بازار بعثت طرقبه یکی از بهترین بازار های اطراف مشهد

بازار بعثت یکی از مهم ترین بازار ها و از بهترین مراکز خرید حومه مشهد می باشد. این بازار  در ییلاق طرقبه واقع گردیده است.

بازار بعثت طرقبه  یک بازار بین المللی بوده و می‌توان آن را مهم‌ترین بازار شعر طرقبه معرفی کرد. این بازار علاوه بر داشتن امکانات تفریحی نظیر سینما چند بعدی و مونوریل، فروشگاه های فراوانی دارد و می توان انواع سوغات مشهد از جمله: نقره جات، صنایع دستی، خشکبار، پوشاک پوست و چرم، اسباب بازی و لوازم کریستال  را از این بازار تهیه کرد.
درکنار بازار در حاشیه میدان اصلی طرقبه، مغازه های بزرگی به چشم می خورد که در آنها صنایع دستی ظریف مانند مجسمه های گچی و سرویس های چینی و خاتم و مینا و قلم زنی به مشتریان عرضه می شود. . این دهکده توریستی نه تنها مهمانهای خود را در هتلهای زیبا پذیرا میباشد، بلکه سوغاتیهای رنگارنگی مانند گلیم‌های رنگارنگ، مجسمه‌های چوبی، کلاه‌های حصیری بزرگ، صنایع دستی ساخته شده از پشم گوسفندان همه و همه بخشی از سوغاتی‌های رنگارنگ و دیدنی را در معرض نمایش آنها قرار میدهد. در این بازار میتوانید فروشگاههیی را پیدا کنید که گلهای زیبا و خوش عطر نیز از دیوارها و سقف آن آویزان شدهاند. این گلها به تنهایی حالت سنتی و زیبایی را به بازار بخشیدهاند. این بازار مجهز به تریا، رستوران و نمازخانه و شهر بازی کوچک و بانک و دفاتر بیمه و تاکسی تلفنی و پارکینگ و سرویس بهداشتی است.
آدرس بازار بعثت طرقبه : مشهد ، منطقه طرقبه ،خیابان صاحب الزمان ،بازار بین‌المللی بعثت
ساعات کاری بازار بعثت طرقبه : ۹ صبح الی ۲۲ شب


بیشتر بخوانید:
ییلاقات طرقبه و شاندیز، بهشت گردشگری مشهد
ویلاژ توریست مجتمع تجاری مدرن در بهشت گردشگری مشهد
معرفی بازار رضا مشهد / گزارش تصویری


برای رزرو هتل مشهد یا اجاره سوییت در مشهد در سایت سلطان سفر می توانید تمام قیمت ها  و نظرات کاربران را مشاهده و مقایسه کنید.

رزرو هتل مشهد

مشاهده و رزرو

 

 

 

نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: