خزر

امتیاز کاربران
نظرات کاربران

معرفی خزر

متل خزر رامسر در فضایی زیبا و سرسبز و نزدیک ساحل دریای خزر واقع شده است که امکان دسترسی آسان به مسجد، شهربازی ساحلی و مجموعه ورزشی و فرودگاه دارد. این متل دارای ساحل ماسه ای اختصاصی است. در این مجموعه بازدید از کاخ و استفاده از آب گرم با تخفیف انجام می‌شود.
توضیحات بیشتر

والیبال ساحلی

نظرات کاربران برای خزر

(24 نظر)
سلام شايد به ندرت پيش بياد كه ازيك مكان دوبار استفاده كنم زيرا دوست دارم تجربيات زيادي داشته باشم اما در خصوص اين متل بايد گفت خيلي خاص است . نزديكي به دريا و سرو صبحانه در اتاق با يك تلفن از مشخصات بارز اين متل است . نبايد فراموش كرد كه متل استانداردهاي خاص خودش رو داره . كه بي تكلف بودن وراحتي يكي از اين استانداردهاست . در جمع من بالشخصه هم از برخورد پرسنل و هم از خدمات ارائه شده راضي هستم و مطمئنا" مجدد براي سفرهاي اتي اين متل را اتخاب ميكنم .
محیط مناسب و‌ نزدیک به دریا برخورد پرسنل خیلی خوب تمیزی اتاق ها خوب با توجه به نزدیکی به شهر بازی و تفریحات هوایی کمی سر و صدا حتی در شب شنیده می شود که ممکن است برای افراد سالمند که زمان بیشتری در حال استراحت هستند مناسب نباشد.
برای رسیدن به ساحل به اصطلاح اختصاصی از مسیری خاکی و ناهموار و در بین نیزارها باید گذشت که روشنایی هم نداره و عملا پس از تاریکی هوا نمیشه رفت کنار ساحل و ساحل هم روشنایی و امکاناتی در محدوده نزدیک به متل نداره سر صدای زیادی به اتاقها منتقل میشه
وسائل دستشویی و حمام قدیمی و غیر قابل استفاده بود. محیط آرام و قابل قبول بود ولی رسیدگی به محیط سبز اطراف بسیار ضعیف بود.
اتاق ها زیاد تمیز نبود دستشویی بو نم میداد ولی کنار دریا بود و حیاط با صفایی داشت سرویس صبحانه مرتب بود
سلام. من به همراه دو خانواده دیگه که همسفر بودیم این هتل رو به مدت سه شی در شهریور 98 رزرو کردیم. پس از تحویل گرفتن اتاقها متوجه فرسوده بودن اتاقها ، وسایل و علی الخصوص سرویسها شدیم. هر سه اتاق مشابه هم با فضای دلگیر بود.هتل چیزی به اسم رستوران نداره، صبحانه رو براتون میارن داخل اتاق، بیرون اتاق میز و صندلی قرار دادن اما شما نمیتونین از اون استفاده کنین، یا زنبورها امان نمیدن چیزی اونجا بخورین. برای کودکان وسایل بازی در هتل بود ( دو تاب و یه الاکلنگ) که همگی غیر قابل استفاده و از رده خارج بودن! گفته شده هتل ساحلی هست ، بله ،ساحل هم اختصاصی نیست و اگه شما با پاهای شنی از ساحل به محوطه هتل بیاین حتی یک شیر آب برای شستن پاتون پیدا نخواهید کرد!!!!
با توجه به هزینه ای که می کنید ارزش ندارد
شرایط کلی خوب بود ولی باید درنظر بگیرید که کلا رسیگی به هتل و متل های شمال کم هستش با این توجه اتاق تمیز بودش ولی ملحفه ببرید حتما.به ساحل هم تقریبا نزدیکه حدود صد متری پیاده روی داره و توی این مسیر آشغال و بوی بد زیاده که البته به متل مربوط نیستش.صبحانه نسبتا خوبی داشت.
موقعیت مکانی خوبزیاد تمیز نیست
اولا که من قبل رزرو آنلاین رفتم که حضوری ببینم اتاقو بعد اقدام کنم، قیمت رو ۱۰۰ تومن گرونتر از سایت ایران آنلاین هتل گفت، علت رو پرسیدم گفتن روزهای پیک آنلاین نمیپذیرن و حضوری مسافر قبول میکنن که من اومدم بیرون با تلفن سایت تماس گرفتم و مطرح کردم گفتن شما ثبت آنلاین کنین ما باهمون قیمت قبل براتون میگیریم که واقعا هم انجام دادن ، واقعا از سرعت پیگیریشون ممنونم، بعد برای تحویل اتاق ساعت ۲ رفتیم که گفتن روبالش و حوله نیومده و اتاقا نظافت نشده منتظر بمونین ما تا ساعت سه منتظر موندیم بعد خسته شدیم گفتیم حوله نمیخوایم رفتیم اتاق دیدیم هنوز در حال نظافت هستن، تو اتاق و محوطه جلوی اتاقا پر از ملافه کثیف، زباله ... وحشتناک بود، باز رفتیم کنار ساحل تا نظافت تموم شه ساعت ۴.۳۰ نظافت اتاقا تموم شد!! درحالیکه باید ساعت ۲ اتاق تمیز تحویل مسافر بشه، از نکات منفی دیگه بوی بد حمام بود ، یه لامپ ضعیف گذاشتن تو حمام که کثیفی دیده نشه، چای ساز خراب بود و کار نمیکرد ، از نکات مثبت نزدیکی به ساحل و داشتن میز و صندلی جلوی هر اتاق بود که میشد برای خوردن چای و صبحانه استفاده کرد پیشنهاد میکنم از امتیاز مکانی این متل استفاده بشه و با مدیریت صحیح اجازه بدن مسافر آسایش لازم رو طی اقامت داشته باشه واقعا حیف اون فضاست این همه بی نظمی
کارکنان خوب و مودب و رسیدگی به موقع صبحانه خوب ساحلی بودن هتل و دسترسی مناسب به مراکز تفریحی سرویس خواب و کفپوش کهنه و تهویه هوا نه چندان خوب بوی بد توی اتاق
صبحانه کاملا معمولی در اتاق داده میشد،مزیت اصلی متل نزدیکی به دریا بود،هر چند که بطرز عجیبی ساحل منطقه شنا ممنوع بود و خود متل با تابلو مردم را از شنا منع می کرد،روز دوم اقامت وقتی به کارکنان گفتم اطاق احتیاج به نظافت دارد،طور عجیبی به من نگاه کردند و هیچ کاری بعدا انجام ندادند
فضای گلکاری جلوی اتاقها پر از علف هرز بود. نظافت جلوی اتاقها خوب انجام نمیشد. پرسنل قبلی مجربتر بودن . یک مشکل که جدیداً برخوردیم بوی آب مونده بود که در ساحل سمت متل خیلی خیلی تو ذوق میزد. و واقعاً حیفه که ساحل به این خوبی اینطور بدون رسیدگی باشه و بهش نرسن. با سپاس
برخورد کارکنان خوب، سرویس دهی ضعیف، فضا عالییست ولی بسیار حیف که رسیدگی نشده است
محیطی آرام نزدیک به دریا ساحل اختصاصی صبحانه کامل اتاق تمیز
خوب
نسبتا خوب
از لحاظ دسترسی خوب و نظافت هم عالی ، برای روزهای غیر پیک بسیار مناسب هست. رستوران و دستگاه چای ساز داخل اتاق ندارد.
موقعیت مکانی
کارکنانی به اون شکل نداشت ولی همون دو سه نفر خوب بودند
مکان دلپذیر و عالی، برخورد پرسنل عالی، نظافت اتاق خوب
موقعیت مناسب، صبحانه خوب، اقامت خوبی داشتیم
ساحل بسیار خوب و محیط آرام
سلام . اگر دوست دارید که با هزینه کم سفر کنید من این متل رو بهتون پیشنهاد می کنم البته اسم جدیدش متل ساحلی پارسیان رامسر هست اگر رفتید حواستون باشه هم موقعیت خوبه رو به دریا یعنی 4 دقیقه کمتر تا دریا فاصله دارید . اگر با ماشین شخصی می رید هم قشنگ جلو در اتاق می تونید خودروتون رو پارک کنید . صبحانش تقریبا یکی هست همیشه ولی کامله . نان و پنیر و خیار گوجه . عسل کره مربا و نیمرو به همراه شیر و آب پرتقال و چای خلاصه اگر می خواهید ارزان سفر کنید تو فصل پاییز و ایام غیر پیک سفر کنید من برا 4 شب اتاق گرفتم دو نفر 960 تومن . گزینه خوبی هست برای کم خرج سفر کردن
برای ثبت نظر باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.

پرسش و پاسخ درباره خزر

مهمانان خزر در سایت‌های مختلف چه نظراتی نوشته‌اند؟

همه نظرات مهمانان خزر از تمامی سایت‌های رزرواسیون را در مورد امکانات هتل، کیفیت خدمات، برخورد کارکنان، مزایا و معایب هتل در سایت سلطان سفر مشاهده کنید.

کدام سایت ارزانترین قیمت را ارائه می‌دهد؟

سلطان سفر با مقایسه قیمت خزر بر روی سایت‌های مختلف از جمله اسنپ تریپ، اقامت24، جاباما، هتل یار و ده‌ها سایت دیگر، ارزان‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهد.

همه عکس‌ها و امکانات خزر رو کجا می‌تونم ببینم؟

سلطان سفر مجموعه‌ای کامل از تصاویر و امکانات خزر را از همه سایت‌های معتبر رزرو گردآوری کرده است.