بهترین هتل اصفهان در سفر به نصف جهان

یکی از زیبا‌ترین شهر‌های ایران، اصفهان است، جاذبه‌های گردشگری در این شهر و نزدیکی آن بسیار زیاد هستند. به همین دلیل مقصد مناسبی برای گردشگران ایرانی و خارجی می‌باشد. مانند تمام شهر‌های توریستی، اصفهان هم دارای انواع هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و ... است که انتخاب یکی از آن‌ها برای اقامت، ممکن است برای افرادی که آشنایی با اصفهان ندارند، سر در گم کننده باشد. برای همین ما تصمیم گرفتیم که در این مطلب بهترین هتل اصفهان را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که همه مزایا در یک هتل خلاصه نمی‌شوند، ۵ مورد از بهترین هتل‌های اصفهان را انتخاب کردیم که در ادامه به طور خلاصه درباره هر کدام توضیح می‌دهیم.

اگر قصد دارید در آینده به اصفهان سفر کنید، با ادامه مطلب همراه باشید تا با بهترین هتل‌های اصفهان آشنا شوید.

۵ هتل برتر اصفهان

اکثر افراد ترجیح می‌دهند در هنگام سفر، اقامتگاه‌های راحت و لوکسی داشته باشند مخصوصاً اینکه یک هتل خوب، می‌تواند جاذبه گردشگری مهمی باشد. برای مثال اگر قرار است برای یک سفر کاری به اصفهان بروید،‌ اقامت در یک هتل خوب، خستگی شما را برطرف کرده و تمرکز بیشتری به همراه دارد. همچنین اگر سفر شما تفریحی و به همراه خانواده یا دوستان باشد، نقش هتل، پر‌رنگ‌تر هم می‌شود. حالا می‌توانید۵ هتل برتر اصفهان را بشناسید و از امکانات و ویژگی‌‌های آن‌ها با‌خبر شوید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی بهترین هتل اصفهان

مهم‌ترین و پر‌آوازه‌ترین خصوصیت هتل ۵ ستاره عباسی، این است که قدیمی‌ترین هتل جهان نام گرفته و در‌ واقع این هتل در زمان آخرین شاه سلسله صفوی ساخته شده، البته کاربرد آن کاروانسرایی برای استراحت مسافران و … بوده است. در دور‌ه‌های مختلف این کاروانسرا به حیات خود ادامه داد تا اینکه در زمان حمله افغان‌ها،‌ ویران و متروک شد. پس از آن در زمان پهلوی یعنی حدود سال ۱۳۴۵ با مرمت و بازسازی‌هایی که در آن صورت گرفت، با عنوان هتل شاه عباس افتتاح شد. لازم به ذکر است که این هتل در سال ۱۳۹۰ بار دیگر مرمت گردید.

پس از انقلاب با حذف نام شاه، این هتل، هتل عباسی اصفهان نام گرفت که دارای ۲۲۴ واحد اقامتی است و مهمانان هتل می‌توانند از امکاناتی مانند استخر سر‌پوشیده، پارکینگ سرپوشیده و روباز، اینترنت نا‌محدود در لابی، رستوران و ... استفاده کنند. توجه داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی‌های هتل عباسی مربوط به معماری تاریخی و محل قرار گیری این هتل است. فاصله هتل عباسی اصفهان با بسیاری از جاذبه‌های تاریخی بسیار اندک می‌باشد.
هتل عباسی اصفهان واقع در ابتدای خیابان آمادگاه است و می‌توانید از طریق خیابان چهارباغ عباسی و همچنین خیابان باغ گلدسته به آن دسترسی داشته باشید.

مقایسه قیمت و رزرو هتل عباسی اصفهان از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان یک هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۵۱ با نام هتل شرایتون به بهره‌برداری رسید. هتل کوثر اصفهان در لیست ۵ تایی بهترین هتل اصفهان قرار گرفت زیرا دارای ویژگی‌ها و امکانات مناسبی است. این ویژگی‌ها و امکانات عبارتند از: منظره زیبای زاینده رود، استخر روباز، پارکینگ، رستوران ایران و فرنگی، رستوران سنتی در فضای باز، رستوران بوفه آزاد، فضای مناسب برای پیاده روی، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، امکانات مناسب برای افراد توان‌خواه، امکان صرف صبحانه در اتاق، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق برای سیگاری‌ها‌ و …

همان‌ طور که گفتیم، هتل کوثر اصفهان امکانات زیادی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد به علاوه این هتل در جوار زاینده رود قرار دارد و دسترسی به تمام نقاط مهم و دیدنی شهر آسان است. آدرس هتل کوثر اصفهان، انتهای خیابان چهارباغ بالا، روبروی سی و سه پل می‌باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل کوثر اصفهان از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان یکی دیگر از هتل‌های زیبا و مجلل اصفهان است که در کنار زاینده‌رود قرار گرفته و چشم‌انداز زیبایی برای مهمانان به همراه دارد. این هتل ۵ ستاره در ۱۳ طبقه در سال ۱۳۸۴ بنا شد و دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل آسمان، رستوران گردان است که در بالا‌ترین طبقه هتل می‌باشد. در این رستوران گردان می‌توانید غذا‌های ایرانی یا فرنگی میل کنید و منظره کاملی از فراز شهر اصفهان ببینید. از دیگر امکانات هتل آسمان اصفهان می‌توانیم به استخر، جکوزی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ، امکانات برای افراد توان‌خواه، سالن اجتماعات، پارکینگ، اجاره ماشین، اینترنت و .. اشاره کنیم.

این هتل از نظر بسیاری از مهمانان، بهترین هتل اصفهان است البته اگر شما هم به هتل‌های مدرن با منظره زیبا علاقه داشته باشید، هتل آسمان اصفهان گزینه مناسبی می‌باشد. آدرس هتل آسمان اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی است.

مقایسه قیمت و رزرو هتل آسمان اصفهان از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی بهترین هتل اصفهان

هتل پیروزی اصفهان یک هتل ۴ ستاره است که در قلب شهر اصفهان در نزدیکی جاذبه های تاریخی ساخته شده است. این هتل در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پیروزی اصفهان دارای ۵ طبقه و ۹۵ واحد اقامتی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توانیم به فاصله کم آن با جاذبه‌های گردشگری اصفهان، اشاره کنیم. جاذبه‌هایی مانند میدان نقش جهان، باغ موزه چهلستون، پل‌های تاریخی شهر و … در فاصله نزدیکی به هتل پیروزی قرار دارند.

از جمله امکانات هتل پیروزی اصفهان، پارکینگ، رستوران، اینترنت در لابی و … است. توجه داشته باشید که بسیاری از مهمانان این هتل، از تعرفه‌های اقامتی هتل رضایت داشته‌اند. آدرس هتل پیروزی اصفهان، میدان امام حسین (دروازه دولت)، ابتدای چهارباغ پایین است.

مقایسه قیمت و رزرو هتل پیروزی اصفهان از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان

این هتل ۴ ستاره با معماری سنتی ایرانی در چهارباغ عباسی قرار گرفته است. در‌واقع هتل عالی قاپو در سال ۱۳۴۶ ساخته شده و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل عالی قاپو اصفهان دارای ۵ طبقه و ۱۰۶ واحد اقامتی می‌باشد. امکانات این هتل عبارتند از استخر، رستوران ایرانی و ایتالیایی، اینترنت در لابی و … در سال‌های اخیر، چهارباغ عباسی سنگفرش شد و اتومبیل‌ها نمی‌توانند در این خیابان رفت و آمد کنند بنابراین پارکینگ هتل عالی قاپو، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. قبل از رزرو اتاقی در این هتل به یاد داشته باشید که فاصله نزدیکترین پارکینگ، حدود ۷۰ متر است.

آدرس هتل عالی قاپو اصفهان (مسیر دسترسی با اتومبیل تا حد ممکن) خیابان شمس‌آبادی، انتهای خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی است.

مقایسه قیمت و رزرو هتل عالی قاپو اصفهان از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو


جمع بندی

امیدواریم این لیست ۵ تایی از هتل‌های اصفهان، اطلاعاتی در اختیار شما گذاشته باشد که بتوانید بهترین هتل اصفهان را انتخاب کنید و به همراه خانواده یا دوستان اقامت دلپذیری در اصفهان داشته باشید. برای انتخاب آسان‌تر، هدف خود از سفر به شهر اصفهان را مشخص کرده و بر اساس آن، نزدیکترین هتل به مقصد مورد نظر را رزرو کنید.

نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: