۷ هتل خاص و متفاوت در ایران: به رویاهایتان سفر کنید!

 

هتل کپری قلعه گنج کرمان 

هتل کپری قلعه گنج کرمان

هتل کپری قلعه گنج یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های پارسیان است که در 390 کیلومتری شهر کرمان قرار گرفته است. اگر به دنبال کسب تجربه ای تازه در طبیعت هستید میتوانید این هتل خاص و متفاوت را برای اقامت انتخاب کنید.
 آرامش روزهای درخشان کویر، آسمان پرستاره شب، طلوع و غروب های رویایی، گله شترها در طبیعت این منطقه از جاذبه های پر طرفدار آن است. معماری خاص هتل نیز که برای بهم نریختن طبیعت بکر به شکل کپری ساخته شده  خود از جاذبه های آن گردیده است.

هتل کپری قلعه گنج کرمان

آفرود در شنزارهای کویری، شتر سواری، پذیرایی شام در کویر، موزیک و رقص محلی، بازی محلی رامازا، مشاهده منظره زیبای منطقه از بالای تخت ورزال که منظره‌ای منحصر به فرد از جنگل، کویر و تپه‌های شنی می‌باشد از امتیازات این هتل هستند.

هتل صخره ای لاله کندوان، اقامتی در دل صخره های کندوان 

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل لاله کندوان با معماری منحصر‌به‌فرد خود در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد. و سومین هتل صخره‌ای جهان به شمار می رود به گونه‌ای که تمام اتاق‌های آن در دل کوه تراشیده شده‌اند. اقامت در هتلی با  امکانات لوکس و اتاق‌های غار‌مانند در دل کوه هر کسی را وسوسه میکند تا سفر به کندوان را در برنامه خود قرار دهد. مردم کندوان سال‌هاست که اینگونه زندگی می‌کنند، تجربه‌ی چنین سبکی از زندگی و اقامت حسی منحصر‌به‌فرد را به مسافران منتقل می‌کند.

هتل صخره ای لاله کندوان

تصور کنید صبح‌ها پنجره اتاق‌تان رو به منظره کوهستانی و زیبای کندوان باز میشود، میتوانید سالم‌ترین غذاهای محلی را در رستوران هتل امتحان کنید، و برای گشت و گذار به کوچه‌های کندوان سری بزنید. آب معدنی کندوان یکی از بهترین آب معدنی‌های ایران است اگر خواستید در اتاق‌های جکوزی‌دار که با این آب معدنی پر شده اند اقامت کنید، تا این بخش از جذابیت‌های کندوان را هم از دست ندهید.

هتل دریایی ترنج کیش، نقشی بر آب‌های نیلگون خلیج فارس 

هتل دریایی ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش اولین هتل دریایی خاورمیانه است که نمونه مشابه آن فقط در مالدیو و کاراییب وجود دارد.تمامی اتاق‌های آن بر روی آب ساخته شده‌اند و دارای کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی می‌باشند و همه اتاق‌ها با یک راهروی چوبی به هم متصل شده‌اند که در نهایت طرح یک بته جقه را بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس ایجاد نموده‌اند.
بهترین چشم‌انداز‌های ترنج کیش را میتوان مشاهده طلوع و غروب خورشید در پهنه‌ی دریا از پنجره‌ها و بالکن‌های اتاق‌ها دانست و همچنین مشاهده حرکت ماهی‌ها، مرجان‌ها و لاک پشت‌ها و عروس‌‌های دریایی از کف شیشه ای اتاق‌ها تجربه‌ای لذت بخش می‌باشد.

هتل ترنج کیش

دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان، رستوران های دریایی که می توان جانوران دریا را هنگام سرو غذا زیر پای خود تماشا کرد، رستوران های ساحلی و مجموعه های سرگرمی همه از خاطره انگیزهای این مجموعه زیبا و مدرن برای شما خواهد بود.

در هتل کویری بالی مهمان آرامش کویر باشید

هتل کویری بالی

هتل کویری بالی بخاطر معماری‌ خاص خود که با الهام از خانه‌های کویر ساخته شده‌است، شهرت یافته است.  بالی در شهر خور و بیابانک از توابع اصفهان قرار دارد. این هتل کاهگلی یک حیاطی مرکزی دارد و دارای دو نوع اتاق سنتی و مدرن است که گرداگرد این حیاط مرکزی قرار گرفته اند.  اتاق‌های سنتی کاهگلی است و به جای  تخت و میز و صندلی، لحاف و تشک‌های مخمل برای مسافران مهیا شده است. در کویر همه چیز رنگ سادگی دارد از چیدمان سنتی هتل تا دیوارهای کاهگلی آن که در کنار طعم لذیذ غذاهای سنتی سبک زندگی گذشتگان را تداعی می‌کند.

هتل کویری بالی- خور و بیابانک

این مجموعه به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی برای تورهای کویر نوردی احداث گردیده است. آسمان پر ستاره و شگفت انگیز شب کویر، شتر سواری، رالی ، موتور سواری، گردش پیاده در شنزارها بسیاری را برای یک ماجراجویی تازه و ویژه راهی کویر می کند.

هتل بام سبز رامسر، به آوای جنگل گوش بسپارید

هتل بام سبز رامسر

بام سبز رامسر در فاصله 700 متری از سطح دریا، در ارتفاعات سرسبز رامسر قرار دارد که تنها با تلکابین می توان وارد این هتل رویایی شد. از این رو لازم است مهمانان یک ساعت قبل از پایان کار خط تله کابین در مجتمع حاضر باشند. خوب است بدانید که ساعات کاری تله کابین در بهار و تابستان از ساعت 9 صبح الی 20:30 شب و در پاییز و زمستان از ساعت 10 صبح الی 17 بعد از ظهر است. بام سبز با انواع سوییت‌ها و کلبه‌های جنگلی تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. کلبه‌‌های جنگلی این مجموعه با فاصله‌‌ای ده دقیقه‌‌ای از ساختمان اصلی هتل قرار گرفته‌‌اند. گفتنی است در صورتی که از کلبه‌‌های دورتر از ساختمان اصلی استفاده شود ماشینی برای تردد در اختیار مهمانان قرار می‌‌گیرد. این کلبه‌‌ها هر کدام داریا رنگی شاد و زیباست و به همین دلیل در فضای جنگل نمایی فوق‌‌العاده زیبا را به وجود آورده است. محیط کوهستانی و جنگلی و خوش آب و هوای این منطقه از یک طرف مشرف به دریا واز طرف دیگر در دل جنگل بسیار زیبای رامسر قرار گرفته است. به طوری که یکی از پنجره های کلبه روبه جنگل و پنجره دیگر رو به دریا باز میشود. همین جذابیت‌ها گردشگران زیادی را به اقامت در این مجموعه ترغیب کرده است.

هتل بام سبز رامسر

فضاسازی زیبا و آرامش بخش کلبه‌ها، چشم اندازهای بی نظیر از دریا، کوه، جنگل، کافی‌شاپ ها، فروشگاه‌های متنوع، دسترسی به شهربازی، کارتینگ و موتور سواری، تله کابین، رستوران سنتی،کلوپ دریایی (جت اسکی ـ شاتل ـ اسکی روی آب ـ قایق سواری با قایق دلفین ـ پارسیلینگ)، بازارچه ساحلی، و پینت بال دل کندن از این مجموعه را در طول اقامت‌تان دشوار خواهد کرد. همچنین در ساختمان اصلی هتل دو طبقه مثبت وجود دارد که یکی برای رستوران ایل میلی و دیگری برای بام هتل با نمایی 360 درجه از طبیعت زیبای رامسر و کوهستان‌‌ها و جنگل‌‌های آن و همچنین نمایی جالب از دریای خزر است.

هتل لاله بیستون،کاروانسرای شاه عباسی 

هتل لاله بیستون - کاروانسرای شاه عباسی

هتل بین المللی لاله بیستون عضو گروه هتل های لاله در فاصله 25 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد. این مجموعه کاروانسرای دوره صفوی است که مرمت و بازسازی شده است تا پذیرای گردشگران مجموعه تاریخی بیستون باشد.
 دیدن کوه بیستون که از هتل کاروانسرای بیستون به آن مشرف هستید و  زیبایی های کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان همگی سبب می‌شوند تا از سفر خود لذت ببرید.

کاروانسرای شاه عباسی - هتل لاله بیستون

اقامت در اتاق های 400 ساله بیستون که مشرف به فرهاد تراش است با فضاسازی سنتی و حوض بزرگ وسط کاروانسرا که آسمان پاک کوهستان را در خود انعکاس می‌دهد حس فوق العاده ای را در شما ایجاد می‌کند. هرچند مجموعه لاله بیستون فضایی سنتی دارد و معماری عصر صفوی بر آن حاکم است اما در این هتل-کاروانسرا، تلفیقی از سنت و مدرنیته در کنار هم قرار گرفته‌اند تا شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورند.
اجرای موسیقی زنده، نمایشگاه و فروشگاه دایمی صنایع دستی محلی، وجود فروشگاه تجهیزات و لوازم صخره نوردی و قرار گرفتن در سایت جهانی بیستون و مجاورت با طبیعت کوهستانی، از جمله جاذبه های گردشگری هتل بین المللی لاله بیستون می باشد.

هتل وستا تنکابن،به ویلای شخصی خود بروید!

هتل وستا تنکابن

هتل وستا اولین ویلا هتل ایران که به جای در اختیار قرار دادن سوییت، یک مجموعه ویلایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می خواهید در مدت سفرتان به شمال کشور در یک ویلا در شمال اقامت داشته باشید، وستا که در بهترین منطقه خوش آب و هوای تنکابن قرار گرفته است ویلای شخصی شما را در اختیارتان می گذارد. ویلاهای مجموعه ی وستا از 50 تا 250 متر هستند که همگی دارای حیاط سرسبز، بالکن و استخر اختصاصی آب گرم، امکانات لوکس، آشپزخانه کامل و مجهز می باشند.
رستوران روف گاردن هتل مشرف به کوه‌های سرسبز منطقه یک منظره عالی در اختیار شما گذاشته و رستوران آبشار  نیز در کنار استخر روباز آن با سرو انواع غذاها لحظه های پرنشاط و رضایت بخشی را برای شما فراهم خواهد آورد.هتل وستا تنکابن

این مجموعه با استخر روباز چهارفصل، سالن اختصاصی سینما، سالن بدنسازی و بیلیارد، کلوپ کودک شامل سینما، کتابخانه و فضای بازی، اتاق خلاقیت و استخر مخصوص می تواند خود دلیل جذب گردشگران به این منطقه باشد. علاقه مندان به این هتل تمام وقت اقامتشان را می توانند از امکانات موجود لذت برده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند.

برای اطلاع از قیمت رزرو هتل با امکان مقایسه قیمت چندین سایت به سلطان سفر مراجعه کنید و بهترین هتل ها در سراسر ایران را از معتبرترین سایت ها رزرو کنید.
 

 

 

نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: