معرفی مکان های دیدنی جاده طرقبه

در مسیر رسیدن به طرقبه مشهد که یکی از ییلاقات و جاذبه های گردشگری مشهد بوده، پس از پشت سر گذاشتن دو راهی معروف به دو راهی طرقبه وارد بلواری به نام بلوار امام رضا شده که تنها راه رسیدن به طرقبه است.

در طول این بلوار و از ابتدا چندین جاذبه گردشگری مانند پارک وکیل آباد، مجتمع تجاری ویلاژتوریست و شهربازی کوهستان پارک شادی وجود دارد.

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد مشهد

یکی از پارک های وسیع و قدیمی شهر مشهد، پارک جنگلی وکیل آباد بوده که در هشت کیلومتری شمال غرب شهر مشهد قرار دارد. بلوار عریض و بسیار زیبای وکیل آباد، میدان آزادی را به پارک جنگلی وکیل آباد متصل می نماید.

پارک وکیل آباد تفرجگاه قدیمی مشهد

حتما بخوانید


وکیل آباد به علت قدمت و انبوهی از درختان کاج، چنار ، سرو و قرار گرفتن در دره ای باصفا و خوش آب و هوا و همچنین نهرهای متعددی که در آن جاری هستند از قدیم ، مورد توجه ساکنین شهر و مسافران بوده است. پارک جنگلی وکیل آباد مشهد را در گذشته به نام میرطراز یا باغ وکیل آباد می شناختند. در سال ۱۳۴۸ هجری شمسی، این پارک توسط مالک آن، آقای حسین ملک، به صورت رسمی وقف استفاده عموم گردید و به شهرداری شهر مشهد واگذار شد و اکنون در محدوده خدماتی منطقه ۹ این شهر قرار دارد.

کوهستان پارک شادی

کوهستان پارک شادی

کوهستان پارک شادی مشهد از مکان های تفریحی مشهد است که  مورد بازدید مردم از هر قشری بوده و در اصل تفرجگاهی چند منظوره ای است که بیشتر کسانی که به مشهد مقدس سفر میکنند اوقات فراغت خود را در این مکان به شادی و سرگرمی میگذرانند .

جاهای دیدنی مشهد را بیشتر بشناسید

حتما بخوانید


کوهستان پارک شادی مشهد دارای شهر بازی ، موتور سواری ،آبشار ،تاب کودک،  گاو وحشی ،قایقرانی، کالسکه سواری، تاپ خانواده و کودک ،دستگاههای طوفان و بسیاری دیگر از بازیها و سرگرمی ها، برای کوچک و بزرگ میباشد. از خصوصیات ویژه پارک شادی مشهد این است که تجهیزات موجود در این مجموعه از قبیل اورژانس یا فوریت های پزشکی ،نمازخانه،رستوران،استراحتگاههای خانوادگی ،فروشگاههای مختلف،تعمیرگاه و پارکینگ و....هیچگونه مشکل و کمبودی را برای بازدیدکنندگان باقی نمیگذارد.

مجتمع تجاری ویلاژتوریست

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

در قلب مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد و در انتهای بلوار وکیل آباد ,ابتدای جاده ییلاقی طرقبه مجتمع تجاری مدرن و بزرگی به نام ویلاژتوریست قرار گرفته است. نزدیکی به استگاه مرکزی قطار شهری , با فاصله 800 متر , کوهستان پارکت شادری , پارک جنگلی وکیل آباد, منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها , سد چالیدره , بندگلستان ودیگر جاذبه های طرقبه, جایگاه ویژه ای را به این مجتمع تجاری تفریحی بخشیده است.

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

حتما بخوانید


اگر در سفر به مشهد تمایل دارید در هتل یا ویلایی در محدوده طرقبه اقامت داشته باشید  از اجاره سوییت در مشهد تا رزرو هتل مشهد را در سلطان سفر ببینید، سلطان سفر وبسایتی برای مشاهده و مقایسه قیمت تمامی هتل ها و اقامتگاه هاست. قیمت همه ی سایت های رزرو هتل را مقایسه کنید و ارزانترین قیمت را به راحتی رزرو کنید. همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید و همه ی اقامتگاه های مشهد را مشاهده کنید: 

رزرو هتل مشهد

مشاهده و رزرو
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: