بهترین هتل قشم برای اقامت در جزیره شگفتی‌ها

جزیره قشم، جزیره دوست‌داشتنی و پر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است. در سال‌های اخیر گردشگران خارجی هم از طبیعت زیبا و بی‌نظیر قشم مطلع شده‌اند و این جزیره محبوبیت زیادی بین توریست‌ها دارد. مسافران داخلی نیز برای خرید و طبیعت گردی به قشم سفر می‌کنند. اغلب طبیعت دوستان علاقه دارند که در فضای باز و مخصوصاً سواحل قشم، در کمپ مستقر شوند اما همه افراد به سفر ماجراجویانه تمایلی ندارند برای همین هتل‌های قشم را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

علاوه بر طبیعت زیبا و نسبتاً بکر قشم، بازار‌های مختلفی در جزیره وجود دارند که با اجناس متنوع خارجی و ایرانی مانند لوازم خانه، پوشاک، لوازم آرایش و … مشتریان زیادی را از سراسر ایران به خود جذب کرده‌اند. اگر قصد دارید برای تفریح یا ماموریت‌های کاری به جزیره قشم سفر کنید و ترجیح می‌دهید در هتل‌های قشم اقامت داشته باشید، بهترین هتل قشم گزینه مناسبی برای استراحت و آرامش شما است. می‌خواهیم در این مطلب، ۵ هتل برتر قشم را نام ببریم و با بررسی امکانات و مزایای هر کدام، انتخاب بهترین هتل قشم را به شما واگذار کنیم.

مقایسه قیمت و رزرو هتل قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

معرفی بهترین هتل قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم بهترین هتل قشم

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات
  • سال ساخت: ۱۳۹۵
  • ۴ ستاره

هتل ارم قشم در ۵ طبقه ساخته شده و ۱۰۰ واحد اقامتی دارد. اتاق‌ها در این هتل نمای زیبایی از خلیج فارس دارند. از مزایای مهم اقامت در هتل ارم، دسترسی آسان به مرکز شهر و فروشگاه‌ها است که همین مزیت باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود به نحوی که لازم نیست برای رفت و آمد بین هتل و بازار زمان زیادی صرف کنید. خدماتی که در هتل ارم قشم ارائه می‌شوند این هتل را در لیست بهترین هتل‌های قشم قرار داده است. خدمات و امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود و رایگان در همه اتاق‌ها، اتاق کودک، گیم نت و اتاق خدمات دیجیتال برای ارسال یا دریافت فکس، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن بیلیارد، آمفی تئاتر، کافی شاپ، فضای سبز مناسب برای پیاده‌روی، چایخانه سنتی، فواره موزیکال، زمین تنیس، پارکینگ رایگان و … در هتل ارم ارائه می‌شوند.

علاوه بر همه مزایا و امکانات، هتل ارم قشم دارای رستورانی در طبقه سوم است که منظره وسیع و زیبایی از خلیج فارس دارد. استفاده از این رستوران هم برای مهمانان مقیم هتل و هم برای عموم آزاد است. با بررسی همه ویژگی‌های هتل ارم قشم، این هتل می‌تواند از نظر شما بهترین هتل قشم باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل ارم قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم

  • آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، مقابل منازل مسکونی علی بن ابی طالب
  • سال ساخت: ۱۳۹۶
  • ۴ ستاره

هتل آرتا قشم در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل خلیج فارس بنا شده است. این هتل دارای ۷ طبقه و ۴۸ واحد اقامتی می‌باشد. تعدادی از اتاق‌ها و سوییت‌های هتل آرتا، منظره دریا دارند پس اگر به منظره اتاق در هتل اهمیت می‌دهید در هنگام رزرو به این موضوع توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل آرتا فاصله کم آن با مراکز تجاری مهم مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکز خرید ستاره است همچنین همان‌ طور که در ابتدای این بخش گفتیم، فاصله هتل آرتا با ساحل حدود ۲۰۰ متر است که با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید از هتل به ساحل برسید. 

امکانات و خدمات رفاهی هتل آرتا عبارتند از: اینترنت نا‌محدود در لابی، پارکینگ سر‌پوسیده با هزینه، رستوران، اینترنت در اتاق، نماز‌خانه، سالن ورزشی و …

لازم به ذکر است که فاصله هتل آرتا قشم با جاذبه‌های طبیعی مانند دره ستارگان و جزایر ناز بسیار کم است و با اتومبیل در زمانی کمتر از نیم‌ساعت به مقصد می‌رسید. بنابراین هتل آرتا ممکن است برای طبیعت دوستانی که به قشم سفر کرده‌اند بهترین هتل قشم باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل آرتا قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم

  • آدرس: قشم، میدان حافظ، به طرف میدان امام قلی خان، بلوار گلستان
  • سال ساخت: ۱۳۹۶
  • ۴ ستاره

هتل آتامان قشم هتلی با ۴ طبقه و ۵۸ واحد اقامتی است. این هتل در نزدیکی ساحل خلیج فارس بنا شده و تعدادی از اتاق‌ها و سویتت‌ها دارای منظره دریا هستند (در زمان رزرو اتاق به این نکته توجه کنید). هتل آتامان با مراکز تجاری مهمی مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ و همچنین پارک زیتون، فاصله کمی دارد بنابراین با اقامت در هتل آتامان قشم، در وقت صرفه‌جویی کرده و به راحتی به ساحل، پارک و مراکز خرید دسترسی خواهید داشت. دقت داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد.

امکانات و خدماتی رفاهی که در هتل آتامان قشم ارائه می‌شوند، عبارتند از: رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، فروشگاه، سالن کنفرانس، بیزینس روم، ماساژ و …

هتل آتامان قشم برای افرادی که با کودکان به جزیره سفر کرده‌اند می‌تواند بهترین هتل قشم باشد زیرا به ساحل، پارک و مراکز خرید نزدیک است.

مقایسه قیمت و رزرو هتل آتامان قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل ژئو پارک قشم

هتل ژئوپارک بهترین هتل قشم

  • آدرس: قشم، نرسیده به اسکله شهید ذاکری، جنب مجتمع تجاری معراج
  • سال ساخت: ۱۳۸۱
  • سال بازسازی: ۱۳۹۴
  • ۳ ستاره

هتل ژئو پارک قشم، در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۳۰ واحد اقامتی است. تعدادی از اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل، منظره دریا دارند. یکی از ویژگی‌های مهم هتل ژئو پارک قشم این است که همه اتاق‌ها و سوییت‌ها دارای بالکن می‌باشند. با اقامت در هتل ژئو پارک می‌توانید مزایای دیگری هم بدست بیاورید برای مثال جاذبه‌های گردشگری مانند ساحل خلیج فارس، موزه ژئوپارک، قلعه پرتقالی‌ها، غار خربس و … فاصله بسیار کمی با هتل دارند.

خدمات رفاهی هتل شامل رستوران، کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی و … است. هتل ژئو پارک قشم می‌تواند برای کسانی که غیر از مراکز خرید به جاذبه‌های گردشگری قشم علاقه‌مند هستند، بهترین هتل قشم باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل ژئوپارک قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل مارینا یک قشم

هتل مارینا یک قشم

  • آدرس: قشم، شهرک صنعتی فجر، میدان ورودی قشم، مقابل مسکن مهر
  • سال ساخت: ۱۳۹۱
  • ارتقاء کیفی: ۱۳۹۶
  • ۳ ستاره

هتل مارینا یک قشم در سال ۱۳۹۱ افتتاح گردید و برای ارتقاء کیفی در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای مهم هتل مارینا یک قشم، دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس و دانشگاه پیام نور است به همین دلیل برای دانشجویانی که از شهر‌های دیگر برای امتحانات دانشگاه به قشم سفر می‌کنند، هتل مارینا می‌تواند بهترین هتل قشم باشد.

خدمات هتل مارینا یک قشم عبارتند از: پارکینگ روباز، کافی شاپ، چایخانه سنتی، ترانسفر به مرکز شهر و …لازم به ذکر است که اتاق‌های بخش B دارای آسانسور نیستند و باید ۱۹ پله بالا بروید همچنین اتاق‌های هتل منظره دریا ندارند.

مقایسه قیمت و رزرو هتل مارینا یک قشم از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

جمع‌بندی

جزیره قشم دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است بنابراین هنگام سفر به این جزیره فقط به مراکز خرید بسنده نکنید و با تحقیقات بیشتر، به بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی جزیره هم بپردازید. امیدواریم این مطلب شما را برای انتخاب بهترین هتل قشم یاری کرده باشد.

نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: