منزل دربست با امکانات کامل در اصفهان

تعداد تخت
2 تخت

درباره این ویلا

منزل دربست با امکانات کامل،بسیار تمیز،دارای تختخواب دو نفره و تک نفره و همچنین رختخواب تمیز به تعداد نفرات،دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی ، آشپزخانه با وسایل مورد نیاز و...،دسترسی آسان به اتوبانها،خیابانهای اصلی،ایستگاه مترو و اماکن دیدنی،دسترسی آسان به مراکز خرید، رستورانهای معتبر، درمانگاه و داروخانه شبانه روزی، پمپ بنزین و...

قوانین

از پذیرش آقایان مجرد معذوریم.
ورود افراد مجرد که برای سازمانها و ارگانهای مختلف سفر کاری می روند و تاجرین محترم بلامانع است. (لطفا قبل از رزرو هماهنگ کنید.)
کودکان بالای ۳ سال در تعداد نفرات محاسبه می گردند.
کشیدن قلیان داخل واحد ممنوع است.
برگزاری مراسم با هماهنگی قبلی مجاز است.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
کارت ملی هوشمند
(برای افراد بومی ارائه مدرک محرمیت الزامیست)
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

ساعت ورود: 14:00
ساعت خروج: 12:00
تعداد اتاق: 1
ظرفیت استاندارد: 3 نفر
حداکثر ظرفیت: 4 نفر
متاسفانه این اقامتگاه توسط سایت سایت شب غیرفعال شده است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از اقامتگاه‌های مشابه دیدن کنید.

نظرات کاربران برای منزل دربست با امکانات کامل در اصفهان

همه چی عالی بود . میزبان بسیار محترم و خوش برخورد بودند . فقط اجاق گاز سرویس لازم دارد . اقامتگاه تا مرکز شهر و بناهای تاریخی کمی فاصله دارد ولی مکانی امن و ساکت است . در کل راضی بودم و با سپاس از میزبان
خیلی اقامتگاه عالی و تمیزی هست، برخورد خیلی خوبی داشتن میزبانشون، محیطش هم تمیز و خیلی خوب و خوش قیمت هست.
خوب بود، نظافت شده بود و میزبان برخورد خوبی داشتن و محیط اطرافش هم مشکلی نداشت.
محله آروم و امنی داشت، صاحبخونه هم برخورد خوبی داشتن، نظافت اقامتگاه خوب بود و از سوپرمارکت و نونوایی هم زیاد فاصله نداشت.
محل اقامت کاملا تمیز و مرتب دسترسی به فروشگاه ۲ دقیقه پمپ بنزین نزدیک خانه...... و صاحب خانه مهمان نواز بودن
در حد معمولیه، نظافتش تقریبا خوبه ولی تمیز تمیز هم نیست، با این قیمت نمی ارزه چون محله خوبی نیست و تا خود اصفهان خیلی فاصله داره و دسترسی اطرافش نداره. میزبانش هم خانوم خیلی خوش برخوردی بودن
خیلی جای تمیز و با نظافتیه، با این قیمت می ارزه، دسترسی به همه جا داشت و صاحب خونش هم خیلی خوب بودن
خونه خیلی تمیز بود فقط فشار دوش های حمام کم بود و مشکل داشت ولی در کل خونه خوبی هست.
با ماشین دسترسی به خدمات رفاهیش راحتتر میشد، برخورد میزبان خوب، در کل اقامتگاه خوبی بود و اگه دوستان قصد سفر با خانواده رو داشته باشن حتما این اقامتگاه توصیه میکنم.
عالی و درجه
در کل خوب بود رفتار میزبان عالی بود
تمیزی و نظافتش عالی بود، دسترسی داره و بیشتر از قیمتش ارزش داشت خیلی راضی بودیم. میزبانش هم عالی بودن
میزبانی خیلی عالی داشتن و نظافتش رعایت شده بود، نسبت به قیمتش عالیه یک مقدار از شهر و مکان های تاریخی فاصله داره
کولرش خراب بود و کلا اقامتگاه جالبی نبود و من شدیدا ناراضی هستم.
توی حیاط و سرویس خونه ، پر از سوسک بود و جولان میدادن - فاضلاب روشویی سرویس توی حیاط ، نشتی داشت و چکه میکرد و شُر شُر آب کثیف رو پاهامون می‌ریخت - ظروف توی آشپزخانه ملامینهای قدیمی و قابلمه های روی و جرم گرفته بودن - دستشویی ایرانی توی حیاط خیلی کوچک بود و نه سیفون داشت و نه چاهبست ، موقع ورود هم سرمون مرتب به آستانه بالایی در می‌خورد و مایع دستشویی هم که نداشت- به نظر میاد فقط از جاهای خوب خونه عکس گرفته بودن و این قیمت نمی ارزه
واحد تر و تمیزی بود. میزبان رفتار خوبی داشت. محیط دلبازی نداره و پنجره نداشت. قیمت برای من مناسب بود
ما قبلا هم اینجا رفته بودیم همچنان نظافت خوبی داره فقط یک سری امکانات مثل تلویزیون قابل ارتقا و بهتر شدن هست با این قیمتی که داره. برخورد میزبانشون هم عالیه
اقامتگاه خوبی بود.رفتار میزبان محترمانه بود.نظافت رعایت شده بود.دسترسی خوبی به مرکز شهرداشت.میزبان مهمان نواز بودن.قیمت مناسب بود.از لحاظ محیطی موردی نبود.
بسیار خوب و تمیز هست و میزبانش خیلی خوش برخورد و عالی بودن. دسترسی خوبی داره و با آگهیش مطابقت میکنه
من از تهران اومدم تا از راه رسیدم سریع تونستم برم سمت اقامتگاه.برخورد میزبان اینقدر عالی بود که ازشون خجالت کشیدیم واقعا.امنیت خوب،ارامش و سکوت که برای ما مهمتر بود هم بسیار عالی بود.همه جور مغازه ای هم در دسترس و در فاصله دو دقیقه تا سوپرمارکت و یکم بیشتر تا رستوران و میوه فروشی سر کوچه خلاصه همه اینا عالی بود.میزبانم خانم فلاحیه بودن که همینجا بازهم ازشون کمال تشکرو دارم
خیلی راضی بودیم واقعا خیلی تمیز بود و برخورد میزبانش بسیار خوب و محترمانست. دسترسی خیلی به بازار نداشت. قیمت ها کلا بالاست پایین تر باشه خیلی بهتر میشه.
اقامتگاه تمیز وخوبی بود میزبان مهمان نواز بودن فقط خیلی دسترسی دوری داشت خیلی فاصله با جاذبه های گردشگری داره با این قیمت ارزش نداره
واحد خیلی تمیزه و نقطه قوت این واحد همینه.میزبان رفتار خیلی خوبی داشت.سوپرمارکت نزدیک بود و عالیه
سلام خسته نباشید اول ازهمه میخواستم از سایت خوب شب تشکر کنم بخاطر پیگیری خوبشون ومعرفی اقامتگاه های خوب ازمیزبان خوبمون هم خانم فلاحیه عزیز تشکر میکنم برخورد بسیارمحترمانه ای داشتن منزلشون هم بسیار تمیزو مرتب بود وسایل آشپزی کاملی داشتن اگر قراره به منزل ایشون برید وسیله لازم نیست با خودتون ببرید بقیه وسایل منزل هم طبق لیستی که تو سایت گذاشتن موجود بود منزلشون هم از نظر مسافتی با اماکن دیدنی فاصله زیادی نداشت با ماشین حدود نیم ساعت البته با ترافیک اگر ترافیک نباشه سریعتر میرسید پارکینگ هم برای ماشین دارن ماشین ما سمند بود جا شد و مشکلی نداشتیم همه جوره راضی بودیم بازم ممنونم ازشون
خیلی جای خوب و تمیزی بود. قیمتش یک مقدار بالاست ولی میزبانی محترمانه ای هم داشتن
معمولی بود
اقامتگاه خوبی بود فقط یک سری مشکلات داشت مثلا کولر کار نمی کرد خونه بوی نامطبوعی میداد به میزبان هم گفتیم گفتن چند روز یک مهمان ساکن بود ولی پارکینگ داره و موقعیتش تو شهر خوبه. نظافت مناسبی داره
پاکیزگی خوب بود و دسترسی به مکان های گردشگری خوب بود
همه چی خیلی خوب بود،ما ۵ روز اونجا بودیم و کاملا راضی بودیم نظافت خیلی خوب انجام شده بود
انرژی مثبتی دریافت کردیم
در کل خوب بود
قیمتش برای یک شب خیلی گرون بود، ولی خونه ی خوبی بود مشکلی نداشتم. تمیز و مرتب بود ولی امکانات میتونست بیشتر باشه
با تشکر خانم فلاحیه بابت نظافت خوب منزل و میزبانی خوب شون .
عالی،مطابق با اگهی
خونه بدی نبود میزبان هم خیلی برخورد خوب و عالی داشتن خانوم متشخصی بودن. نظافت مناسبی داشت راضی بودیم یک مقدار روی میز ها کثیف بود و یک مقدار خونه بوی گاز می اومد که به میزبان هم اطلاع دادیم. به همه جا هم دسترسی داشت
همه چیز بسیار عالی بود واحد تر و تمیزی داشت مطابق سایت بود از سایت ش ب و میزبان بسیار ممنونیم و اگر دوستان تشریف ببرن به اصفهان حتما اینجارو پیشنهاد میکنیم
خیلی محیط تمیز. امن و راحتی بود. خانواده ای بسیار مهمان نواز ، منعطف و اصیل پذیرا و مالک خانه بودند. یک محیط خصوصی و عالی بود. خانه کاملا مطابق آگهی
جاش تمیز بود، نسبت به قیمت ارزش داشت. برخورد میزبان عالی بود، به مترو نزدیک بود و این ویژگیش برای ما خیلی خوب بود.
اقامتگاه خوب و تمیزی هست به فروشگاه نزدیک هست ولی به جاهای دیدنی نسبتا دور بود. قیمت مناسبی داشت فقط تو اتاق خواب ها عکس بخاری گازی بود ولی اصلا قابل استفاده نبود کلا سیستم گرمایشی کاملی نداشتن ولی ما هم مشکلی نداشتیم.
همه جا نزدیکش بود. به اگهی شبیه بود تفاوتی نداشت، بسیار هم خوش رفتار بودن
مهمان نوازیشون خیلی خوب بود دسترسی به چیزهایی که نیاز بود داشت. وضعیت داخل خونه هم عالی بود
خوب و عالی بود
تمیز و مرتب بود
اقامت خوب و بی دردسری داشتیم و کلی بخوام بگم همه چیز خوب و مناسب بود و رضایت داشتم.
اقامتگاه خوبیه
احساسی عالی به خاطر تمیزی و خوش برخوردی خانم فلاحیه داشتم
میزبان پیرزن خیلی مهربون و جذابی بودن خونشون تمیز و مرتب ودرجه یک هست. قیمتش رو با تخفیف گرفتم خیلی عالی بود.
قبلا هم رفتم اینجا نظافتش که عالیه، فقط قیمت یه مقدار بالاست، بالای کوچه همه چیز هست
خیلی عالی بود و خانم محترمی بودند و واقعا به همه پیشنهاد میکنم
خیلی دسترسی خوبی داره و خونشون کاملا از نظر نظافت اوکی هست. قیمتش مناسبه و راضی بودم
واقعا تمیز بود، خیلی جای دنج و ارومی بود مزاحمت نداشت، واقعا لذت بردیم ما، واقعا ارزش داشت
همه چیز عالی بود از نظافت تا برخورد میزبان محترم به قیمتش می ارزید از همه چیز راضی بودیم ممنون از سایت شب بابت فراهم کردن این اقامتگاه و همچنین از میزبان
خونه مرتب و تر تمیز بود، برخورد خود میزبان هم خوب بود، کلا خیلی راضی بودم از همه چیز
اقامت در این منزل را با توجه با رفتار محترمانه صاحبخانه و امنیت و دنج و باآرامش و تمیز و مرتب و بهداشتی بودن منزل و محل به همه توصیه میکنم.
اقامت خیلی خوب و بی دردسری داشتیم و همون چیزی بود که میخواستیم و انتظار داشتیم که باشه. هم تمیز و مرتب بود وهم محیط اروم دنجی داشت. میزبانی هم عالی بود.
بسیار عالی
دسترسی به سوپرمارکت نزدیک بود اما به امکانات رفاهی حدودا 30 دقیقه ای فاصله داشت دستشویی و حمام اقامتگاه کوچیکه و پارکینک هم به همین شکل جوری که فقط ماشین های کوچیک مثل 206 و پراید راحت میتونستن پارک کنند ولی برای ماشین های بزرگ پارک کردن واقعا سخته در مج
خیلی عالی بود. همه چی دم دست بود و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و خرید داشت.محله امنی بود و میتونم بگم خودش از عکسش بهتر بود.
بسیار تمیز و با وسایل کامل .وسیله ها یا مبلمان نو و شیک نبود ولی آنقدر تمیز و مرتب بود که آدم احساس می‌کرد توی خونه ی خودشه.میزبان هم خانم خیلی مهربانی بودند.ما کاملا راضی بودیم و راحت.
سویتی خوبی بود ومیزبان خوش برخورد ومهربانی بود
بسیار خونه مرتب و تمیزی بود دسترسی عالی از همه مهمتر اخلاق خوب و خوش رویی صاحب خونه بود واقعا که نسبت به قیمت ارزش داره
جای تمیز و خنکی بود
میزبان واحد را در کمال احترام و ادب تحویل دادند.
همه چی عالی ومناسب بود وهیچ مورد منفی نداشت واز همه از نظر مناسب بود ورضایت داشتیم.
بنظرم نسبت به قیمت جای خوبی بود واقعا تمیز بود و بی سر و صدا و میزبان خانم بسیار محترمی بودن و دسترسی خوبی داشت
خیلی عالی بود. دسترسی آسون بود و برامون لوکیشن فرستادن، سوپر مارکت هم نزدیک بود. تمیز بود، با موقعیت و امکاناتی که داشت قیمتش عالی بود و کاملا ارزش داشت. میزبان شخص محترمی بود.
خوب بود و رضایت داشتم. محیطش اوکی بود، نظافت انجام شده بود و میزبان برخوردشون خوب بود. درمجموع مشکلی نداشت.
دربست بود و ظرف ها کامل و تمیز بود. رفتار حاج خانم خیلی خوب و محترمانه بود و با شخصیت بودن، بهتره داخل اگهی قید بشه که نفر اضافه ای که نوشتن 50 تومان برای وسط هفتس و آخر هفته 100 تومانه، در کل خوب بود و من برم سمت اصفهان همین جا رو می گیرم چون از تمیزیش م
همه چیز عالی بود دسترسی خوبی داشت هرچند ما ماشین داشتیم ولی خب مناسب بود تمیز شده و میزبان خوش برخورد قیمتش هم به نظر من اوکی بود و عین خود سایت امکانات داشت
ممنون از میزبان گرامی برای سفر های بعدی هم حتما اینجا رو انتخاب میکنم
میزبان خانومی کاملا محترم بودن . فروشگاه نزدیک خونه ۲ تا هایپر مارکت هست . و دسترشیش به مرکز شهر راحت با اتوبوس امکان پذیره. بازم تاکید کنم میزبان فوق العاده بودن .
تمیزی منزل و رفتار محترمانه میزبان حس خوبی به شما میده.
میزبان بسیار محترم و خوش برخورد بودن
در کل واقعا خوب و دنج و عالی بود
محل اقامت بسیار تمیز و برای ۴ نفر کاملا مناسب است
نظافت و برخورد میزبان خوب بود.
از نظر نظافت و میزبانی عالی بود ، ما تو تخفیف گرفتیم خیلی قیمتش خوب بود
برخورد محترمانه میزبان و رعایت بهداشت منزل بسیار خوب بود
همه چیز خوب بود ولی سرویس بهداشتی خیلی کوچیک بود و درش هم کوتاه بود سرمون میخورد بهش ولی واحد خیلی تمیز بود
اقامتگاه نسبت به قیمتش عالی بود .فاصله با میدان نقش جهان در حد یه ربع با ماشین.در و.دیوار همه کاشی کاری و کف سرامیک و شیک بودن خونه واسم جالب بود.انشالله اگه عمری باشه باز میاییم با تشکر از خانم فلاحیه و سایت شب
رضایت کامل داشتم و فوق العاده بود.
کلا خونه دربست بود و میزبان مثل یک مادر توجه میکردن و اهمیت میدادن به ما و از لحاظ امنیت خیالمون راحت بود.
بسیار با کیفیت و خوب بود ما که راضی بودیم.
واقعا راضی بودم.
کلا اقامت خوب و راحت و بی مشکلی داشتیم
میزبان عالی وخانه تمیز وامکانات عالی
همه چیز عالی بود و اصلا حرف نداشت. همونجوری که تو عکس ها دیده بودم، بود.
همه چیزخوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت ولی اگه قیمتش یکم پایین تر بود بهتر بود در کل ما راضی بودیم
واحد خوبی بود و از همه موارد رضایت داشتم.
عالی بود محلش کاملا آروم با دسترسی خوب، قیمتم واقعا به تمیزی و امکاناتشون می ارزید
خیلی خوبه. قیمتی که براش گذاشته بودن واقعا خیلی کم بود و بیشتر از اون ارزش داشت. من چون شب دیروقت رسیدم خیلی به دور و اطراف خونه دقت نکردم ببینم چجوریه اما خود واحد خوب بود و من رضایت داشت.
خوب
همونطوری بود که در عکس ها هست همه چیز عالی بود برای یه سفر خوب
از همه نظر مورد پسندم بود و عالیه. نافتش خوبه دسترسی به همه چی داره و اطرافش هم آروم و امنه
بسيار عالي بود ممنون از خانم فلاحيه و برخورد عاليشون
بنده اهل سفر هستم و مسافرتهای زیادی انجام دادم. در رده قیمتی یکی از بهترین جاهایی هست که میشود پیشنهاد داد. و حتما برای دوستان خودم هم پیشنهاد میدم. از میزبان محترم هم بسیار سپاسگزارم.
خیلی راضی بودم همه جوره جای آروم و خوبی بود فقط قیمتشون هم یکم کمتر بشه عالیه
خود ملک عالی بود برخورد میزبان واقعا خوب بود اما خوب ویو خاصی نداشت
خیلی خوب بود میزبان هم خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بودن ممنون
عالی بود ما چند بار اینجارو رزرو کردیم واقعا راضیم خانم فلاحیه همه چیزشون خوب بود فقط یه کوچولو سرد بود همین مشکلی نداره دیگه
تمام منزل و وسایل واقعا تمیز بود و حس خوبی داشت. فقط اگر برای اتاق هم یک بخاری اضافه بشه بهتره
واقعا بدون هيچ اغراقى واحد مورد نظر از لحاظ نظافتى بى نظير و فوق العاده بود و هرچه تعريف كنم كم است. كوچكترين اشكال نظافتى و بهداشتى در هيچ كجا مشاهده نشد و به تمام جزئيات كاملا كاملا توجه شده بود. برخورد و مهمان نوازى ميزبان بى نظير بود و هرگونه تقاضايى
بسیاری تمیز و عالی پیشنهاد میکنم
دسترسی به مرکز شهر دور بود برای کسی که ماشین داشته باشه خوبه و مشکلی ندارد مواد شوینده برای حمام نداشت قیمت ارزش داشت نسبت به اقامتگاه
واقعیت اینکه ماشین ما تو پارکینگ جا نشد مناسب ماشین های کوچیک تریه خونه خیلی تمیز و مطابق میل ما بود.
قیمت مناسب بود دسترسی به مکان های تفریحی دور بود میزبان برخورد مناسبی داشتد
بدون هیچ اغراقی، نظرمو نوشتم. و هیچ آشناییتی باهاشون نداشتم. همه بمن میگن وسواس داری (تو تمیزی)، اما اینجا هیچ ایرادی نداشت. جاهای مختلفی رفتم، تو شهرهای مختلف، اینجا بهترین بود.
عالیه، دنج و ساده و ترتمیز
همه چیز خوب بود محیط ارومی داشت میزبان برخورد خوبی داشت
اقامتگاه خیلی تمیز بود دستمال کاغذی نداشت میزبان گفتند باید خودتون تهیه کنید
لحساس بسیار خوبی در مدت اقامت در این خانه داشتیم.
همه چی عالی و تمیز بود و میزیانم عالی بود
همه چیز خیلی عالی بود. مخصوصا از لحاظ نظافت بی نظیر بود. میزبان عزیزمونم که بهترین بودن. ممنونم از پذیرایی خیلی خوبشون و امکانات خوبی که در اختیار مسافرها میزارن. هر باری که قصد اومدن به اصفهان داشته باشیم حتما همیجارو انتخاب میکنیم.
با تشکر از میزبان محترم و عوامل سایت شب ، یک شب در این منزل اقامت داشتیم فوق العاده تمیز و مرتب بود دفعه بعد حتما همین خونه رو انتخاب میکنم ، دسترسی به سوپر مارکت ، میوه فروشی ، پیتزایی و ... آسون و نزدیک بود و در نهایت میزبان فوق العاده مهربون بود
من این منزل رو به همه‌ی دوستانم که به اصفهان سفر داشته اند پیشنهاد دادم. دومین باریه که در این منزل اقامت داشتیم و رضایت کامل داشتیم.
با سلام و احترام خدمت گردشگران گرامی ، اقامت در منزل سرکار خانم ساسان پور بسیار آرام و با امنیت کامل ،منزل بسیار تمیز و تمامی وسایل آشپزی ، شست و شو ، نظافت بسیار عالی بود ، تشکر از مادرمهربان بابت میزبانی عالی
خانواده هایی که دغدغه نظافت و نظم بیشتر را دارند حتما این گزینه را انتخاب نمایند. برخورد میزبان خیلی خوب و مهربانانه
بسیار تمیز و مرتب بود
ما خیلی خسته بودیم بعد از کلی گشتن توی پلتفرمای ک خونه اجاره میدن در نهایت این سایت شب بود ک واسمون خونه رزرو کرد ،ما ک رفتیم توی خونه مستقر بشیم همین ک خونه رو دیدیم کلی حالمون خراب شد ،وضعیت خونه یکم با چیزی ک توی عکس دیدیم متفاوت بود ک از این بابت سایت
زیاد راضی نیستم
همه چیز عالی بود
خوب بود مشکل نظافتی نداشت
در کل موردی نداشت و راضی بودیم
اقامتگاه خوبی بود مشکلی وجود نداشت
اقامتگاه مشکلی نداشت تمیز بود اما قیمتش بالا بود
وضعیت نظافتی اقامتگاه خوب بود فقط سرویس خواب نیاز به تعویض داره
بطور کل راضی بودم ، تنها مواردی که میشه گرفت یکی این بود که از تمییزی ملحفه اطمینان نداشتیم ، گیره‌ی بند رخت کلاً ۳ تا بود و همین باعث میشد مکرراً البسه‌ی ما با وزش باد به زمین بیافته ، اگر از قبل مبلمان و وسایل خانه ضدعفونی شه به مهمان حس بهتری خواهد داد
اقامتگاه خوبی بود. میزبان خوش برخورد بودند.
میزبان بسیار مودب و خوش برخورد بودند و اقامتگاه بسیار خوبی داشتند اقامتگاه بسیار تمیز بود و شرایط اقامتگاه راضی کننده بود
خیلی خوب و تمیز بود
واقعا راضی بودم ممنون از میزبان خوب و خوش برخورد خانم فلاحیه خیلی خیلی ممنونم
خوب بود
همه چیز خوب بود.
همه چیز عالی بود و هیچ نقص و کم و کاستی نداشت.
از نظر نظافت به رسیدگی بیشتری نیاز داره
خونه خوب و تمیز بود با توجه به موقیعت
همه چیز مطابق سایت بود و قیمت بسیار مناسب نظافت هم که ۲۰
خیلی خیلی هم خانه و هم میزبان عالی بودند
همه چیز خوب و عالی بود باز هم اگر به اصفهان سفر کنم این جارو انتخاب می کنم
رفتار میزبان بسیار خوب بود و حتما در سفر های بعدی دوباره این اقامتگاه را انتخاب خواهیم کرد .
خانم فلاحیه میزبان بسیار خوبی بودن و با توجه به اقامت یک شبه من با خانواده حس آشنایی و گرمای خوبی از خانه و میزبان دریافت کردم. تنها مشکلی که وجود داشت فشار پایین آب حمام بود.
منزل فوق العاده تمیز و مرتبی بود. کولر و پنکه و بخاری اماده بود. ملافه ها و فرش ها بسیار تمیز بود و وسایل اشپزخانه هم کامل بود. خانه با حیاط مستقل و دارای پارکینگ و محیط آرام با میزبان بسیار با محبت بودند
میزبان بسیار دلسوز و با محبت منزل بازسازی شده و تمیز و مرتب هستش و محیط بسیار ارامی داره و کاملا برای خانواده مناسب هست.
من روز قبل در این منزل بودم و تاکنون دو بار به این منزل رفته ام تازه تعمیر شده و بسیار تمیز و مرتب است صاحب خانه خانمی بسیار مهربان و همانند مادر است و آدم اصلا احساس غربت نمیکند و بسیار مواظب مهمان های خود است که بد بهشون نگزرد پیشنهاد
همه چی عالی بود برخورد خوبی داشتند و خونه ی تمیز و مرتبی بود
خیلی عالی بود نظافتشم مناسب بود
میزبان بسیار خوش برخورد بودن و خانه تمیز بود و امکانات داخل خانه هم بسیار خوب بود قطعا اگه دوباره به اصفهان سفر کنم همین اقامتگاه رو میگیرم
ازفضای ارام ، تمیز وامن لذت ببرید
در کل جای خوبیه برای استراحت .دسترسی به همه جای شهر از ۵ تا نهایتا ۲۰ دقیقه ای انجام میشه.
جای تمیزی بود برخورد میزبان هم خیلی خوب بود و کاملا به این قیمت می ارزید
خونه خیلی خوب بود و برخورد میزبان هم عالی بود خیلی هم تمیز بود بهتون پیشنهاد میکنم حتما
خونه تمیز بود و از همه چیز راضی بودیم
خوب بود
بنظر من جای خوبی بود برای دو سه شب اقامت.
برای سفر مکان مناسبی است.
خونه خیلی تمیز و مرتب بود و میزبان خیلی مهربون و خوش برخورد بودن
خوب بود همه چی، تمیز هم بود فقط فضای پارکینگ بزرگ نبود برای ماشینای کوچیک مناسبه لامپش هم سوخته بود
تو پارکینگش ماشینم جا شد،خیلی خوب و تمیز ومرتب بود و خیلی راضی بودیم.
همه چیز عالی بود و از همه نظر راضی بودیم
میزبانی بسیار عالی
نسبت به قیمت خیلی خوب بود و واقعا تمیز بود و مرتب
خیلی عالی، نسبت به قیمتش خونه خوبی بود میزبان درجه یک بودند
فضای پارکینگ کوچیک بود اشپزخونه وسایل خیلی قدیمی داشت و کف موکت بود و بو میداد تلویزیون خراب بود رخت خواب ها تمیز نبود
همه چیز عالی بود سپاسگزارم
برخورد خوب میزبان
میزبان عالی پارکینک کوچک می باشد ماشین من جا نشد
ساختمان قدیمی و سنتی بود ولی تمیز بود نسبتا خوب بود و از لحاظ دسترسی هم مشکل نداشت میزبان هم خانواده خوبی بودند
منزل بسیار تمیز و مرتب و خانم میزبان بسیار خوش اخلاق و محترم بودند. دسترسی منزل به اماکن تاریخی خوب نبود و حداقل ۴۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله داشت. پارکینگ بسیار کوچک و مناسب برای پراید و ۲۰۶ بود طوریکه ماشین ما جا نمی شد و درب به زور بسته می شد. سرویس بهدا
فوق العلاده بود تمیز بود میزبانیشون هم خیلی خوب بود و اطرافش نانوایی و سوپرمارکت داشت
تمیز بود از مرکز شهر کمی دور بود با امکانات سایت تطابق داشت و محیط آرومی داشت
صاحب خونه خیلی مهربون بود همه چیز خوب بود فقط از مرکز شهر یه مقدار دور بود. توی توالت و حمام سنگ روشویی نداشت.
همه چیز خوب بود میزبان خوش برخورد بودند واحد تمیز و مناسب بود و دسترسی راحتی داشت
نزدیک به بناهای تاریخی بود تمیز بود و میزبان خوب بودند
هم تمیز بود هم میزبان خوش اخلاق بودند با این قیمت می ارزید نزدیک به خیابون اصلی بود
خیلی واقعا جای خوبی بود
میزبان خوش برخورد بودند واحد تمیز بود با بناهای تاریخی فاصله داشت مطابق موارد ذکر شده در سایت بود
سفر خوبي بود و از لحاظ خانه و امكانات مناسب و داراي ارامش خااصي
منزل بسیار عالی، نظافت فوق العاده و میزبانی گرم و صمیمی
راضی بودیم واحد تمیزی بود میزبان خوب بودند با امکانات سایت همخونی داشت با بناهای تاریخی 20 دقیقه با ماشین فاصله داشت
قبلا هم اقامت داشتم میزبان خیلی خوب بودند جای خوب و تمیزی بود قیمتش مناسب هست
از همه چیز بهتر اخلاق خوب صاحب خانه است و نظافت محل و مرتب بودن منزل از صاحب خانه بسیار متشکرم
تمیز بود ادمای خیلی خوبی بودند تطابق داشت جای خوبی بود سوپر نزدیک بود خونه قدیمی بود
میزبانی عالی بود نظافتش عالی بود جای خوب شهر بود کاملا تطابق داشت قیمت مناسبی داشت
خیلی تمیز بود میزبان مهربان و خوش برخورد بودند روبروی کوچه سوپر و نانوایی بود
خانه اي دنج و ارام، با دسترسي اسان و راحت، تميز و مرتب، و صاحب خانه اي مهربان و خوش برخورد
خونه تمیز و مرتبی بود.. صاحبخانه خوب و محترمی بودند که در حد توان به ما کمک کردند و رفتارشون خیلی خوب بود... اما متاسفانه از مرکز شهر خیلی دور بود و با ماشبن تفریبا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه راه بود.
نسبت به قیمتش می ارزید همه چی خیلی خوب بود فضای اروم و تمیزی داشت میزبان خوش رفتار بودند
دسترسیش عالی بود خیلی تمیز بود نسبت به قیمتش خیلی خوب بود میزبان خوش برخورد بودند
عالی بود سیستم گرمایشی خوب بود نظافت عالی بود دسترسیش راحت بود تا مرکز شهر فاصله کمی داشت نسبت به قیمتش می ارزید میزبان عالی بودند
برخورد و میزبانی بسیار خوب و عالی بود
سلام،نظافت عالی،ما رو مثل بچه هامون دوست داشتند.اونقدر محبت داشتند که گاهی خجالت می‌کشیدم.به نسبت قیمتش عالی بود
خوب بودوماازهمه چیزراضی بودیم ممنون
این اقامتگاه عالی بود. از همه نظر راضی بودیم و از همه لحاظ اوکی بود.
محل ارام و امن،میزبانی صد در صد عالی،نظافت هم عالی،فقط کمی تاریکه و نور گیر نیست.
ما از طریق سایت این واحد رو گرفتیم خیلی کامل بود و شبیه به سایت بود . تمیز بود و تمام امکانات و وسایلش قابل استفاده بود. مبلغی هم که برای اقامت دادیم اگر کمتر بود بهتر بود چون خیلی شیک نبود و ارزش نداشت این مبلغی که تعیین کرده بودن. میزبان خیلی خوب بود و
خیلی نظافتش خوب بودمکان ودسترسیش خیلی خوب بودمیزبان خیلی برخوردشون خوب بودند
همه چیز عالی نظافت کامل و بسیار عالی...میزبان خانم بسیار باشخصیت و محترم و مهربان رضایت کامل از اقامت در این مکان داشتیم
بر خورد میزبان خوب بود وسایل کامل بود نظافت خیلی خوب بود
بسیار عالی و تمیز همه چیز هم نزدیک بود نونوایی سوپری حتی داروخونه و درمانگاه بسیار عالی بود ممنون
خوب بود فقط یکم قیمتش بالا بود
خوب بودراضی بودیم
بسیار تمییز بود و آرام بود اما فشار آب به دلیل تابستان مناسب نبود.
دسترسیش خوب بود راضی بودیم
با سلام و عرض ادب نظافت منزل عالی برخورد و همکاری خوب و فقط در طول روز فشار آب برای استحمام کم و فقط یک روشویی در کنار توالت فرنگی کم دارد.چند روزی که اقامت داشتیم رضایت بخش بود.از سایت و صاحب خانه تشکر میکنم.
برخورد ميزبان فوق العاده عالي و مهربان نظافت عالي تطابق كامل با تصاوير دسترسي تا سي و سه پل حدود ١٥ دقيقه تا ٢٠ دقيقه با ماشين
سلام درمورد منزلی که من اقامت داشتم ادرسش سرراست و بیشتر مسیر اتوبان هست. برای رفتن به جاهای دیدنی مسیر سرراست. البته اگر نقشه خوانی تون خوب باشه, وگرنه با تاکسی برید ,که من تاکسی هم راحت گیرم امد. خونه قدیمی ساز ولی فوق العاده تمیز بود وسایل آشپزخا
همه چیز خوب و مورد تایید بود
نظافت مناسب بود. می ارزید. به مرکط شهر و مرکز خرید دسترسی مناسب داشت. میزبان خوب بود و تحویل هم به موقع بود.
1-تمیز 2-خوش برخورد 3-پارکینگ نداره. تو کوچه جلوی در پارک میشه. 4-مبلها به روکش جدید نیاز دارند. 5-نبش دو کوچه اصلی و فرعیه. خوشبختانه رفت و آمد زیاد نیست ولی همون رفت و آمد کم شبها میتونه برای بعضی‌ها اذیت کننده باشه. 6- مشکل آنتن تلویزیون برطرف نش
خونه خوب و تمیزی بود. شرایطش با توجه به قیمت مناسب بود. رفتار میزبان مناسب بود. آنتن تلویزیون کمی اذیت کرد. پیشنهاد میکنم: داخل حمام یک دستشویی قرار داده بشه و حداقل های بهداشتی نظیر مایع دستشویی در سرویس قرار گیرد. با تشکر از سایت خوب و پشتیبانی ه
همه چی عالی ، نظافت عالی، دسترسی مناسب به مرکز شهر و مرکز خرید. میزبان بسیار خوب و تشکر می کنم از بخش مالی.