آپارتمان زیبا در هشت بهشت با امکانات کامل

تعداد تخت
1 تخت

درباره این ویلا

این واحد ویژه خانواده می باشد. خواهشمندم هنگام رزرو دقت فرمایید.
طبقه بالای ساختمان دوبلکس، دکوراسیون سنتی زیبا با امکانات کامل و فوق العاده تمیز.
آفتابگیر و دلباز در محیط امن و آرام.
دسترسی به کلیه امکانات (فروشگاهها-بانک-رستوران- فست فود-نانوایی-ایستگاه تاکسی و اتوبوس) یک دقیقه پیاده.
دسترسی به اماکن گردشگری پنج تا پانزده دقیقه با خودرو (چند قدمی خیابان هشت بهشت شرقی، نزدیک بزرگراه صیادشیرازی- باغ غدیر- نمایشگاه بین المللی- پل شهرستان- باغ گلها و مرکز درمان ناباروری، تا پل خواجو و سی و سه پل و میدان نقش جهان 10 تا 15 دقیقه)
پشت بام دارای روشنایی بوده و امکان استفاده جهت هواخوری- کباب پختن و سیگار کشیدن وجود دارد.
خانه برای استفاده شخصی بوده و رعایت نظافت حائز اهمیت است.
میزبان در طبقه همکف ساکن است و جهت راهنمایی و رفع ایرادات در خدمت مهمانان ارجمند می باشد.
مدارک شناسایی و محرمیت (فقط مندرج در شناسنامه زوجین) الزامیست.

قوانین

کودکان تا ۵ سال بدون هزینه هستند. از پذیرش آقایان مجرد معذوریم.
برگزاری مراسم مجاز نیست.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
مدارک شناسایی و محرمیت (فقط مندرج در شناسنامه زوجین) الزامیست.
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

• تجهیزات آشپزی
  • اینترنت وایرلس
  • پاركينگ
متاسفانه این اقامتگاه غیرفعال شده است. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از اقامتگاه‌های مشابه دیدن کنید.

نظرات کاربران برای آپارتمان زیبا در هشت بهشت با امکانات کامل

واحد فوق العاده عالی بود همه چیز مرتب و تمیز بود
راضی بودم و مشکلی نداشته.
بسیار عالیییی و تمیززز میزبان بسیار مهربان و عالییی محله ای بسیار ارام و تمیز
خیلی خوب بود و دفعه ی بعدم که رفتم اصفهان حتما این اقامتگاه رو انتخاب میکنم.
ما ۳ تا دختر بودیم از شمال اومدیم منزل جناب دهقانی...مهم ترین چیز برامون امنیت بود ک من واقعا نمیتونم بگم که چقدر خوب بود حس خونه خودمون رو میداد رسیدیم برامون چایی گذاشتن و دمنوش و شمع روشن کردن هندونه اوردن انقد خوب بودن ک ما دوست داشتیم بیشتر بمونیم حت
با سلام، ما 4 تا دختر بودیم که از اهواز به اصفهان سفر کرده بودیم ولی با توجه به امنیت راحتی تمیزی برخورد فوق العاده صاحب خانه دسترسی راحت و مجهز بودن خانه هیچ تفاوتی با منزل شخصی نداشت هرچقد از خوبی رفتار صاحب خانه و تمیزی منزل بگم کم گفتم صد در صد هرکسی
همه چی عالی بود هم میزبان هم خونه. خیلی هم بهمون خوش گذشت ،بازم میریم حتما
بسیار اقامتگاه تمیز و مرتب و دل بازی بود همه وسایل و امکاناتو برامون فراهم کرده بودن و خیلی راضی بودیم.از آقای دهقانی به خاطره اعتماد و میزبانی بسیار خوبشون ممنونیم و مطمعنن در سفرهای بعدی هم همین اقامتگاهو انتخاب میکنیم و خاطره زیبایی از اصفهان در ذهنمان
پارکینگ نداشت که اونم می دونستیم ولی خونه خیلی خوب و شیکی بود. چون یه کم دور بود قمیتش پایین تر بود بهتر می شد.
در یک کلام همه چیز عالی بود . تشکر از جناب دهقانی
با سلام خانه بسیار خوبی بود با میزبانی جناب دهقانی عزیز در بدو ورود تمیزی خانه کاملا مشهود است وجود عود سنگ نمکهای زیبا و اسماچ و کتابخانه ارامش و فضای مثبت را برای این خانه به ارمغان اورده است اطراف خانه همه چیز هست سوپر نانوایی میوه فروشی غذافروشی و حتی
بسیار خوب و تمیز و آروم ممنونم از میزبان بسیار خوبمون
خیلی عالی تمیز برخورد خوب توسط مالک از نظر دسترسی هم خیلی خوب بود البته قیمتش هم نسبت به تجربه های قبلی عالی بود
سطح توقعمون رو بالا برد از بس که این اقامتگاه تو اصفهان خوب و آروم بود
به محض ورود به این خانه دلنشین با برخود پر محبت و مهربان میزبان مواجه شدیم وقتی رفتیم تو واحد و دیدیم برامون آب جوش آماده کردن واقعا بدلمون نشست این کار و بعد تمیزی و مرتبی خونه همش واقعا عالی بود چیزی که به نظر من بهتره برای اونجا اضافه بشه مبلمان راحت
همه چیز عالی و مناسب بود
در این منزل احساس راحتی توامان با آرامش و امنیت را تجربه کردیم. برخورد گرم و صمیمی و محترمانه‌ی میزبان لذت اقامت را برایمان دوچندان میکرد. بی شک در سفر بعد به اصفهانِ زیبا مجددا این منزل را برای اقامت خود انتخاب خواهیم کرد. با تشکر از آقای دهقانی عزیز.
بسیار منزل تمیز و مرتبی بود همه جوره عالی برای جابه جایی تو شهر هم مشکلی نبود
عالی بود از نظر تمیزی مناسب بود و میزبان هم برخوردشون خوب بود
میزبان اقای دهقانی خیلی انسان شریفی بودند خونه هم عالی بود و امکانات هم فوق العلاده بود
خیلی خوب بود همه چیز عالی بود مخصوصا برخورد میزبان
اقامتگاه نظافت خوبی داشت و میزبان بر خورد مناسبی با ما داشتن و منطبق با سایت بود فقط اب گرم واحد مشکل داشت که اذیت شدیم
باسلام.از بدو ورود بگم ک برخورد مالک بسیار خوب و محترم بودش.و درکل حضور ما پیگیر اسایش ما بودن.وارد منزل شید تمیزی منزل کاملا مشهوده ک تو این بازه قیمتی ک هست من ندیدم جایی. از لیوان و قاشق بگیرید تا رختخواب و سرویس بهداشتی کاملا تمیز.وسایل منزل و اشپزخون
انصافا حرف نداره مهم ترین چیزی که میتونم بگم امنیت خانه و منش و ادب مالک به علاوه منزل تمیز خلاصه عاااااااااالی واقعا
در بدو ورود کاملا متوجه میشین که چقدر به نظافت و مرتب بودن اهمیت دادن که این خیلی مهمه ما با خودمون ملحفه و ... برداشته بودیم که استفاده نکردیم چون کاملا تمیز و مرتب بود همه چیز ، وسیله پخت و پز و پذیرایی کامل بود ، محیط کاملا ارام و ... از جناب دهقانی
خیلی خونه خوبی بود،هم تمیز بود هم برخورد صاحب خونه عالی بود توصیه می کنم حتما بگیرید