اقامتگاه "سرای سایه" اتاق یک تخته پایین

تعداد تخت
1 تخت

درباره این ویلا

اقامتگاه بوم گردی سرای سایه در بافت تاریخی شهر کاشان در استان اصفهان واقع شده است. این اقامتگاه خانه ای سنتی است که قدمت آن به دوران پهلوی برمی گردد. بنای این اقامتگاه متناسب با معماری خانه های کاشان ساخته شده طوری که اتاق ها دور تا دور حیاط این خانه و حوضی لاجوردی در وسط حیاط قرار گرفته است. اقامتگاه سایه کاشان دارای ۶ باب اتاق می باشد. لازم به ذکر است تمامی اتاق های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و یخچال هستند. اتاق 1 تخته پایین با متراژ 6 متر، دارای (۱ تخت یک نفره) می باشد. همچنین یک سرویس ایرانی به صورت مشترک و سالن غذاخوری در زیرزمین این اقامتگاه موجود است. گردشگران می توانند در این اقامتگاه انواع غذاهای محلی این شهر را با هماهنگی قبلی سفارش دهند. این اقامتگاه به جاذبه های گردشگری کاشان مثل خانه بروجردی‌ها، باغ و حمام فین کاشان، غار نیاسر (غار تالار رئیس)، بازار سنتی کاشان، قمصر کاشان، شهر زیرزمینی نوش آباد (مجموعه اویی)، روستای ابیانه و خانه عامری ها نزدیک است و گردشگران می توانند از این اماکن دیدن نمایند. گفتنی است در قسمت هایی از این اقامتگاه تعدادی پله وجود دارد که افراد مسن و گردشگرانی که کودکان خردسال به همراه دارند باید توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

قوانین

کودکان 2 تا 12 سال نیم‌بها محاسبه می‌شوند. استعمال دخانیات داخل واحد ممنوع است.
برگزاری مراسم مجاز نیست.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
ارائه " کارت ملی هوشمند و مدرک محرمیت " الزامی است .
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

ساعت ورود: 14:00
ساعت خروج: 12:00
ظرفیت استاندارد: 1 نفر
حداکثر ظرفیت: 1 نفر
متاسفانه این اقامتگاه توسط سایت سایت شب غیرفعال شده است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از اقامتگاه‌های مشابه دیدن کنید.

نظرات کاربران برای اقامتگاه "سرای سایه" اتاق یک تخته پایین

اقامتگاه در کوچه پس کوچه بود سخت پیداش کردم اقامتگاه تمیز و مناسب بود و برخورد میزبان هم عالی بود در کل راضی بودم
همه چی عالییییی بود
خیلی عالی بود
اقامتگاه های زیادی رفتم ولی اینجا رفتار واقعا عالی بود و از لحظه ورود تا لحظه خروج همیشه بودن و همچیشون واقعا خوب بود
همه چی عالی و خفن و همه چی خیلی تمیز بود و برخورد خیلی خوبی داشتن
فضای اقامتگاه خیلی خوب بود، برخورد پرسنل عالی بود، امنیت خیلی بالایی داشت، در کل خوب بود بنده به افراد دیگه هم پیشنهاد کردم
جای خیلی خوبی بود و من خیلی دوست دارم اونجا رو
محیط دنج ، برخورد پرسنل هم عالی بود
همه موارد خوب بود خداروشکر
بسیار عالی و تمیز
لوکیشن و برخورد و میزبانی بسیار عالی بود
کوچیک است ولی تمیز است
یکی ازبهترین اقامتگاه ها درکاشان هست.میزبانی و خوشروئی و ازنظر دلنشینی مکان وفضای دوستانه عالی بود.اگر ابتدای ورود لیستی از خدمات ارائه دهند بهترست
عالی بود همه چیز
محیط بسیار گرم و صمیمی به میزبانی یک خانواده مهربان و درجه ۱
تجربه به یادماندنی و خوبی محله و منطقه ی خیلی خوبی داشت بی نهایت خونه تمیز بود و نمای زیبایی داشت لذت بردیم
اقامتگاه خیلی خوب ،پذیرایی و برخورد میزبان عالی بود مطابق عکس ها بود و اطراف هم خوب بود در کل من واقعا راضی بودم
بسیار خاطره انگیز
محله خوبی بود دسترسی راحت به مراکز داشت اقامتگاه تمیز بود عالی بود میزبان برخورد مناسبی داشتند و به مهمان میرسیدن
میهمان من از خارج از کشور اومده بود براشون رزرو کردم از همه چیز راضی بودن و همه چی عالی بود.
همه چیز عالی بود ، واقعا میزبانی عالی ای داشتن
كاملا با تصاویر توی سایت مطابقت داشت و خيلى عالى بود و می ارزید به اون قیمت به ما که خوش گذشت.
به محض ورود به این خانه دلنشین با برخورد پر مهرو محبت میزبان مواجه شدیم و نظافت هم عالی بود، تشکر ویژه
خونه تمیز و تکمیل از هر لحاظ واقعا به ما خوش گذشت امیدوارم بازم بتونم مزاحمشون بشم
حرف نداشت اینجا جای بی نهایت زیبا و خوشگلی بود و لذت بردیم من و دوستام حتما بازم اومدیم کاشان اینجارو رزرو میکنیم
نظافت عالی بود.دسترسی خوب بود.نسبت به قیمتش عالی بود و میزبان خوبی هم داشت دیگه ادم چی میخواد از یک سفر خوب
واقعا عالی بود لذت بخش بود و من واقعا لذت بردم از اینکه اینجا اقامت داشتم حتکما حتما هم برم اصفهان به دوستام پیشنهاد میدم که اگه اومدن کاشان حتما اینجارو جزء برنامه هاشون قرار بدن
ظرف و ظروف كامل و نزديك مراکز تفریحی و خرید و محیطی خلوت داشت .میزبانی عالی و قیمت مناسب
عجب جای باصفایی بود هرچی از قشنگیش بگم کم گفتم بنظر من حتی از عکساشم خوشگلتره من که کلی عکس یادگاری گرفتم اینجا حتما هم براشون یسریش رو میفرستم ممنون
میزبان برخورد خوبی داشتن و به سوال هامون جواب میدادن همیشه. کیفیت و امنیت محله هم خوب بود.. اصلا اذیت نشدیم
میزبان بسیار انسانهای شریف و دوست داشتنی بودن، یکی از بهترین اقامتگاه هایی بود که رفتم و خیلی خیلی زیاد احساس راحتی و امنیت داشتیم اونجا..
این اقامتگاه که ما اجاره کردیم واقعا ارزش داشت خیلی تمیز و شیک بود مخصوصا روتختی ها که تازه شسته شده بودن، اینجا هم تمیز بود هم قیمت خوبی داشت
واقعا تمیزی اینجا به چشم میومد مخصوصا سرویس و حمامش از اینکه سرویس فرنگی هم داشت خیلی راضی بودیم چون مادر من پاهاش درد میکنه و خیلی براش راحت بود ایجوری بازم ممنونم به ما خیلی خوش گذشت
یعنی تکمیل بودن امکانات یه طرف برخورد و مهمان نوازی میزبان هم یه طرف واقعا عالی بودن و با کمال صمیمت پیگیر بودن که اگر چیزی لازم داشتیم برامون مهیا کنند.با تشکر
اولش که عکس های اگهی رو دیدم فکر میکردم بعضی از تصاویر اشتباهی گذاشتند ولی در واقعیت زیبایی به خصوصی داشت و از عکس هایی که در سایت بود حتی بهتر هم بود
طلوع غروب بسیار زیبایی داره و از این که صبحانه با خوده اقامتگاه بود خیلی راحت بودیم اوقات خوبی رو در اقامتگاه سپری کردیم واقعا همه چیز درجه یک و عالی بود