مراکز خرید آستارا و بازار های ارزان

آستارا یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران است که در استان گیلان واقع‌شده و مرز بین گیلان و جمهوری آذربایجان را تشکیل می‌دهد. آستارا علاوه بر داشتن طبیعت زیبا و سرسبز مراکز خرید زیادی ر ا نیز در خود جای‌داده است. قیمت اجناس بازار آستارا، مختلف است و شما می‌توانید ارزان‌ترین و گران‌ترین بازار آستارا را در این شهر مشاهده کرده و از آن خرید کنید. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم شما را با مراکز خرید آستارا آشنا کنیم تا در سفر بعدی خود از آن‌ها بازدید کرده و لذت ببرید.

مشاهده قیمت و رزرو هتل آستار از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

مراکز خرید آستارا

پاساژ ایده آل

پاساژ ایده آل آستارا

پاساژ ایده آل آستارا، یکی از مهم‌ترین و نوسازترین مراکز خرید آستارا محسوب می‌شود. این پاساژ دارای اجناسی باکیفیت بالا است و میزان قیمت‌ها نیز به همان اندازه بیشتر از سایر مراکز خرید است. در این پاساژ می‌توان انواع مختلفی از پوشاک را مشاهده کرد که شامل لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه می‌شوند. در پاساژ ایده آل آستارا کیف و کفش و لوازم‌آرایشی و بهداشتی نیز یافت می‌شوند. بیشتر کالاهای این پاساژ، وارداتی هستند و از کشورهای ترکیه، اندونزی، اوکراین و ویتنام صادرشده‌اند. جالب است بدانید اجناس چینی موجود در این پاساژ، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خواهان زیادی دارند. پاساژ ایده آل، در خیابان شهید حاجی عباسی شهر آستارا قرار گرفته است. اگر سری به خیابان حاجی عباسی بزنید، علاوه بر پاساژ ایده آل بسیاری از دیگر  مراکز خرید آستارا را نیز مشاهده خواهید کرد.

آدرس پاساژ ایده آل: آستارا، خیابان شهید نادر حاجی عباسی.

مشاهده قیمت و اجاره سوئیت آستارا از سایت‌های معتبر

مشاهده و رزرو

پاساژ سیدان

پاساژ سیدان آستارا

پاساژ سیدان یکی دیگر از ده‌ها مراکز خرید شهر آستارا است که در خیابان معلم این شهر قرار گرفته است. پاساژ سیدان از مراکز خرید مدرن آستارا است و همه‌ی مغازه‌های آن، در تمام طول روز باز هستند. مدیریت پاساژ سیدان، با دقت زیادی صورت می‌گیرد و ساعت رفت‌وآمد همه‌ی فروشندگان کنترل می‌شود. شما می‌توانید با بازدید از این پاساژ زیبا، انواع پوشاک و کیف و کفش‌های وارداتی را بخرید. پاساژ سیدان نیز بازارچهای ساحلی محسوب میشود ولی در سالهای اخیر احداث شده است. گفتنی است این پاساژ به نسبت مرکز خرید ساحلی آستارا کوچکتر بوده ولی به دلیل تنوع بالای کالاها گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند. پاساژ سیدان از پاساژهای سرپوشیده آستاراست که به دلیل همین مورد مناسب برای بازدید در هر آب و هوا و شرایطی است از این رو فرقی ندارد در کدام فصل از سال به آستارا سفر کرده باشید، بازدید از این پاساژ و خرید کردن در آن در بهار و تابستان و پاییز و زمستان ممکن است. این پاساژ مدرن و زیبا نسبت به دیگر مراکز خرید آستارا کمی کوچکتر است اما خواهان خود را هم دارد. پاساژ سیدان، در خیابان معلم شهر آستارا قرار گرفته است. 

آدرس پاساژ سیدان: آستارا، خیابان معلم، مقابل درب اصلی بانک صادرات.

مشاهده و رزرو هتل بین المللی اسپیناس آستارا از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

پاساژ ولیعصر

پاساژ ولیعصر آستارا

پاساژ بزرگ ولیعصر مانند بسیاری از پاساژهای شهر آستارا در خیابان شهید حاجی عباسی این شهر قرار گرفته است. پاساژ ولیعصر، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آستارا محسوب می‌شود که اجناس مختلفی مانند شال و روسری، پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم‌آرایشی و بهداشتی را در خود جای داده است. اجناس موجود در پاساژ ولیعصر، مانند بسیاری از مراکز خرید شهر آستارا، معمولاً وارداتی بوده و از کشورهایی مانند ترکیه، اندونزی و ویتنام صادر می شوند. کالاهای بازار ولیعصر، همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت های مناسبی هم دارند.

آدرس پاساژ ولیعصر: آستارا، خیابان شهید نادر حاجی عباسی.

مشاهده قیمت و رزرو هتل پارلا آستارا از سایت های معتبر

مشاهده و رزرو

بازارچه ساحلی

بازارچه ساحلی آستارا

بازارچه ساحلی آستارا، یکی از شلوغ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر آستارا محسوب می‌شود که از سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد. در این بازارچه بزرگ، حدود 1500 مغازه وجود دارد که بیشتر آن‌ها مخصوص فروش پوشاک هستند. علاوه بر پوشاک اجناس دیگری هم در این بازار به فروش می‌رسند که از آن‌ها می‌توان به لوازم‌آرایشی و بهداشتی، کیف، و کفش اشاره کرد.

مشاهده قیمت و رزرو هتل ابوالفضل آستارا از سایت‌های معتبر

مشاهده و رزرو


یکی از مهم‌ترین مزایای بازارچه ساحلی آستارا، فاصله‌ی کم آن با دریای خزر است و شما بعد از خرید از این بازارچه می‌توانید به ساحل هم بروید. در گذشته، این بازار را بازار روسی می‌نامیدند و اجناس موجود در آن، تنها در یک روز از هفته به فروش می‌رسیدند اما با افزایش جمعیت و نیاز مردم ، در حال حاضر، بازارچه ساحلی آستارا در هفت روز هفته باز است. کالاهای این بازارچه، دارای قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوتی‌اند به همین دلیل، هنگام خرید، باید حسابی حواستان را جمع کنید.

آخر هفته‌ها و همچنین شب عید نوروز بازار ساحلی، از هروقت دیگری شلوغ‌تر است و مسلماً قیمت اجناس نیز بالاتر خواهد بود. راس ساعت 11 شب، مغازه‌های بازارچه بسته‌شده و تعطیل می‌شوند پس جوری برنامه‌ریزی کنید تا قبل از ساعت 11 شب همه‌ی خریدهای خود را کرده باشید. بازار ساحلی، از بازار های ارزان آستارا محسوب می‌شود. بازار ساحلی آستارا، بازاری مرزی است که به بازار منطقه آزاد آستارا نیز شهرت دارد و در میان مراکز خرید آستارا، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

آدرس بازارچه ساحلی: آستارا، میدان ملت.

مجموعه بازارهای نور

مجموعه بازار های نور

بازار نور آستارا یکی دیگر از بازار های قدیمی شهر آستارا است که در مرکز این شهر قرار دارد. بازار نور، بیش از پنجاه سال قدمت دارد و با اینکه در اطرافش بازار های مدرن زیادی بنا شده هنوز هم یکی از مهم‌ترین مراکز خرید آستارا محسوب می‌شود. از پاساژهای موجود در مجموعه بازارهای نور می توان به پاساژ رضا، پاساژ عمیدی و پاساژ حیدرزاده اشاره کرد. اجناس و کالاهای بازار نور اکثراً وارداتی بوده و از کشورهای ترکیه، چین، اوکراین و آلمان به ایران صادر می‌شوند. از اجناس ارائه شده در این پاساژ می توان به پوشاک زنانه و بچه گانه، زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد.

آدرس مجموعه بازارهای نور: آستارا، مرکز شهر، موازی خیابان معلم.

مشاهده قیمت و رزرو هتل افرا آستارا از سایت‌های معتبر

مشاهده و رزرو

مرکز تجاری لوندویل

مرکز تجاری لندویل

شهرستان لوندویل در استان گیلان و در چند کیلومتری شهر آستارا قرار گرفته است. اولین مرکز تجاری شهرستان لوندویل، در تاریخ 18 بهمن سال 1390 در مرکز این شهرستان افتتاح شد. زیربنای این مجتمع تجاری 4 هزار مترمربع است که در دو طبقه ساخته‌شده و دارای 85 دربند مغازه می‌باشد. این مجتمع تجاری دارای امکانات زیادی از جمله رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ است که خرید از این پاساژ بزرگ را آسان‌تر می‌کند. اگرچه مرکز تجاری لوندویل در شهر آستارا نیست اما بسیاری از مردم این شهر برای خرید از پاساژ لوندویل، از آن بازدید می‌کنند.

آدرس مرکز تجاری لوندویل: آستارا، لوندویل، بلوار امام رضا (ع).

مشاهده قیمت و رزرو هتل ایساتیس آستارا از سایت‌های معتبر

مشاهده و رزرو
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: