کلبه جنگلی متل قو

تعداد تخت
1 تخت

درباره این ویلا

****میزبان در اقامتگاه دیوار به دیوار سوئیت ساکن هستند و ورودی آنها کاملا مجزا است.***
سوئیت کاملا دربست و دنج با ویو درختان صنوبر و تراس اختصاصی و باربیکیو.
در هنگام اقامت پک بهداشتی در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌گیرد.

قوانین

تحویل به موقع و تمیر الزامیست ...کودکان هم شامل هزینه هستند کودکان بالای 1 سال محاسبه میشه
نام رزرو کننده و مدارکی که تحویل داده میشود باید یکی باشد
به افراد بومی و محلی اجاره داده نمیشود.
برگزاری مراسم مجاز نیست.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
ارائه کارت هوشمند
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

• گیرنده دیجیتال
  • باربیکیو
  • تجهیزات آشپزی
متاسفانه این اقامتگاه توسط سایت سایت شب غیرفعال شده است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از اقامتگاه‌های مشابه دیدن کنید.

نظرات کاربران برای کلبه جنگلی متل قو

(126 نظر)
یه سوییت در لوکیشن بسیار عالی ولی با توجه به متراژ فضا فقط برای دو نفر خوبه
با تشکر از میزبان ایشون بسیار مرد محترم و خونگرمی هستند ، جای دنج و محله آرومی هست دسترسی به امکانات راحت بود ، پک یکبار مصرف ملافه و رو بالشتی هم داشتن ، خوش گذشت.
میزبان بسیار آدم محترم و با شخصیتی بودن .خونه بسیار ارامش داشت و دیزاین قشنگی داشت.رختخواب فوق العاده راحت و تمیز بود.خستگی ما کاملا رفع شد.با تشکر از میزبان و سایت شب
خیلی جای خوبی بود، فضای عالی و اخلاقشون بسیار خوب بود، دسترسی هاش هم خیلی خوبه و با اطلاعات سایت مطابقت میکنه
دسترسی و نظافت خوب بود. از نظر محیطی موردی نبود. با اون قیمت یکم بالاست و میتونست کمتر باشه.
مطابق آگهی بود، به خدمات رفاهی دسترسی داشت، نسبت به قیمت هم ارزششو داشت.
اقامتگاه هیچ مشکلی نداشت و از همه نظر رضایت بخش بود.
خیلی جای جذابیه،مخصوصا دکوراسیون،میزبان بسیار ادم متشخصی هستن،ارامش خوبی داره،من اخر دی رفتم با قیمت حدود ۶۰۰ تومن میارزه و نظافت قابل قبوله،در کل همه چیز خوبه فقط دومورد که میتونم بگم یکی جانمایی تلویزیون که اگه سمت چپ قرار بگیره از روی تخت هم قابل دیدنه اما الان سخته یکم،نظافت گفتم نسبت ب قیمت خوبه ولی با یکم دقت میتونه بهترم باشه،وسایل توی سرویسها خیلی بی نظم بود و نبود دستمال کاغذی و...
جای خوبیه و نسبت به قیمتش می ارزه، نظافت و تمیزیش هم خوبه، صاحب خونه هم خوش برخورد هستن
قیمت اقامتگاه می تونست از این مبلغ کمترم باشه چون یه مقدار کوچیک بود و با تصاویر و توضیحات سایتم برابری می کرد و سروصدام نداشت و ویوشم معمولی بود.
جای بدی نبود یک مقدار نظافتش جالب نیست یک سری حشرات توخونه داشت با این قیمت ارزش داره و برخورد میزبانش عالی بود
عالی بود
نظافت و تمیزی خیلی خوبی داشت، صاحب خونش هم رفتار خوبی داشتن و محیطش هم جای خوبیه
یک ویلای نقلی در آرامش طبیعت تجربه خوبی بود، تشکر از میزبان محترم نکات قابل بهبود: چیدمان و نوسازی برخی وسایل
مرسی از نظافت خوب اتاق و میزبانی عالی اقای ادخ
.دسترسی خوبی داشت.میزبان خوش برخورد بودن.نظافت میتونست بهتر باشه.با عکسا برابری میکرد.با این قیمت خوبه.
اقامتگاه بسیار مناسب بود نظافت کامل داشت از نظر دسترسی نزدیک بودیم به مغازه واینها قیمتش می ارزید میزبان هم بسیار محترم بودن و حتی زودتر اقامتگاه رو تحویل ما دادن
سوپرمارکت با ماشین ده دقیقه راه بود.کاملا مشابه عکسهاش بود.برای اقامت یک شب مناسبه
همه چیز اوکی بود مکان خوبی داره و صاحب خونه بسیار خوش برخورد بودن. قیمتش تو اون منطقه مناسبه راضی بودم
خیلی جای خوب و تمیزی بود از همه چیز راضی بودیم رفتار میزبان هم بسیار عالی بود. قیمتش تو پیک عید خیلی بالاست
نظافش خوب بود، با عکس تطابق داشت و همون بود اما در عکس بزرگ تر دیده می شد. جای جمع و جور و خوبیه
با توضیحات سایت مطابقت میکرد. نظافت شده بود و برامون وسایل یکبارمصرف اوردن. خیلی خوش برخورد بودن. با این قیمت ارزشش رو داره توصیه میکنم.
سوئیت مدرن و تمیزی بود ‌،میزبان بسیار احساس مسئولیت میکردن و پیگیر رسیدن ما بودن . حتی وسائل مصرفی اولیه مثل چایی خشک و ادویه جات و.. هم گذاشته بودن برامون. مسیر خونه با گوگل مپ دقیق نشون داده نمیشه ولی با راهنمایی دقیق میزبان راحت پیداش کردیم. محیط فضای
از همه نظر خونه خوب و تمیزی بود. دسترسی خوبی داشت. میزبان رفتار خوبی داشتن.
رفتارشون خوب بود، مسعله خاصی نداشت تا حد زیادی شبیه بود به عکس ها
با خدمات رفاهی مثل سوپرمارکت یه مقدار فاصله داشت و قیمت هم اگر کمی پایین تر بود بهتر بود. میزبان خوب و مهمان نواز بودن و خونه تمیز و مرتب بود.
اقامتگاه بسیار خوبی بود میزبان محترمی داشت مشکلی نداشتیم به امکانات رفاهی نزدیک بودیم نسبت به قیمت می ارزید پیشنهادش میکنم
خونه حس انرژی مثبت داشت و میزبان آقای ادخ هم بسیار موجه و قابل اعتماد هستند ازشون سپاسگزارم . برای یک یا دو نفر جای بسیار مناسبیه
هیچ مشکلی نداشت چه از بابت نظافت چه دسترسی، فقط حیاط نداشت که حتما در اگهی درج شده شاید من دقت نکردم، نسبت به جاهای دیگه بسیار قیمت معقول بود
خیلی خونه قشنگی بود صاحب خونه خیلی صمیمی و خوش برخورد بودن. نسبت به قیمتش ارزش داره خیلی از عکس هاش بهتر هست انتظار نداشتیم.
سوئیت جنگلی آقای آدخ بسیار تمیز و مرتب بود.دسترسی به جنگل و دریا خیلی خوب و مناسب بود و نیاز نبود مدت زیادی رو تو مسیر طی کنید. در مورد رفتار و مهمان نوازیه میزبان هم نياز به تعریف نیست، دوستان هر چه گفتند درست گفتند، ما احساس بسیار خوبی از اقامتمون داشتی
محیط اطراف زیبا و دلنشین بی صدا و بکر با اینکه فضای داخلی کوچک است ولی از تمام فضا به بهترین شکل استفاده شده سپاس از جناب ادخ
میزبانی عالی بود کاملا فرد محترم و مهمان نوازی هستند اقامتگاه منطقه آروم و دنجی بود دسترسی به سوپر مارکت خیییلی دوره که البته میزبان از طریق پیامک اطلاع دادن وسایل مورد نیاز رو تهیه کنیم قیمتش واقعا مناسبه شاید بتونم بگم با این قیمت به نسبت منطقه خوبی که
در کل خوب بود ممنون از میزبان .فقط به خاطر شرایط مکانی حشره داخل واحد خیلی میامد
برای اقامت کوتاه مدت، بهترین گزینه هست. میزبانی اقای ادخ عالی بود.
مکان آرام و آرامش بخشی بود
خونه تمیزی بود صاحب خونه خوش برخورد بودن تا امکانات رفاهی فاصله زیادی نداشت به دریا و مکان های تفریحی نزدیک بودیم فقط تنها مشکلش این بود که اب شرب نداشت ولی خب ما راضی بودیم و پیشنهادش کردیم
همه چی خوب بود و از شرایط و امکاناتش راضی بودم.
دوتایی ، آرامش ، حال خوب ،
واحد مناسبی بود و میزبان هم همکاری داشتند. ما یه شب اونجا بودیم و راضی بودیم. قیمت هم مناسب بود بنظرم. من این واحد رو به دیگران توصیه می کنم.
مناسب ترین گزینه ممکن برای زوج ها، دسترسی عالی ، تمیزی و امکانات کامل، و از همه مهمتر برخورد فوق العاده میزبان که باعث میشه هر زمان بخوابم مجدد بریم متل قو، به عنوان تنها انتخاب ما اینجا خواهد بود،ممنونم از جناب آدخ عزیز
بسیار بسیار عالی بود حتما دفعه های بعد اینجا میرم میزبان فوق العاده و بینظیر بودند آقای آدخ همسایه دیوار به دیوار واحد هست که خدای نکرده اگر مشکلی پیش بیاد از این نظر خوب بود و کمک میکرد.. چون در فصل تابستان رفتیم پشه و مورچه بالدار وقتی کولر رو خاموش م
همه‌چیز عالی بود
امتیاز : بسیار خوب
این اقامتگاه فوق العاده تمیز بود و در جای دنج همه چی فراهم بود و احساس راحتی داشتیم همچنین از آقا آیدین برای میزبانی عالی و احساس مسئولیتی که داشتن تشکر میکنم
بسیار ممنونیم از جناب ادخ و خانواده محترم. همه چیز عالی بود. برای یک سفر دو نفره قطعا گزینه ی ایده آلی است.
برخورد میزبان عالی بود و کلبه ی دنج در محیطی آرام و با فاصله ای ۱۰ دقیقه ای از بافت شهری بود .
خونه خوبی بود و راضی بودم. دسترسی مناسبی داشت و با این قیمت واحد مناسبی بود.
همه چیز عالی واقعا هیچ مشکلی نداشتیم ممنون از سایت خوبتون
عالی بود ما یک شب اقامت داشتیم که مشکلی نداشتیم میزبان هم خیلی شخص محترمی بودن.
خوب بودش
بسیار میزبانی گرمی داشتند و سوییت بسیار با امکانات و تمیز بود
خیلی اوکی بود برخورد میزبان عالی بود ممنون ازتون
میزبان بی نهایت دوست داشتنی و محترم بود
بسیار خوب و تمیز میزبان بسیار محترم.
همه چیز خوب بود و مشکلی نداشت
به قیمتش میارزید ممنونم از آقای آدخ بابت میزبانی خوبشون
از همه چیز راضی بودیم
عالی بود دو روز بهترین روزای عمرو اینجا گذروندم آقای آدخ بسیار انسان با کمالاتی هستن لذت میبرید از معاشرت با ایشون بازم ممنونم ازش خیلی به ما لطف داشت
میزبانی خوب بود وسایل بهداشتی کامل داشت
همه چیز خوب بود
همه چیز عالی بود فاصله تا برجهای عظیم زاده ده دقیقه بود.یه کلبه دونفره دنج و تمیز برای استراحت. میزبان فوق العاده انسان محترم و خوش برخوردی هستن.این مکانو پیشنهاد میکنم از هر لحاظ عالیه
سوییت کامل و تمیز با توجه به نظر دوستان درست حس خونه ادم رو میده و واقعا آقای ادخ در مورد توجه به جزییات و رعایت کامل بهداشت و تمیزی سنگ تمام گذاشتن ممنون از ایشون ،امیدوارم با روی خوشی که به عنوان میزبان دارند در کارشون موفق باشند چون مشخص هست که به م
عالی بووود هم خیلی تمیز و مرتب رفتار میزبان عالی پیشنهاد میکنم حتما
همه چیز عالی تمام امکانات سوئیت تکمیل و فعال بود و از همه بهتر خاطره ی خوبی که میزبان اقای ادخ عزیز برای ما گذاشتن با برخورد عالی و محترمانشون
همه چیز عالی بود. خونه تمیز بود و امکانات مناسب بود. با تشکر از میزبان عزیز که بسیار نوش برخورد بودن و با اینکه ما خیلی دیرتر از موعد خونه رو تحویل گرفتیم، اما باز هم با حوصله راهنمایی کردن.
در كل بسيار عالي بود از هر لحاظ خصوصا نظافت و برخورد عالي جناب ادخ
در مجموع همه چیز همون چیزی بود که انتظار داشتم باشه. حتما اگه یه بار دیگه بخوام به این منطقه از شمال سفر کنم، انتخابم همینجا هستش.
فوق العاده بود همه چی ویلا و میزبان عالی بودن
فوق العاده بود
میزبان یه انسان شریف و آقای خیلی محترمی هستن. محبت های ایشون رو فراموش نمیکنم
محیط داخل سوئیت حس خوبی به ما داد، حسی که شبیه خونه خود آدم هست. داخل سوئیت کاملا تمیز بود و ما کوچکترین مشکلی در نظافت ندیدم. میزبان بسیار محترم و خوش برخورد بودند و تجربه خوش و مثبتی برای ما ایجاد کردند.
بسیار خوب و مناسب
واقعا عالی بود
این اقامتگاه مثل خونه خود آدم میمونه،بسیار دنج و راحته،میزبان هم بسیار مهربان و دلسوز و مسئولانه رفتار کردن،همه چیزی که لازمه یه مسافرت به شمال و عوض شدن حال و هوای آدمه،فراهم بود.
با سلام ؛ جدایی از مکان و محل اقامت بسیار عالی و دنج و ساکت ، شما با انسان بسیار بسیار شریف و احساسی بنام جناب آدخ عزیز آشنا میشید که برای شخص بنده دوستی و آشنایی با ایشون بسیار خاطره انگیز و حس خوبی داشت. به شدت این اقامتگاه رو پیشنهاد میکنم. از هر لحاظ
خوب بوود در کل و لی قیمت یه مقدار پایین تر بشه بهتره
به طور کلی خوب بود
میزبانی اقامتگاه مناسب بود نظافت اقامتگاه خوب بود فقط یه مقدار از متل قو دور بود
به نسبت قیمت بسیار ارزش داشت.ویلا تمیز و مرتب بود.برخورد میزبان بسیار خوب بود.
بسیار تجربه خوبی بود، میزبان (جناب آدخ) بسیار خوش برخورد و مهمان نواز بود...لذت بردیم
همه چیز عالی بود. جناب آقای آدخ انسان شریف و بزرگواری بودن که از آشنایی باهاشون بسیار خوشحال شدیم. خانه از لحاظ نظافت، همسایگی، دسترسی عالی بود. دیزاین با سلیقشون هم بسیار دوست داشتنی بود. حتما باز هم مزاحمشون خواهیم شد.
برخورد میزبان در بدو ورود خوب بود ولی متاسفانه تراسی وجود نداشت و پاگرد ورودی رو آپشن محسوب کردن.البته ما با این قیمت توقع زیادی هم نداشتیم و حتی از ظروف موجود هم استفاده نکردیم چون تمیز به نظر نمیرسید ولی موقع خروج اقای ادخ اصلا داخل را چک نکردن و بیشتر
بسیار بسیار ممنونیم از جناب آقای آدخ و خانواده محترمشون به خاطر مهمان نوازی و برخورد بسیار مناسبشان. فضای ویلا بسیار تمیز و استریل شده بود. کوچه دنج و خلوت البته با امنیت بالا. اقامت در این ویلا رو پیشنهاد میکنم و در آینده حتما دوباره مهمان جناب آقای آدخ
به نسبت قیمت مناسب بود. بیشترین چیزی ک باعث میشه دوباره به اونجا رفتن فکر‌کنم اول تمیزی ویلا و دوم رفتار بسیار خوب و پیگیری صاحبخونه بود. تنها نکته منفی ک قابلیت ذکر کردن داره اینه که آب غیر آشامیدنی بود و بو میداد....
ممنونم از جناب آدخ که با وجود اینکه ما دیر وقت رسیدیم به دنبال ما آمدن وبا حوصله برامون همه چیز رو توضیح دادن نظافت درحد عالی بود ملحفه ها تعویض شده بود من برای کار اداری آمده بودم ولی قطعا اگر وقت داشتم بیشتر میماندم و از محیط بسیار دلنشین آنجا استفاده م
میزبان برخورد خوبی داشتند نظافت خوب بود و نسبت به قیمت ارزش داشت
واقعا رضایت بخش نبود، بیش از اندازه دخالت صاحب سوییت درباره حتی باز گذاشتن درب پنجره تذکر میدادن،تهویه اصلا نداشت،درب پنجره هم یکیش قفل شده بود اون یکی هم نمیتونیستیم باز کنیم و تذکر بی جا میداد،دسترسی افتضاح،فیلتر سیگار توی کوچه بود انگ انداختنش برا ما ب
جای خوبیه شبیه روستا مانند هست در کل راضی بودم مخصوصا از میزبان خوب و خوش اخلاقش
خوب و عالی بود مشکلی نداشت و نظافت هم رعایت شده بود
میزبان بی نظیر که در ابتدا میان و همراهی‌تون میکنن تا برسید به آدرس،فضا خوب و پر از آرامشه،تمیزه،حس خوبی داره و کاملا مناسب برای یه استراحت و ریلکس کردن،حتما مجدد میریم پیششون
ویلای دنج و آروم برای ۲ نفر عالیه برخورد میزبان خیلی خوب در کل خیلی جای خوبی بود تشکر از آقا آیدین عزیز
در کل خوب و مهمان‌نوازی عالی
واحد بقلیش رو به ما دادند که شبیه عکس ها نبود اما تمیز بود و موقعیت مکانی خوبی داشت
نظافت خوب بود محل بسیار دنج و ارام بود
رفتار میزبان بسیار عالی بود
محیط جالب و خاصی داره افراد بهم نزدیکتر میشن مرسی از میزبان
ما ٢ شب منزل آقا آيدين اقامت داشتيم بسيار مهمان نواز و خوش برخورد، منزلشون هم خيلي تميز بود و براي ٢روز استراحت خيلي عالي بود
مشکلی نداشت و تمیز بود و می ارزید
تمیز و مناسب بود
خیلی عالی بود همه ی موارد خوب ولی کمی کوچک بود
واقعا عالی بود و از همه نظر رضایت داشتیم
خوب بود ولی به این قیمت نمی ارزید
در کل محیط زیبا و قشنگی دارد و برای ریلکس کردن عالیه. مختصات دقیق نیست و ۷۰۰متری از جاده اصلی فاصله دارد.
رقص برگهای درختان سرو تبریزی جلوی سوییت با وزش باد بسیار روح نواز و شادی بخش بود
اگر دنبال مکانی دنج و آرام برای یک اقامت رویایی و دو نفره هستید شدیدا این سوئیت رو توصیه میکنم.
در کل خوب بود ولی با توجه به اینکه ما هم 2 نفر بودیم اما فضای ویلا کم بود.اما میزبان بسیار مهمان نواز بودند.
خیلی ممنونم از اقا ایدین عزیز بابت میزبانی بسیار عالیشون خیلی دلچسب و با صفا بود و بسیار تمیز حتما دوباره میام خودم به دوستان عزیز هم پیشنهاد میکنم ک حتما برید و لذت ببرید
ویلای خوب و تمیزی بود. میزبانی عالی، اطراف ویلا بیشتر به شالیزار شبیه هست تا جنگل.
تر و تمیز بود جاشم آروم بود میزبان خوب بودند
خيلي برام مكان دلنشيني نبود
منزل خوبی نبود اب اشامیدنی نداشت محیط کاملا جنگلی بود تمیز نبود حمام کرم داشت و بوی چوب میداد
من دو روز اونجا بودم بی نظیره برای دو نفر. میزبانی بی نظیر و با معرفت و دکوراسیون تو دل نشین
خیلی خوب بود خیلی ویلای شیک و تروتمیزی بود میزبان عالی و خوش اخلاق و پیگیر با تشکر از اقا ایدین آدخ که خیلی کمکمون کردن اگه بخوام دوباره بیام این سمت حتما همین ویلارو انتخان میکنم به شدت توصیه میشه
همه چیز خوب بود میزبان خیلی خوب بودند واحد تمیز و مناسب بود بهتره روشن تر باشه دسترسی مناسب بود
تمیز بود و می ارزید همه چیز خوب بود
جنگلی و همه چیز اونجور که انتظار داشتیم بود تمیز و مناسب و میزبانیشون هم عالی بود
در کل ما راضی بودیم مخصوصا از میزبان
ویلا از نظر مکانی در جنگل جذاب بود. محیطش نسبتا کوچیک بود ولی خیلی جالب وسایل چیده شده بود. ما که از راه رسیدیم بخاطر گرمی بیش از حد هوا کولر روشن کردیم. و بعد یک استراحت کوتاه رفتیم بیرون اما کولر خاموش نکردیم که وقتی برگشتیم خنک بشه. اما بعد از یکساعت ص
خوب بود و راضی بودیم
صاحب خانه بسيار مودب و پيگير و عالي محيطي دنج و آرام با اينكه فضا كوچك است ولي همه امكانات رو فراهم كردن نظافت هم پرفكت بود
خیلی تمیز و مرتب و به روز بود میزبان خوش برخورد بودند به مرکز شهر نزدیک بود و خیلی راضی بودیم
با تشکر از آیدین خان.. بسیار میزبانی عالی و بسیار تمیز و مرتب.. با اینکه فضای کوچکی داشت ولی همه چی با سلیقه و کیفیت مناسب انتخاب و چیدمان شده بود و بسیار تمیز..
میزبان بسیار عالی که ما رو خیلی راهنمایی کردند؛ داخل سوییت تمیز و مرتب با امکانات کافی؛ بنده خیلی راضی بودم و در آینده مجدد رزرو میکنم
بسیار خانواده خوب و محترمی بودن. میزبانی عالی و فضایی مناسب برای آرامش. لطفاً مزاحمتی برای همسایگان و میزبان به وجود نیاورید و از سکوت لذت ببرید.
بسیارمکان تمیزخوش اب وهواوبرخوردمیزبان بسیارعالی بود...واقعاجای بی نظیروعالی بود....
برای ثبت نظر باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.