غذاهای خوشمزه شمالی می تواند یکی دیگر از دلایل سفر به این منطقه باشد. غذاهای خاص در آب و هوایی مطبوع در دل جنگل های سرسبز لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای مسافران رقم می زند. شمال کجاست؟ خطه سرسبز شمال ایران در مجاورت با دریای خزر که دارای دو استان گیلان و مازندران است در اصطلاح ما ایرانی ها شمال است. هر یک از این استان ها علاوه بر ویژگی های خاص شمال دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد خود هستند. برای آشنایی با جاهای دیدنی شمال از جمله جاهای دیدنی مازندران و گیلان  می توانید به مقالات مرتبط با این استان ها مراجعه کنید.

مازندران

مازندران

هزار جریب کوه های سرسبزی است که در میان بخش های شهری مانند بهشهر، نکا، ساری و سوادکوه قرار گرفته است. این منطقه بسیار زیبا است و توجه هر مسافری را به خود جلب می کند. شهر ساحلی فریدونکنار که در میان شهرهای آمل، بابل، بابلسر و محمودآباد قرار دارد از شهر های کناره ساحل خزر است که از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه گردشگران بوده است و امروزه به دلیل درنای مشهور سیبری به نام امید مشهورتر شده است. این شهر با ساحل ماسه ای 10 کیلومتر امتداد دارد.


بیشتر بخوانید:


آلاشت نیز منطقه ای کوهستانی است که دارای غارها و آبشارهای زیبایی است. عباس آباد هم یکی دیگر از جاهای دیدنی مازندران است که جاده کلاردشت به عباس آباد زیبایی توصیف ناپذیری دارد. در عباس آباد بنای تاریخی مربوط به دوران صفویه وجود دارد که گاهی به زیر آب رفته و گاهی از آب بیرون می آید. جنگل های دالخانی در نزدیکی های رامسر، شهر نور، دریاچه الیمالات در نزدیکی جاده نور به چمستان، روستای لاویج، مازیچال، برنت، گرسماسر، جواهرده، فیلبند، مسیر ته جن به سلیمان تنگه، رامسر، کلاردشت، باداب سورت، دریاچه چورت، آبشار آهکی و کلبه های جنگلی لفور، روستای کندلوس، غار آبی دانیال، دره اسکلیم رود، مرداب هسل، شهر نکا، پلنگ دره و جنگل های دو هزار سه هزار برخی از جاذبه های گردشگری مازندران است که در تعطیلات نوروز می توان به آن سفر کرد.

مقایسه قیمت و رزرو تور ماسال از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

گیلان

گیلان

گیلان بخش دیگری از  طبیعت بکر شمال ایران است و جاهای دیدنی گیلان کم از مازندران ندارد. در عید نوروز 99 می توانید با سفر به گیلان از برخی از مکان های دیدنی این استان دیدن کنید.  ماسوله، دشت النزه، دیلمان، داماش، تالش، اولسبلنگاه ماسال، تالاب کیاکلایه، روستا و پارک جنگلی صفرابسته، دریاچه بره سر یا دریاچه ویستان، جنگل گیسوم، جنگل سیاهکل آبشار لونک، جاده اسالم و خلخال، تله کابین و گردنه حیران، چشمه آب گرم علی داشی، روستا و آب گرم کوته کومه، آبشار لاتون، روستای سرولات، سوباتان، غار آویشو (آبیشو)، اشکور رودسر، تالاب عینک رشت، تالاب سوستان، دریاچه یا تالاب استیل، آبشار ویسادار، ییلاق سلانسر، آبشار میلاش، پارک جنگلی سفید آب، جواهر دشت، دریاچه کومله،  تالاب چاف،جنگل نقله بر، کوه درفک، آبشار زمرد، تالاب انزلی، دریاچه سقالکسار،پارک جنگلی سراوان، بام سبز و تله کابین، پناهگاه حیات وحش سلکه، قلعه رودخان و پارک جنگلی ماسوله تنها بخش کوچکی از جاذبه های این استان است.


بیشتر بخوانید:


هر یک از این جاذبه ها در شهرهای رشت، لاهیجان، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن، املش، آستانه اشرفیه، سیاهکل، شفت و ... قرار دارد که زیبایی های خاص و منحصر به فرد آن در فصل بهار دو چندان می شود و انسان شهری را جانی دوباره می بخشد. در تعطیلات نوروز مسافران سعی بر ایرانگردی دارند که ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی برخی از جاذبه های گردشگری ایران راه را بر شما هموار کنیم تا در نوروز 99 بتوانید به راحتی مقاصد خود را شناسایی و با تور شهر های مختلف به سفر بروید. در هر یک از شهر های معرفی شده شما با بیش از آنچه که در این متن خواندید مواجه می شوید و ما سعی بر آن داشتیم تا شما را با معروف ترین آن ها آشنا کنیم.

مقایسه قیمت و رزرو تور رشت از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: