ویلا آپارتمان در شهر رامسر

تعداد تخت
2 تخت

درباره این ویلا

ویلا آپارتمان واقع در مرکز شهر توریستی رامسر - بسیار تمیز و پاکیزه - مبله با امکانات کافی و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب - در محل ساکت و آرام و دید مناسب به کوه - دسترسی بسیار سریع و راحت به بازارچه سنتی و ساحل رامسر، تلکه کابین، جواهرده، قلعه مارکو، آبهای گرم معدنی، کاخ مرمر و هتل قدیم، جنگل دالیخانی، سد میجران و مراکز تفریحی و تجاری شهر توریستی رامسر.
برای ورود به اقامتگاه در طبقه اول 28 پله وجود دارد.

قوانین

رعایت شئونات اجتماعی، اخلاقی، رعایت نظم و آرامش و رعایت پاکیزگی الزامی است.
کودکان بالای ۵ سال شامل هزینه می‌شوند.
از پذیرش گروه‌های مختلط مجردی خانم و آقا معذوریم.
از پذیرش اتباع خارجی معذوریم.
برگزاری مراسم مجاز نیست.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
ارائه "مدرک محرمیت و کارت شناسی هوشمند و شناسنامه" الزامی است.
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

• گیرنده دیجیتال
  • تجهیزات آشپزی
  • پاركينگ
این اقامتگاه توسط سایت سایت شب ارائه شده است. برای رزرو به سایت ارائه کننده منتقل می‌شوید.
مشخصات رزرو
لوگوی سایت شب
800,000
تومان
1,500,000
درخواست رزرو
مبنای قیمت هزار تومان است.

نظرات کاربران برای ویلا آپارتمان در شهر رامسر

رفتار میزبان بسیار عالی بود. اقامتگاه بسیار تمیز و مرتب بود.
برخورد میزبان بسیار عالی بود
این اقامتگاه خوب بود از نظر نظافتی مشکلی نداشتیم دسترسیش اوکی بود یعنی تا مغازه اینها یه پیاده روی کوچیک داشت میزبان خوش برخورد بودن و راضی بودیم
عالی خصوصا برخورد میزبان فقط تلویزیون آنتن دهی خوبی نداشت .ماشین لباسشویی هم نداشت
به عنوان ویلا برای خوشگذرونی نه ولی برای یه مکان برای استراحت خوب بود، توضیحات سایت تطابق کامل با واقعیت داشت و نظافت هم مناسب بود. در کل مشکلی نداشتم و راضیم.
سلام عکس ها مطابقت داره با سایت وتنها مشکل پله بود بخاطر همراه داشتن سالمند البته پله زیاد نداشت طبقه پایین صاحب خانه بود وحساسیت روی تمیزی وحتما تحویل ساعت 12 شب دیر رسیدیم البته ما هرشهر رفتیم سوییت حتی هتل تمیز ومرتب تحویل دادیم. وآشپزی نکنید که کثیف نشود.
میزبان بسیار خوش برخورد بودن بسیار اقامتگاه تمیز بود ولی تخت داخل اتاق شکسته بود و اصلا نمیشد استفاده کرد توالت فرنگی نیاز به تعویض داشت
خیلی ممنون از خانواده محترم حبیبی ، جای تمیز و بی سر و صدا ، با دسترسی عالی ، نزدیک به بازار محلی و بازار ماهی رامسر بود ما که از همه لحاظ راضی بودیم ، خدا بهتون برکت بده.
برخورد میزبان خوب بود. از لحاظ تمیزی هم خونه تمیزی بود تشکر میکنم. منتهی خانه دربست نبود و سرویس بهداشتی فقط فرنگی موجود بود. در کل راضی هستیم. پیگیری سایت شب هم خیلی خوب بود. ممنون
مقداری از ساحل دور بود و میتونست قیمت کمتری داشته باشه، واحد تمیز و مرتبی داشتن اما کنترل میزبان زیاد بود و ما اذیت میشدیم.
محله موقعیتش خیلی خوب و آرومه میزبانش هم خانواده فوق العاده ای بودن از همه چیز راضی بودیم واقعا جای خوبیه
آب قطع بود و برای کل شهر بود.مالک و خونم عالیم بود و مشکلی نداشتم.
همه چیز عالی و از هر لحاظ کامل بود و واقعا راضی بودم. این اقامتگاه رو، هم به دیگران توصیه می کنم هم خودم سری بعد همین جا رو رزرو می کنم.
برخورد میزبان خوب بود نظافت عالی بود پله ها بیش ازاونی بود که تو سایت گفته بودید ۳۰ پله فشار آب صبح خیلی کم بود
خیلی عالی بود برخورد بسیار خوبی داشتن و جای خوبی بود
برای ما که خیلی عالی بود. میزبان خیلی رفتار خوبی داشتن و راضی بودیم.
بسیار عالی بود.
مکان خوب و تمیزی داره و میزبانش هم محترم بودن. با این قیمت مطابقت میکنه راضی بودیم.
سلام.اقامتگاه مناسب و با منظره ی خوب و برخورد خوب میزبانان..
نظافت خوبی داره و دسترسی مشکلی نداشت با این قیمت فوق العادست و میزبانش هم خیلی خوب بودن
از همه نظر خوب و مناسب بود و هیچ موردی نداشت. نظافت خوبی داشت و قیمتش هم مناسب بود. دسترسیشم راحت بود.
انقدری خوب و عالی بود که دوباره تمدیدش کردیم. از همه بابت عالی بود. حتما پیشنهاد بنده به دوستان هست.
خونه واقعا عالی در مرکز شهر قرار داره و نزدیک بازار اصلی خیلی آدمای خوب و با اخلاق من این خونه رو به همتون پیشنهاد می کنم واقعا تمیز بود
به طور کلی همه چیز خوب بود مشکل خاصی نبود من اقامتگاه های زیادی گرفتم داخل 3- 4 تا شهر دیگه ولی این یکی بهتر از همه بود حقیقتا هم قیمتی هم امکاناتی همه چیز مطابق عکس بود و محیط خوبی داشت
بسیار عالی و تمیز بود ممنونم
در مورد اقامتگاه در طبقه دوم توضیح داده نشده بود سرویس بهداشتی ایرانی ندارد پارکینگ فضای کافی نداشت
درود بر شما بنده صرفاً به دليل فيدبكهاى ميهمانانِ قبلى و شخصيّت بينظير ميزبان محترم(جناب آقاى هُنرجو) واحد رو رنت كردم و خوشحالم كه به احساسم اعتماد كردم و به اينجا اومدم، حتماً پيشنهاد ميكنم اگر مقصد نهاييتون رامسر، و اطرافش هست حتماً اينجارو انتخاب كني
به نظافت واحد رسیدگی شده بود و تمیز و مرتب بود.محیط ارومی داشت و از لحاظ سروصدا و امنیت اذیت نشدیم.میزبانمون هم اقای خوش برخورد و محترمی بودن.
فوق العاده بود حرف نداشت قیمت عالی تمیزی درجه یک بود
دسترسی و موقعیت خوبی داشت داخل شهر هست نظافت خوبی داشت. و میزبان خانواده ی محترمی بودن.
واحد خوب و تروتمیزی بود و نسبت به قیمتش ارزنده بود و راضی بودیم.
برخورد بسیار حرفه ای داشتن و نظافت هم برای ما اهمیت خیلی بالایی داشت بسیار عالی و ترو تمیز بود دسترسی مناسبی به امکانات داشت قیمت به نسبت اقامتگاه ارزشش رو داشت و حتما به دوستان پیشنهاد میشه.
نظافت خوبی داشت و دسترسیشم خوب بود. محیط خوب و ارومیم داشت و ما راضی بودیم. فقط بخاری پذیرایی خراب شده بود که گفتن قراره درستش کنیم.
خیلی تمیز بود و موقعیت مکانی خوبی داشت برخورد میزبان عالی بود
امکانات خاصی نداشت ولی برخورد میزبان محترمانه و مناسب بود داخل واحد هم تمیز و مرتب بود هزینه هم به صرفه بود برام در مجموع راضی کننده بود
پیشنهاد میکنم برین عالی بود
همه چیز فوق العاده عالی بود بسیاااار تمیز و مرتب خیلی راضی بودیم ممنون از مهمون نوازی بسیار خوبی که داشتید فقط اگر توالت ایرانی هم داشت عالی بود در کل همه چیز عالی و بدون نقص بود
هم برخورد مناسب بود، هم خود جا مرتب بود و حرف نداشت، قیمت هم با توجه به این که پیک بود مناسب بود
از همه نظر عااالی بود: میزبانان بسیار محترم و مهربون و خوش برخورد خونه تمیز و مرتب دسترسی عالی به فروشگاه و مکان های تفریحی واقعا لذت بردیم
میزبان فرد بسیار محترم و برخوردشون فوق العاده عالی بود دسترسی بسیار راحتی به هر جا داشت از همه نظر عالی بود و کاملا رضایت داشتیم
برخورد میزبان خیلی خوب و دست و دل باز . ازشو ن ممنونیم. اخلاق خوبشان تمام کم و کسری ها رو پوشش داده بود
وسط شهر بود و دسترسیش عالی بود. ویو زیبایی داشت اما تراس نداشت و حتما باید از ساختمون خارج می شدیم تا از طبیعت استفاده کنیم. تمیز بود و میزبان برخوردشون خوب بود.
,ازنظر نظافت و تجهیزات خیلی عالی بود
خیلی خوب بود وواقعا مناسب و به صرفه هم بود و چون مرکز شهر بود به همه جا دسترسی د اشت تمیز و نظافت شده هم بود و در کل عالی بود.
در کل بسیار خوب و عالی بود
به نسبت قیمت واقعا خوب بود
عالی بود همین
خونه بسیار تمیز و مرتب که مثل خونه خود آدم هست میزبانانی بسیار مهربان مکان آرام و بدون سرو صدا پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید ممنون از میزبانان خوبشون
در ابتدا جا داره تشکر کنم از میزبانی آقای هنرجو و راهنمایی و خوش آمدگویی و شخصیت ایشان ، همچنین آقای حبیبی نازنین ، بسیار انسان های متشخص و شریف و مهمان نواز هستند ، اما از تهران آمده بودیم و بسیار از اقامت راضی بودیم ، هم از نظافت ، لوکشین بسیار عالی و
فوق العاده خوش برخورد،مهربان و مهمان نواز بودن حس کردیم پدر و مادر خودمون کنارمونن نظافت بی نظیر دسترسی عالی بی نهایت منتظر فرصتی هستم تا مجددا زیارتشون کنم❤
مکان بسیار زیبا و دوست داشتنی و میزبان بسیار محترم
همه چی اوکی بود اما راهش با اینکه تو شهر رامسر بود ولی کوچه پس کوچه زیاد داشت اما به نسبت قیمت و موقعیت و امکانات ش همه چیش اوکی بود
واقعا انگار خونه ی خودمون بود با پدر و مادر خودمون بسیار تمیز و راحت بود
ممنون از همه چی بسیار عالی
خونشون خیلی تمیز بود دسترسی خوبی به شهر و دریا داشت
بسیار تمیز و عالی و میزبان فوق العاده مهمان نواز
با درود به همه ، من خیلی اهل سفر خارجی و داخلی هستم و به جرأت میتونم بگم این خانه جزو تمیزترین ها بود و حتی کوچکترین مشکلی از بابت نظافت نداشت و خانه از لحاظ لوکیشن هم جای خوبی بود و به همه جا نزدیک بود و ما که ۴ شب لذت بردیم و ازشون خیلی ممنون هستم بابت
نسبت به قیمت همه چیز خوب بود
خوب بود ما راضی بودیم
بسیار تمیز و عالی میزبان درجه یک و عالی احساس می کنید خونه خودتون هستید
جای خوبی بود فقط ابگرمکن مشکل داشت و خوب گرم نمیکرد
خیلی‌خوب بود
عالی بود ولی قیمتش بالا بود بازهم خوب بود تشکر
آپارتمانی تمیز در محله ای ساکت و آرام و نزدیک به بازار با میزبانی محترم و بسیار خوش اخلاق
عالی بود
استقبال و میزبانی گرم و امکانات کاملا مطابق با توضیحات. کمی از دریل دور بود که توضیحات میزبان ذکر شده بود. در کل عالی بود🌹👌
فوق العاده تمیز بود میزبان بسیار محترم و مهمان نواز لطف کردن با اینکه وظیفه ای نداشتن ۲ ساعت زودتر مارو پذیرفتن واقعا همه چی عالی بود ممنون
راضی بودیم خووب بود.
عال بود
خوب بود
آرامش سفر يعني آدماي پايه مقصد خوب و اقامت خوب كه اين خونه واسه اقامت خوب خيلي خوبه و لذت بردم من واسه چندروز شما هم رامسر رو امتحان كنيد اگه نرفتين
تنها مشکل، فقط توالت فرنگی داره
برخورد ميزبان و نظافت منزل بسيار عالي بود. ازهمه ي لحاظ راضي بودم💐
ميزبان بسيار بسيار ادمهاي خوشرويي بودن و استقبال خيلي گرمي داشتن منزل بسيار تميز بود كاملا عالي بود
با عرض سلام خدمت خانواده محترم هنرجو و حاج خانم عزیز ما با آقای هنرجو برخورد نداشتیم ولی حاج خانم مهربون رو دیدیم و خونه رو از ایشون تحویل گرفتیم خونه خیلی خیلی تمیز بود جوری که آدم واقعا حس میکرد تو خونه خودشه و اینکه فوق العاده دنج بود خونه دقیقا مطابق
ويلاي ساكتي بود ميزباني خيلي خوبي داشت به ما خيلي احترام گذاشت و هرچيزي نياز داشتيم هم تا تونست برامون تهيه كرد ممنون
موقعیت محل دسترسی بسیار عالی به امکانات و بازار دارد. سوییت تمیز و راحت بود. برخورد بسیار گرم میزبان قابل تقدیر است.
همه چیز بسیار عالی بود، خیلی تمیز بود و همه ی امکانات رو داشتند، میزبان بسبار شخص محترم و خوش برخوردی بودند و خیلی راحت بودیم تنها مشکل این بود که فقط توالت فرنگی داشت و ایرانی نداشتن دلی در کل اوکی بود
خیلی تمیز و خوب بود
دسترسي خونه خيلي خوبه هم راحت پيدا ميشه هم هرجا و هرچي بخواي پيدا ميشي از كوچه بيرون مياي بازار ماهي و سنتي و لباس همون كوچه رو بالا ميري تهش كوهه
نظافت و تميزي از نظر من اولين چيزي كه بايد رعايت بشه اين خونه نظافت خيلي خوبي داره و هركسي ميتونه توش احساس راحتي كنه
كل خونه نظافت و ضدعفونيش حرف نداشت همه روتختي و ملحفه ها عوض شده بود و احساس راحتي داشت واسه ما خيلي راضي بوديم
توي خونه نقطه مثبت واسه من محيط تميز و جمع و جور هست و چيدمان خوبي داره و وسايل تازه اي داره نسبتا و حس راحتي ميگيره آدم
خونه خوبيه اقامت خوب بود دسترسي خيلي خوبي داره خونه داخل شهر و نزديك ميدون مركزي رامسر و نزديك همه بازارهاي سنتي شهره
در مجموع جای مناسبی بود
درکل جای خوبی هست داخلش احساس آرامش داری
بسیار مهربان و دوست داشتنی که گویی سالهاست با هم دوست بوده ایم و بسیاری از وسایل شخصی اسباب بازی بچه ادویه جات کتاب و غیره رو از تو خونه برنداشته بودن بعد هم اصن چک نکردن نمیدونم این همه حسن اعتماد واسم قابل ستایشه
محيط بيروني خيلي خوبي داره، ترو تميزه و دسترسي خيلي بالايي داره، محله نسبتا شلوغه ولي دركل خونه خوبيه ممنون
به نظرم قیمت این اقامتگاه با توجه به امكانات خوب و دسترسي بالاش خيلي خوب و منصفانه ست، ويلا به مرکز شهر خیلی نزدیکه. ممنون