مبله کوهنورد(واحد2)

تعداد تخت
1 تخت

درباره این ویلا

خانه مبله کوهنورد اقامتگاهی برای تفریح و استراحت شماست. این واحد با زیر بنای 75 متر مربع در طبقه دوم ساختمانی در مشگین شهر واقع شده است. مشگین شهر در فاصله 90 کیلومتری اردبیل و 170 کیلومتری تبریز واقع شده و دسترسی به آن از طریق این دو شهر امکان پذیر است. واحد دارای یک اتاق خواب و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام است. واحد پارکینگ ندارد. پذیرش حیوان خانگی در این واحد مجاز نیست. دسترسی راحت و موقعیت خوب در شهر از امتیازات این اقامتگاه است.

امکانات اقامتگاه:

- فاصله تا شیروان دره با خودرو 50 دقیقه
- فاصله تا پمپ بنزین 10 دقیقه

قوانین

امکان همراه داشتن حیوانات خانگی ندارد - امکان برگزاری جشن ندارد - امکان تردد در خانه با کفش ندارد - امکان سیگار کشیدن ندارد - امکان استفاده از حیاط و باغ دارد - قوانین صاحبخانه دارد

جزییات

• لوازم آشپزی
  • پنکه
  • اتو
متاسفانه این اقامتگاه غیرفعال شده است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از اقامتگاه‌های مشابه دیدن کنید.

نظرات کاربران برای مبله کوهنورد(واحد2)

نظافت و برخورد میزبان خوب و نسبت به قیمت مناسب اما مبلمان قدیمی و اگر نبود بهتر بود.
دسترسی محلی خوب اما نظافت میتوانست بهتر باشه.
اصلا پیشنهاد نمیکنم.قبل سفر تو نظرات خوندم که مسافرو معطل میکنن ولی توجه نکردم.گفتم ۴ میرسم گفت ۲۰ مین منتظر باش الان میام.۲ ساعت تمام جلوی خونه منتظر بودم تا اومد.موقع تحویل دادن بهم میگه ۸ صبح خالی کن من مسافر دارم.گفتم نه تخلیه ساعت ۱۲ هستش منم ۵ بلیط دارم .همون ۱۲ خالی میکنم.بعد با مسافرای دیگه ساعت ۸ هماهنگ کرده بود که من خونه رو تحویل بدم.اون بنده خداها هم اسیر کرده بود.خونه رو هم تمیز نکرده تحویلم داد.زباله های مسافرای قبلی توی خونه بود.خونه جارو هم نشده بود .و اینکه کولر و پنکه هم نداره
برخورد میزبان خیلی خوب و اجتماعی بود
معمولی بود برای اسکان یه شب رزرو کرده بودیم.
سلام میزبان بسیار خوش برخورد بود ولی اتاق و سرویس بهداشتی تمیز نبود مثل تو عکس
پله زیاد داشت و جای پارک ماشین سخت پیدا میشد بخاطر شلوغی و سرویس ها ترتمیز نبود.
میزبان بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بود و خودشون یکی از راهنمایان گردشگری منطقه هستند اقامتگاه هم به طور کلی خوب بود و به نسب قیمت امکانات خوبی داشت به هرحال توقع هتل پنج ستاره با این قیمت بی انصافی است
میزبان فرد محترمی بود و از اقامت میشد رضایت داشت در کل... ولی حیف که از نظر تمیزی صفر بود و توصیه نمیشه.
خوب بود دقیقا مطابق تصاویر بود ولی برف میومد و به شدت سرد بود.
معمولی بود.
نظافتش یه مقدار خوب نبود مخصوصا در رخت خواب ها یه مقدار مبلغ زیاد بود
زمانی که رسیدیم تماس گرفتیم و ایشان اطلاعی از رزرو نداشتند و باعث شد یک ساعت معطل شویم. مالک اخلاق داشت اما مدیریت مناسبی نداشت و محلی که اجاره دادند با عکس مغایرت داشت . در کل توصیه نمیشه . زمان تحویل هم با توجه به اینکه اعلام کرده بودیم زودتر میریم ایشان حدود ۲ ساعت ما را معطل نماید.