جاذبه های گردشگری مشهد

بند گلستان مشهد سدی تاریخی و زیبا

سد گلستان یا به گویش محلی بند گلستان یکی از دیدنی های مشهد بوده که در فاصله 6 کیلومتری از مشهد و در پایین دست منطقه توریستی طرقبه واقع شده است.
ادامه مطلب

رودخانه گلستان و روستای حصار گلستان + فیلم

روستای حصار گلستان یکی از روستاهای خوش آب و هوا مشهد بوده که در جنوب غرب اسن شهر و در حوالی شهر طرقبه واقع شده است.
ادامه مطلب

روستای کنگ ماسوله خراسان

روستای پلکانی کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۱۹ کیلومتری غرب طرقبه و ۲۹ کیلومتری مشهد واقع شده است.
ادامه مطلب

ییلاقات طرقبه و شاندیز بهشت گردشگری مشهد

طرقبه و شاندیز یکی از ییلاقات اطراف مشهد بوده که به دلیل واقع شدن در منطقه ای کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مناسب و دلپذیری هستند.
ادامه مطلب

ویلاژ‌ توریست مجتمع تجاری مدرن در بهشت گردشگری مشهد

یکی از وسوسه انگیزترین لذت های سفر به خصوص برای خانم ها خرید کردن است، بویژه در شهری مانند مشهد که بازار ها و مجتمع های خرید بسیاری را در خود جای داده است.
ادامه مطلب

معرفی مکان های دیدنی جاده طرقبه

در مسیر رسیدن به طرقبه که یکی از ییلاقات و جاذبه های گردشگری مشهد بوده، پس از پشت سر گذاشتن دو راهی معروف به دو راهی طرقبه وارد بلواری به نام بلوار امام رضا شده که تنها راه رسیدن به طرقبه است.
ادامه مطلب

در مسیر طرقبه و آشنایی با پارک ملت مشهد

معمولا گردشگران، مسافران و اهالی شهر مشهد برای اینکه یک روز خوب را در تفرجگاه های اطراف مشهد سپری کنند، همواره راهی طرقبه و یا شاندیز می شوند.
ادامه مطلب

معرفی بازار رضا مشهد / فیلم

بازار رضا (ع) مشهد یکی از بازارهای قدیمی و شناخته شده مشهد بوده که در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. و محل مناسبی برای خرید سوغات مشهد می باشد در ادامه گزارش تصویری سلطان سفر از بازار رضا را مشاهده فرمایید.
ادامه مطلب

گشت و گذار سلطان سفر در آرامگاه نادرشاه افشار

آرامگاه نادرشاه افشار که از پادشاهان قدرتمند ایران است و با القابی چون "ناپلئون ایران" یا "آخرین جهانگشای شرق" شناخته میشود، یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری شهر مشهد به شمار می رود.
ادامه مطلب