بهترین هتل شیراز معرفی 5 هتل برتر

شهر شیراز یکی از زیبا‌ترین شهر‌های ایران می‌باشد که با وجود آٰرامگاه‌های سعدی و حافظ، آوازه این شهر جهانی شده است. همچنین بنا‌های باستانی زیادی در استان فارس و نزدیکی شهر شیراز وجود دارند و برای همین بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی، این شهر را به عنوان مقصد و اقامتگاه خود در سفر انتخاب می‌کنند. اگر از جمله افرادی هستید که به امکانات و کیفیت محل اقامت خود در سفر، اهمیت می‌دهید، می‌توانید بهترین هتل شیراز را انتخاب کنید. خوشبختانه شهر شیراز دارای چندین هتل با خدمات و امکانات عالی است، اگر اطلاعاتی در این باره، یعنی انتخاب بهترین هتل شیراز ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ویژگی‌های این هتل‌ها را در ادامه مطلب بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.

مقایسه قیمت و رزرو هتل شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

معرفی 5 مورد از بهترین هتل‌های شیراز

در هر فصلی از سال که به شهر شیراز سفر کنید، تعداد زیادی توریست خارجی و ایرانی می‌بینید که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شیراز یا استان فارس، به این شهر آمده‌اند. بدیهی است که وجود همیشگی توریست‌ها در این شهر، کیفیت خدمات هتل‌های شیراز را افزایش داده اما ما می‌خواهیم چند تا از برترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم تا اقامت دلپذیر‌تری در شیراز داشته باشید.

هتل چمران شیراز

بهترین هتل شیراز هتل چمران

هتل چمران شیراز، هتلی ۵ ستاره است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید. این هتل یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های شیراز می‌باشد که در ۳۰ طبقه ساخته شده و در حال حاضر دارای ۲۵۰ واحد اقامتی است. از ویژگی‌های منحصر بفرد هتل چمران، باید به وجود رستوران‌های ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ اشاره کنیم. در فضای این رستوران‌ها علاوه بر غذای با کیفیت، منظره زیبایی از فراز محله قصرالدشت شیراز، قابل مشاهده است. در ضمن یک کافی شاپ با موسیقی زنده در طبقه ۲۳ هتل وجود دارد که آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل و عموم مردم می‌باشد. 

مقایسه قیمت و رزرو هتل چمران شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل چمران شیراز خدماتی مانند بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و سالن زیبایی،‌ فروشگاه، اینترنت در تمام اتاق‌ها، بازی‌های دیجیتال، پارکینگ، سرو صبحانه در اتاق، سالن‌های چند منظوره اجتماعات، تالار عروسی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، امکانات ویژه افراد توان‌خواه و … است. همان‌ طور که مشاهده می‌کنید خدمات زیادی در این هتل ارائه می‌شود برای همین بسیاری از مسافران، هتل چمران را بهترین هتل شیراز می‌دانند اما بهتر است شما ادامه مطلب را هم بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.

آدرس: شیراز، بلوار چمران

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یک هتل ۵ ستاره است که با نام هتل شیراز هم شناخته می‌شود. این هتل در نزدیکی دروازه قرآن و ورودی شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. به طور کلی این هتل بر روی ارتفاع ساخته شده و دارای ۱۳ طبقه و ۱۵۸ واحد اقامتی است. همه اتاق‌ها دارای بالکن بوده که منظره‌ای زیبا از کوهستان و ورودی شهر قابل مشاهده می‌باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل بزرگ شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل بزرگ شیراز، خدمات رفاهی مختلفی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که برخی از این خدمات عبارتند از: پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود در همه اتاق‌ها، خدمات ویژه افراد توان‌خواه، استخر رایگان برای مهمانان مقیم هتل، گیم نت، اتاق بازی برای کودکان، ترانسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد،‌ نمازخانه، خدمات تهیه بلیط،‌ سالن ورزشی و … این هتل هم می‌تواند بهترین هتل شیراز باشد اگر با سلیقه و نیاز شما مطابقت کند.

آدرس: شیراز، ورودی شمالی شهر، جنب دروازه قرآن

هتل هما شیراز

هتل هما  بهترین هتل شیراز

هتل هما شیراز یکی از هتل‌های مجموعه هما می‌باشد که در ۸ طبقه و ۲۳۲ واحد اقامتی در سال ۱۳۵۱ بنا شد. هتل هما در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت. در صورت اقامت در هتل هما شیراز می‌توانید مناظری مانند کوهستان و باغ‌های اطراف هتل را مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم هتل هما، سالن‌های چند منظوره‌ آن است. سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن جشن‌ها و … 

مقایسه قیمت و رزرو هتل هما شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل هما شیراز در وب سایت خود به سابقه و تجربه چند دهه تأکید دارد و بر اساس نظرات بسیاری از مهمانان مقیم هتل، بهترین هتل شیراز است. خدمات رفاهی هتل مانند رستوران، استخر نیم بها برای مهمانان مقیم هتل، پارکینگ رایگان، اینترنت تا ۲ گیگ در لابی، زمین تنیس، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی، فضای مناسب پیاده‌روی، رستوران ایرانی، رستوران فرنگی، کافی‌شاپ، امکانات مخصوص افراد توان‌خواه و … می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل هما شیراز، فاصله کم هتل با بسیاری از جا‌های دیدنی شهر شیراز است.

آدرس: شیراز، میدان گاز، جنب پارک آزادی

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل‌های شیراز، هتل ۵ ستاره زندیه است. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۴ در محوطه مجموعه زندیه احداث و افتتاح شد. هتل زندیه دارای ۶ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی است. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید منظره‌ای از شهر و کوهستان اطراف را مشاهده کنید. این هتل دارای سالن اجتماعات نیز هست. از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل زندیه شیراز، این است که هتل فاصله کمی با بنا‌های تاریخی و مراکز خرید دارد به شکلی که حتی با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید به مقصد برسید.

مقایسه قیمت و رزرو هتل زندیه شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

از جمله خدمات هتل زندیه شیراز می‌توانیم به پارکینگ رایگان،‌ استخر رایگان برای میهمانان مقیم هتل، اینترنت نامحدود در همه اتاق‌ها، رستوران، اجاره اتومبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط،‌ خدمات تور و گردشگری، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه، سالن ورزشی، جکوزی، فضای سبز برای پیاده روی و … اشاره کنیم.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز

آخرین هتلی که در لیست بهترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد هتل ۴ ستاره الیزه است. این هتل در سال ۱۳۹۳ با ۷ طبقه و ۶۸ واحد اقامتی ساخته شد. از مزایای مهم اقامت در هتل الیزه شیراز،‌ این است که هتل به دور از شلوغی و سر و صدای شهر در قسمت شمال شرقی و محله معالی آباد قرار گرفته که برای شما آرامش زیادی به همراه می‌آورد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل الیزه شیراز از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل الیزه دارای لابی لانژ است که در مرکز لابی قرار دارد و در تمام ساعات روز آماده ارائه آبمیوه‌های تازه، قهوه و دسر می‌باشد. به علاوه یک رستوران فرنگی هم در انتهای لابی هست که غذا‌های سالم و به سبک خانگی اروپایی سرو می‌کند. امکانات رفاهی دیگری که هتل الیزه شیراز ارائه می‌دهد شامل: استخر، پارکینگ، اینترنت نامحدود در لابی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و … می‌باشد.

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان

جمع‌بندی

با بررسی این ۵ هتل می‌توانید بهترین هتل شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. برای انتخاب بهتر از وب سایت رسمی هتل‌های شیراز بازدید کرده و از وجود امکاناتی که مد نظر دارید، مطمئن شوید. امیدواریم اطلاعاتی که در این مطلب ارائه شد به طور خلاصه و در مدت زمان کوتاهی، شما را به پاسخ رسانده باشد.

نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: