سلطان سفر در آغاز راه

داستان سلطان سفر از آنجایی شروع شد که پس از 25 سال سفر به تمام نقاط دور و نزدیک دنیا به‌عنوان یک راهنمای گردشگری و معرفی جاذبه‌های آن‌ها به گردشگران ایرانی، تصمیم گرفتم تا کشور عزیزمان ایران را به همگان بیشتر از پیش معرفی کنم.

سلطان سفر

در سفر به شهرها و کشورهایی نظیر استرالیا، چین، روسیه، آفریقا جنوبی، هند، ارمنستان، ترکیه، دبی، مالزی، تایلند، قبرس، آذربایجان و بسیاری دیگر همواره مسافران فراوانی را همراه خود داشته که علاقه‌مند بودند تا نقاط جدید در دنیا را مشاهده کنند.

سلطان سفر در هند

سلطان سفر و گروه 300 نفری گردشگران ایرانی در سفر به هند

غافل از اینکه در داخل کشور و در نزدیک‌ترین نقطه به هر فرد، جاذبه‌ای زیبا و آثار تاریخی کهنی وجود دارد که کمتر جاذبه‌ گردشگری در دنیا، یاری رقابت با آن‌ها را دارند.

سلطان سفر در تاج محل

سلطان سفر در بازدید از تاج محل شهر آگرا هندوستان
در سفر به نقاط مختلف جهان، همواره با خود در این اندیشه بودم که جاذبه‌های گردشگری که کشورهای گوناگون از آن‌ها برای جذب گردشگر بهره می‌گیرند، در همه موارد مانند تاریخ، زیبایی، قدمت و اصالت بسیار کوچک‌تر و کم‌اهمیت‌تر از مکان‌های تاریخی و طبیعی موجود در ایران است.

سلطان سفر در روسیه

سلطان سفر و سفر به روسیه

این موضوع بیشتر مرا به این کار واداشت که سفر به کشورها و مقاصد گوناگون جهان را کنار بگذارم و تمام تلاش خود را تنها برای آشنایی با ایران زیبا و شناسایی آن به همگان به کار ببندم.
ازآنجایی‌که در شهر مشهد سکونت داشتم، تصمیم خود را به‌عنوان طرحی با نام سلطان سفر تنظیم و به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی ارایه کردم.

سلطان سفر

طرح و شخصیت حسن سلطانی با نام حرفه ای سلطان سفر، در نظر داشت تا به تک‌تک مناطق دیدنی ایران و استان سفرکرده، از آن‌ها فیلم‌های مستند و عکس تهیه و در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با مردم ایران به اشتراک بگذارد.
پس از معرفی  طرح، پروژه سلطان سفر با استقبال مدیرکل و سایر معاونین این اداره مواجه شده و قرار بر این شد تا پروژه با معرفی مسیر ده‌گانه گردشگری خراسان رضوی آغاز شود.
با انجام مراحل اداری و صدور مجوزهای اولیه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، پروژه سلطان سفر به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
سلطان سفر اکنون علاوه بر رسالت رسانه ای خود خدمتی متفاوت را در زمینه رزرو هتل و اقامتگاه در سراسر ارایه می‌دهد. سایت سلطان سفر با امکان مقایسه قیمت هتل‌ها و اقامتگاه ها بر روی چندین سایت معتبر رزرواسیون همواره بهترین و ارزان‌ترین گزینه ها را برای رزرو هتل و اجاره ویلا  در اختیار شما قرار می‌دهد.

نظرات کاربران
درجه یک. سلطانی برازنده شماست