تور مشهد یا چابهار؟ کدام را برای سفر با فارا گشت می‌پسندید؟

بحث شیرین سفر هر زمانی مورد پسند همگان است. لذت دور شدن از روزمرگی‌های زندگی که با استراحت و آرامش توام باشد می‌تواند انرژی فوق العاده‌ای را به زندگی ما بدهد و به اصطلاح باطری جسم‌مان شارژ شود.

حالا که شما هم با من هم نظر هستید که یک مسافرت خوب برای ما لازم است، مسله انتخاب شهر مقصد مناسب با سلیقه مان پیش می‌آید. به‌هرحال هر کسی سلیقه مختص به خود را دارد و پوشش دادن آن سلیقه در مسافرت بخصوص سفرهای ایرانگردی خیلی مهم خواهد بود. به همین علت در این مقاله می‌خواهیم دو تا از بهترین شهرهای توریستی یعنی مشهد و چابهار را که اکثریت مسافران را با هر طیف سلیقه راضی کرده است را معرفی کنیم و در کنار آن به معرفی آژانس مسافرتی و گردشگری می‌پردازیم که متخصص سفر و برنامه ریزی تورها می‌باشد.

مشهد

مشهد از همان دیرباز مورد استقبال عموم مسافران ایرانی و خارجی بوده است و سفر به مشهد و حضور در حریم امن الهی حرم امام رضا (علیه‌السلام) آرزوی قلبی هر ارادتمند به این ساحت مقدس است که این سفر با همراهی آژانس گردشگری متخصص شهر مشهد می‌باشد.

مسلماً در روزهایی از سال مانند تعطیلات و یا نوروز توجه ویژه‌ای به این قطعه از کشور می‌شود به ‌گونه‌ای که اگر به‌ صورت شخصی به این شهر قدم بگذارید با کمبود محل اقامت مواجه شده و باید مشکلات عمده‌ای را در این‌باره تحمل نمایید و یافتن هتل امری محال می‌شود تا حدی که مسافرخانه‌ها نیز در بسیاری موارد به علت کمبود فضا پذیرای مسافران نخواهند بود.

تور مشهد با فارا گشت

اینجاست که برای مسافرت با هواپیما و یا قطار تور مشهد فارا گشت را پیشنهاد می‌دهیم که در کنار رزرو هتل در مشهد طبق سلیقه مسافر، برنامه های گشت از جاهای دیدنی مشهد هم برای مسافران اجرا می‌کند و قیمت ارزانی را مدنظر دارد. این سفر به علت این‌که همیشه ما را به حرم متصل می‌نماید از قداست خاص‌تری بین ایرانیان برخوردار است و بیشتر مسافران را می‌توان زائرین این حرم محسوب نمود و در کنار تعداد بالای جاذبه‌های گردشگری همیشه مقصد سفر بسیاری از اقشار مردم بوده است.

تماشای هیئت‌های مذهبی در روز 28 صفر لذت معنوی فراوانی را نصیب شرکت‌‌کنندگان در آن مراسم می‌کند که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانند آن را بیابند ازاین‌رو سعی می‌کنند کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند حتماً خود را در 28 صفر به این مشهد عزیز برسانند.

حال‌آنکه اگر با آژانس فارا گشت کورش کبیر همراه شوید می‌توانید در هرروز از ایام سال  حتی تور نوروز مشهد، که مایلید به شهر پر از شهد و شکر سفرکرده و درهوای حرم مقدس و زیبایش کوله ‌بار معنوی خود را پر نمایید. 28 صفر را انتخاب نمایید و قطره‌ای کوچک از دریای خروشان سینه‌زنان و عزاداران این امام رئوف گردید و یا ایام نوروز خود را باحال و هوای این شهر زینت بخشید و در لحظه تحویل سال خود را به حرم مطهر رسانده و شروع یک سال پر از برکت را از این امام مهربانی‌ها تقاضا نمایید و سالی پر از نعمت‌های فراوان را از ایشان بخواهید یا اگر محدودیت زمان به شما اجازه حضور در ایام خاص را نمی‌دهد در انواع مختلف تورهای دیگر آن شرکت نموده و جان و روحتان را هم‌زمان جلا دهید.

بدون آشنایی کامل از مراسم‌های مختلفی که به مناسب‌های خاص در مشهد اجرا می‌شود چون ولادت باسعادت اما رضا (علیه‌السلام)، ایام سوگواری، پخش نذری و... نمی‌توانید حظ کافی را از حضور در مشهد ببرید. گشت و گذار در مشهد هم به این سفر اضافه کنید که با رزرو بلیط و هتل در مشهد میتواند چقدر راحت‌تر و بهتر باشد برای این است که می‌گوییم لحظات خود را با تور مشهد هوایی فارا گشت 

https://faragasht.com/تور-مشهد/

همراه نمایید و یا شاید بخواهید تور مشهد از تهران با قیمت ارزان را داشته باشید که در کنار لیدرهای کارآزموده فارا گشت بهتر می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شده و سفری با خاطرات معنوی فراوان را برای خود طراحی نمایید.

این مهم را مدنظر داشته باشید که اگرچه هتل‌های فراوان در مشهد انتخاب را برای زائران فراهم نموده اما همان‌طور که گفتیم اگر روزهای خاص را برای سفر انتخاب نموده باشید باید به فکر رزرو هتل از چند ماه قبل باشید. یک آژانس معتبر با در اختیار قرار دادن امکان رزرو بلیط، اقامتی سرشار از آرامش را برای شما فراهم می‌کند که با بودجه و نیازتان هم‌خوانی داشته باشد البته بسیاری از افراد مایل‌اند که حتماً هتل محل اقامتشان با حرم مطهر هم‌جوار بوده تا تک ‌تک لحظاتشان را معنوی نمایند اگرچه توجه به این موضوع برای تمامی افراد جذاب است اما بر قیمت نهایی تأثیرگذار بوده و قیمت‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

چابهار

چابهار معروف است به شهر جاذبه‌های طبیعی، پر از دیدنیهایی که نظیرش در ایران نیست. یکی از افتخارات تور ایران‌گردی می‌باشد و جاذبه‌هایش در گشت‌های مخصوص تور چابهار فارا گشت شما را دعوت می‌کنند به چابهار سفری ارزان کنید و در هتلهای چابهار اقامت کنید.

اما آیا این تفریحات فقط دیدار از جاهای طبیعی است؟ مطمئنا خیر،  چیزهای زیادی در چابهار منتظر شما هستند، مثل: صنایع دستی ایران زیبا و دیدنی هر شهر و حتی روستایش صنایع دستی منحصر به فرد خودش را دارد.

چابهار هم از این قاعده مستثنی نیست و صنایع دستی مختص به خودش را دارد. صنایع دستی ای مانند سکه دوزی ، حصیر بافی ، سوزن دوزی ، چادر بافی ، گلیم بافی ، سفالگری و تراش سنگ های قیمتی که می‌توانید به دلخواه خودتان بهترین‌شان را که مطابق سلیقه‌ای که دارید هست. انتخاب کنید و برای عزیزانتان به عنوان سوغاتی ببرید.

خوردنیهای ویژه چابهار

چابهار فقط منوط به جاهای دیدنی نمی‌شود، اگر اهل خوراکی و شکم در سفر باشید، این شهر می‌تواند یکی از انتخابهای خوب شما باشد چون تجربه غذاهای محلی آن و خوراکیهای عجیبش مطمئناً سفرتان را متفاوت می‌کند.

میوه: بله میوه، تعجب نکنید! چابهار میوه‌های استوایی بسیار خوشمزه‌ای دارد که می‌توانند یک سوغاتی جدید و خاص باشند. همچون انبه چابهار که معروف است اما میوه‌های کمیاب دیگری مانند گواوا و پاپایا هم در چابهار یافت می‌شوند.

چابهار سوغاتی‌های متفاوتی دارد که مسافران تهرانی و یا سایر شهرها را مجذوب به خرید می‌کنند. ادویه، صدف‌های زیبا، لباس‌های محلی و وسایل کوهنوردی و ... دارد که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی مقطوع تهیه کنید.

چابهار معدن غذا‌های رنگارنگ و خوشمزه است طوری‌که تمامی مسافران تور چابهار از تهران فارا گشت

https://faragasht.com/تور-چابهار/

که با هواپیما به این شهر زیبا سفر می‌کنند و قیمت ارزانی را تجربه کرده‌اند، اکثرا در رستوران‌های مختلف شهر از آنها میل می‌کنند. در اینجا تعدادی از آن ها را به صورت مختصر برایتان معرفی می‌کنیم:

  • قلیه ماهی (قلیه ماهی معروف و لذیذ، غذایی که به وسیله ماهی های جنوبی به همراه تمبر هندی ترش و اصل و همین طور سبزی های معطر پخته می شود).
  • تباهگ و استانبولی بلوچی (غذایی بسیار خوشمزه و آب دهان راه انداز که ترکیبی از برنج به همراه گوشت و پودر انار است).
  • بریانی ماهی (یک غذای دیگر که باز هم ماهی نقش اصلی را در آن ایفا می کند، این غذا با ماهی سالمون، گشنیز، ماست پر چرب و آبلیموی تازه درست می‌شود).
  • املت سوزی (املتی که همراه با یک گیاه خاص به نام سوزی پخته می‌شود).

شوده، شیرینی چنگال، بت ماش، ماهیگ پچ، ترشی لیمو و انبه از دیگر خوراکی‌های این شهر است.

انتخاب مجری اصلی سفر

امیدوارم تا اینجا با امکانات و شرایط سفر این دو شهر معروف گردشگری داخلی، خوب آشنا شده باشید. از اینجا به بعد، بعد از انتخاب شهر دلخواهتان، انتخاب یک متخصص سفر می‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی و پر از هیجانی داشته باشد تا مسافرتی فوق العاده را تجربه کنید.

آژانس مسافرتی فارا گشت (faragasht.com) بعنوان مجری اصلی تور چابهار و تور مشهد با یاری خداوند بینهایت مهربان، سالهای زیادی است که در برنامه ریزی کامل و حرفه ای مسافرتهای ایرانگردی می‌کوشد. در این راه رضایت اکثریت مسافران را جلب کرده است تا خاطره خوب مسافرتی فراموش نشدنی را در ذهن همگان زنده نگه دارد.

پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی با خدمات تور ایرانگردی فارا گشت به آدرس:
تهران، میدان ولیعصر، ابتدای کریمخان، ساختنمان کیمیا مراجعه کنید و یا با شماره 02188909296 و 02186037414 تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه ای سفر چابهار و مشهد فارا گشت کوروش کبیر برای انتخاب مسافرت‌تان راهنمایی های لازم را برای ارزانترین قیمت تور طبق سلیقه‌ای که می‌پسندید داشته باشند.

تورهای آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر

مشاهده همه تورها
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهد: