سوئیتی تمیز در اصفهان

تعداد تخت
1 تخت

درباره این ویلا

این سوئیت دنج و نوساز 45 متری در طبقه منفی یک (سه تاپله)، آپارتمانی ۳ واحدی واقع شده است. امکانات رفاهی کامل، نورگیر مناسب و دسترسی مطلوبی به خدمات مورد نیاز موجود است.
کبابی ، بریانی ، رستوران غذای بیرون بر ، فست فود ، نان سنگک و میوه فروشی در نزدیکی محل اقامت میباشد. (میزبان در طبقه دوم اقامت دارد)
اقامتگاه فاقد پارکینگ می‌باشد اما جای پارک ماشین بیرون اقامتگاه در محیطی امن به‌راحتی در دسترس است.
در ضمن یک واحد آپارتمان دو خوابه با کد 47520 در همین ساختمان موجود است.

قوانین

از پذیرش همشهریان اصفهانی و افراد بومی معذوریم.
لطفا نظافت رعایت شود و از ورود با کفش خودداری کنید.کودکان بالای 3 سال شامل هزینه کامل میباشند.
برگزاری مراسم مجاز نیست.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
حتما" به این دو نکته توجه شود:
دوتا از مواردی که باعث اختلاف بین مهمان و میزبان میگردد و متاسفانه گاهی مواقع باعث کدورت ،
یکی عدم توجه مهمان به تعداد نفرات میباشد که بعضا" توقع دارند نفرات اضافه رایگان اقامت داشته باشند که مقدور نمی‌باشد.(کودکان بالای سه سال هزینه کامل محسوب میگردند)
و دیگری ساعت خروج مهمان است که درمواقعی خواستارند چندساعتی بیشتر حضور داشته باشند و این در حالیست که میزبان تا ساعت ۱۲ ظهر مسئولیت دارد برای مهمان و پس از آن برای مهمان بعدی مسئول میباشد که بایستی بلافاصله تمیزکاری انجام شود تا شرمنده مهمان بعدی نشویم.
حتما" به این دو نکته توجه شود!

ارائه شناسنامه زوجین الزامی است.
یک کارت شناسایی به امانت گرفته می شود.
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

ساعت ورود: 15:00
ساعت خروج: 12:00
ظرفیت استاندارد: 2 نفر
حداکثر ظرفیت: 3 نفر
متاسفانه این اقامتگاه غیرفعال شده است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از اقامتگاه‌های مشابه دیدن کنید.

نظرات کاربران برای سوئیتی تمیز در اصفهان

تمیزی اقامتگاه و وسایل، نقطه قوت این مکان است ضمن اینکه هرآنچه که برای سفری شیرین، خوب و راحت مورد نیاز است با چینشی بسیار باسلیقه و تمیز در این محل فراهم است ضمنا از همراهی و پاسخگویی میزبان محترم سپاسگزارم
دسترسیش یک مقدار مشکله سوپر مارکت نزدیکش نبود. نظافتش خوبه قیمتش مناسبه، با آگهیش هم مطابقت میکرد. فقط مشکلش این بود صبح زود خیلی تو خونه نور می اومد چون پرده هم نداشت
واقعا میزبان عالی بودن . و خوش برخورد کمک زیادی به ما کردن در هر موردی حتی خرید کمک میکردن . به همه جای اصفهان میشد راحت رفت .ویا خرید کرد . خونه واقعا تمیز بود و از لحاظ بهداشتی هم عالی بود من صد درصد به همه پیشنهاد میدم هم قیمتش مناسب بود هم جای خوبی بود . بازم تشکر
عالی
خوب بود
بنده سه شب مهمان آقای توکلی بودم،برخورد میزبان عالی،منزل بسیار بسیار تمبز،دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی و پمپ بنزین بسیار راحت با فاصله ی 2 دقیقه ای،پارکینگ فقط وجود نداره ولی جای پارک جلوی منزل هست و محله انقدر امن هست که با خیال راحت ماشین رو پارک کنید.همه چیز عالی بود و تشکر ویژه از آقای توکلی
خیلی راحت پیدا کردیم و میزبان هم راهنمایی کردن نظافت خوبی داشت و تو یخچال هم آب معدنی گذاشته بودن کلا راضی بودیم.
ممنون از میزبانی خوب آقای توکلی و نکات ریزی که برای مهمان در نظر گرفته بودن حتی کابل HDMI برای دیدن فیلم از روی لپ تاپ . خیلی عالی بود
در مجموع مکان مناسبی برای اقامت میباشد
من برا دومین بار رزرو میکنم و صاحب اقامت‌گاه بسیار مهربان دارن و به آثار تاریخی نزدیک هستش و با تشکر از آقای توکلی عزیز
من ازین که این سوییت آنقدر تمیز بود خیلی راضی بودم، امکانات کامل بود و معلوم بود که از اول اینجا به همین هدف ساخته شده،نه چیزی کم بود نه زیاد و بدرد نخور،احترامی که میزبان برای کارشون و مهمانهاشون قائل هستن،کاملا در فضای سوییت مشخصه،ضمنا تلویزیون هم ،یه ت
ممنون از اقای توکلی بابت میزبانی و اقامتگاه خوبشون.
مهمان قبلی انقدر که داخل خونه سیگار کشیده بود وارد شدیم فقط بو سیگار میومد که میزبان عود روشن کردن و حل شد. به سوپرمارکت دسترسی خوبی داشت فقط گرمایشش مناسب نبود و میتونست بهتر باشه.
خیلی جای خوبی بود حتی از عکساش هم بهتر بود. ملحفه یکبار مصرف و ظروف و امکانات تمیز و خوبی داشت. میزبان هم خیلی آقای محترمی بودن
یک سوییت کامل با امکانات عالی. کاملا حرفه ای برای اقامت مسافران آماده شده بود. وسایل آشپزخانه ترکیب خوب و کاملی داشت. اینجوری نبود که هر چی اضافه باشه بریزن تو سوییت. پرده هم که نوشتم با توجه به ارتفاع شاید کاربردی نباشه ولی واسه من که تو تاریکی باید بخوا
واااااااقعا حس خوبی داشتیم وقتی وارد سوییت شدیم.به شدت تمیز و مرتب بود همه جا..واقعا ممنونم از جناب توکلی.اگه عمری باقی باشه و بازم بیام اصفهان قطعاااا انتخابم همین جاست..
خیلی عالی بود، به مترو نزدیک بود، با قیمت خیلی خوب گرفتن اینجا رو، خونه ی تمیزی بود و میارزید
واحد بسیار تمیز و مرتب وسایل اشپزخانه نو و تمیز میزبان خیلی محترم و باشخصیت نزدبک بودن به مرکز شهر در کل هیچ ایرادی نمیشه گرفت همه موارد عالی عالی
میزبانی عالی و امکانات عالی
ما شب اول هتل بودیم و شب دوم اومدیم اینجا هم قیمتش بهتر بود و هم کیفیتش خیلی بهتر بود و بسیار تمیز بود
به طور کل جهت خانواده های حداکثر سه نفر (زوج جوان به همراه یک فرزند زیر هشت سال ) توصیه میکنم از لحاظ پاکیزگی و دسترسی عالیه
میزبان آقای توکلی خیلی خوب بودن خونشون هم تمیز و عالی بود ما چند بار رزرو کردیم و راضی بودیم.
هر چی بگم بازم کمه :) من دو سالی که اصفهان رفتم فقط این اقامتگاه را انتخاب کردم و خیلی راضی بودم
ما ۳ شب در این سوئیت اقامت داشتیم. وسایل بسیار تمیز و مرتب بود. و با آنچه در عکس نشان داده شده مطابقت داشت. دسترسی آسان به مترو و سهولت دسترسی به اماکن تاریخی از مزایایی این اقامتگاه بود. سوئیتی آرام و بدون سر و صدا در کنار میزبانی حرفه ای آقای توکلی سفری
عالی عالی عالی.... به شدت تمیز. من معمولا جایی غیر خونه خودم خیلی احساس میکنم همه چی کثیفه و حس بدی دارم . ولی اینجا حس میکردم خونه خودمه. میزبان خوب فضای خوب و مرتب . هرچی بگم کمه . خیلییی راضی بودیم.
بسیار مکان آرام و امن و بسیار منزل تمیز و برخورد میزبان عالی.
واحد شیک و مرتب و تمیز دقیقا همونطور که توی عکس مشاهده میشه . میزبان جناب توکلی بسیار بسیار محترم و باشخصیت هستن . تمام امکانات رفاهی توی واحد فراهم بود . دسترسی راحت به میدان نقش جهان و سایر اماکن تاریخی در سفرهای بعدی هم قطعا از این واحد برای اقامت است