بهترین هتل کیش برای اقامت شما در جزیره کدام است؟

یکی از زیبا‌ترین جزیره‌های خلیج فارس، بی شک جزیره کیش است که در تمام فصل‌های سال، مقصد گردشگری بسیاری از ایرانیان می‌باشد. یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره کیش، اقامتگاه‌ها و هتل‌های آن می باشد. می‌توانید مدتی را  که در کیش حضور دارید به تفریحات دریایی بپردازید، خرید کنید، گردش‌هایی در جزیره داشته باشید یا از امکانات هتل و محل اقامت خود لذت ببرید.

به نظر شما بهترین هتل کیش کدام است؟ جواب این سوال به سلیقه شخصی شما و سبک سفرتان بستگی دارد. اینکه برای استراحت و ریلکس کردن به جزیره می‌روید یا برای خرید تفریح. ما می‌خواهیم در این مطلب ۶ هتل پنج ستاره را برای آشنایی با بهترین هتل‌ کیش معرفی کرده و امکانات و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کنیم. به این ترتیب نهایتاً می‌توانید بر اساس سلیقه خود بهترین هتل کیش را انتخاب کنید.

بهترین هتل‌های کیش

بهترین هتل های کیش، دارای امکانات رفاهی مختلف می‌باشند که تعدادی از این ویژگی‌ها مشترک بوده و تعدادی تنها به یک هتل منحصر هستند. همان‌ طور که در بخش قبلی هم گفتیم ۶ هتل را به عنوان بهترین هتل‌ کیش برای معرفی انتخاب کرده‌ایم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل پانوراما کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل شایگان کیش
  • هتل شایان کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج بهترین هتل کیش

هتل ترنج کیش قطعاً یکی از زیبا‌ترین و خاص ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل ۵ ستاره بر روی دریا ساخته شده و برای همین فکر کردیم که شاید عنوان هتل دریایی مناسب‌تر از هتل ساحلی باشد. در‌ واقع اتاق‌های این هتل شامل کلبه های چوبی با سقف شیروانی هستند که بر روی سکوهای چوبی و فلزی ساخته شده‌اند. قبل از اینکه هتل ترنج کیش احداث شود، تحقیقات زیادی برای محل مناسب انجام شد زیرا این سوال مطرح بود که در زمان طوفان، امواج چه مشکلاتی برای هتل ایجاد خواهند کرد. نتیجه تحقیقات این شد که هتل ترنج کیش در ضلع غربی کیش ساخته شود یعنی جایی که ارتفاع بیشتر بوده و حتی در زمان طوفان، امواج آرام‌تری دارد.

در هتل ترنج می‌توانید همیشه صدای امواج آرامش بخش دریا را بشنوید یا از پنجره‌ اتاق منظره زیبای دریا را ببینید. همچنین هر اتاق یک بالکن دارد که برای استراحت محیط مناسبی می‌باشند. از جمله امکانات رفاهی هتل ترنج کیش می‌توانیم به رستوران دریایی، کافی شاپ، سالن ورزش و ماساژ اشاره کنیم. به علاوه خدمات دیگری از جمله اورژانس پزشکی، زمین گلف، خانه کودک، والیبال ساحلی توسط هتل ترنج ارائه شده‌اند. دیگر لازم نیست مسافران برای دسترسی به این امکانات رفاهی به قسمت‌های دیگر جزیره بروند. هتل ترنج کیش دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است که همگی بر روی دریا قرار دارند. بسیاری از شخصیت‌های مهم سیاسی و هنری،‌ این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند و برای همین هتل ترنج به یکی از هتل‌های مهم جزیره کیش تبدیل شده است.

مقایسه قیمت و رزرو هتل ترنج کیش از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل داریوش کیش

هتل داریوش بهترین هتل کیش

هتل داریوش کیش در سال ۱۳۸۲ با الهام از معماری تخت جمشید توسط بهترین معماران ایرانی، تاسیس شده است. این هتل پنج ستاره با منظره‌هایی از دریا در یک بخش و در بخش دیگر با منظره هایی از باغ‌های همیشه سرسبز کیش، دارای ۱۹۳ واحد اقامتی می‌باشد. تمام تندیس‌ها، ستون‌ها و نماد‌های هتل داریوش کیش،‌ دقیقا مانند تخت جمشید می‌باشند برای همین می‌توان گفت که هتل داریوش کیش،‌ یک هتل موزه است که مهمانان، در زمان اقامت خود در هتل، می‌توانند به بازدید از قسمت‌های مختلف هتل نیز بپردازند.

از امکانات رفاهی دیگری که در هتل داریوش کیش ارائه می‌شوند، می‌توانیم به استخر رو باز ویژه خانم‌ها،‌ استخر رو باز آقایان مشرف به خلیج فارس، سالن ماساژ تایلندی، ترانسفر رایگان از فرودگاه،‌ غواصی اختصاصی،‌ اینترنت وای فای، زمین تنیس، سالن بیلیارد، دریاچه اختصاصی و … اشاره کنیم. هتل داریوش کیش در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و مساحت آن حدود دوازده هکتار می‌باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل داریوش کیش از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یک هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردید. این هتل دارای ۱۵ طبقه و ۲۶۷ اتاق و سوییت می‌باشد. برای ورود به هتل پانوراما باید در قسمت ورودی چند پله را طی کنید پس در هنگام رزرو حتماً به این نکته توجه داشته باشید. از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل پانوراما کیش می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که فاصله هتل تا مراکز خرید بسیار کوتاه است. امکانات رفاهی هتل پانوراما شامل اینترنت وای فای، ترانسفر رایگان فرودگاه،‌ صبحانه رایگان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، رستوران، کافی شاپ و … است. فاصله هتل پانوراما کیش از فرودگاه حدود ۹ کیلومتر است. همچنین این هتل امکاناتی مانند اجاره اتومبیل بدون راننده نیز ارائه می‌کند.

مقایسه قیمت و رزرو هتل پانوراما کیش از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک بهترین هتل کیش

هتل مارینا پارک کیش هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۰ احداث شده است. در یک سمت هتل مارینا پارک کیش، ساحل خلیج فارس و در سمت دیگر آن ساحل زیبای مرجانی قرار گرفته است. از دیگر خصوصیات هتل مارینا کیش می‌توانیم به معماری و پوشش گیاهی خاص آن اشاره کنیم که مطابق ویژگی‌های منطقه طراحی و ساخته شده‌اند. در هتل مارینا پارک کیش می‌توانید از امکاناتی مانند انواع ماساژ عادی و تایلندی در سالن ماساژ نیلوفر آبی استفاده کنید. همچنین این هتل دارای رستوران‌ها، کافی شاپ در فضای باز، سالن اجتماعات، آموزش اختصاصی غواصی‌، باشگاه ماهیگیری، فروشگاه ابزار ماهیگیری، یات کلاب و … است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در سال ۱۳۸۱ افتتاح گردیده و هتلی ۵ ستاره است که در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۱۴۰ اتاق، سوئیت و ویلا می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، نزدیک بودن آن به مراکز خرید است که باعث صرفه جویی در وقت میهمانان می‌شود. همچنین می‌توانید با یک پیاده روی کوتاه به ساحل خلیج فارس برسید و از همه امکانات تفریحی استفاده کنید. هتل شایگان کیش دارای رستوران فرنگی و ایرانی، کافی شاپ، سونا و جکوزی، سوییت‌ها و ویلا‌های مجلل و … می‌باشد.

مقایسه قیمت و رزرو هتل شایگان کیش از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین هتل‌های جزیره است که در ۴ طبقه در سال ۱۳۵۴ احداث شده است. هتل شایان کیش دارای ۱۹۳ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های لوکس دو تخته، سینگل و سوییت می‌باشند. همچنین در هتل شایان کیش می‌توانید از سوییت‌های ساحلی یا همان کابانا هم استفاده کنید فقط به این نکته توجه داشته باشید که کابانا دارای اینترنت وای فای نیست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل شایان کیش،‌ این است که در موقعیتی مناسب در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار گرفته و در عین حال فاصله کمی تا مراکز تفریحی و تجاری دارد. بنابراین با انتخاب هتل شایان کیش به عنوان اقامتگاه خود در جزیره می‌توانید بدون تلف کردن وقت به تفریح و خرید بپردازید.

از امکانات رفاهی دیگر در هتل شایان کیش می‌توانیم به سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، رستوران دریایی، سفره خانه سنتی و … اشاره کنیم.

مقایسه قیمت و رزرو هتل شایان کیش از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

جمع‌بندی

امیدواریم معرفی ۶ هتل برتر در جزیره کیش برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید انتخاب بهتری برای اقامت در جزیره داشته باشید. با در نظر گرفتن بودجه خود، امکانات هتل و علاقه مندی‌های دوستان و خانواده، قطعاً از بین این ۶ هتل، یکی مطابق با نیاز شما خواهد بود.
 

نظرات کاربران
جالب و مفید بود.