ویلا تنکابن شیرود

حیاط مشترک دوخوابه

قوانین

برگزاری مراسم مجاز نیست.
ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
مدارک مرحمیت الزامی است
امکان جابجایی تاریخ سفر بدون دریافت خسارت وجود ندارد.

جزییات

• گیرنده دیجیتال
  • تجهیزات آشپزی
  • پاركينگ
این اقامتگاه توسط سایت سایت شب ارائه شده است. برای رزرو به سایت ارائه کننده منتقل می‌شوید.
مشخصات رزرو
لوگوی سایت شب
850,000
تومان
2,500,000
درخواست رزرو
مبنای قیمت هزار تومان است.

نظرات کاربران برای ویلا تنکابن شیرود

باسلام و احترام خدمت پرسنل سايت شب و ميزبان محترم: نكات مثبت: تاييم رفت و امد آزاد. محل پارك ماشين عالي و مناسب. مسير تا اقامتگاه اسفالت. سرويس و حمام تميز. اتاق خوابها تميز و مرتب. فشار اب عالي. نكات منفي: انتن دهي موبايل داخل اقامتگاه بسيارضعيف. محل اقامتگاه طبقه همكف و پشت ساختمان مي باشد و ديد جالبي ندارد. فقط درختان باغ همسايه قابل ديدن است و مربوط به اقامتگاه نيست. پارس كردن سگ داخل حياط اذيت كنندس ، مخصوصا در شب و تاييم استراحت. عدم وجود ابچكان براي ظرف. محل بد سينك ظرفشويي و نارضايتي هنگام شستشو. كار نكردن شعله بزرگ اجاق گاز رو ميزي. عدم وجود دستمال كاغذي حتي يك جعبه يا داخل سرويس. عدم وجود لگن داخل حمام براي شستن لباس.
میزبان برخورد خوبی داشتن. با عکسا برابری داشت. با این قیمت مناسبه. نظافت خوبی داره. دسترسیشم خوبه.
عاااااالی همه چیزبسیارخوب بودبه ویژه نظافت ومنظره درختان پرازپرتقال با تشکرازمیزبان محترم
خانه باغ واقع در روستایی زیبا در نزدیکی شهر شیرود منطقه زیبای تنکابن میزبان حرفه ایی انسانی شریف و درجه یک آرامش و امنیت در وسط باغ نارنج
سلام خدمت آقای منتقمی عزیز و ممنون از نظافت عالی و مرتب بودن و تطابق کامل عکس ها با خونه واقعا خیلی خیلی لذت بردیم و ممنون بابت مهمان نوازیتون
با سلام رفتار میزبان خیلی محترمانه بود و خیلی پیگیر بودن که هیچ مشکلی نداشته باشیم سرویس بهداشتی و وسایل خیلی مرتب و تمیز بود
واحد به خوبی نظافت شده بود.لوکیشن داخل سایت زده شهرتنکابن ولی داخل روستا بود.میزبان ادم خونگرمی بود
این واحدازهمه لحاظ خوب هست تمیزبود.فقط تنها مشکلی که بود اینترنت گوشی خط نمی داد که یه حسن داشت اونجا اینترنت وای فای بودوسرعتش خوب بود.میزبان ادم بسیار خوبی بودن با تصاویر و تووضیحات سایت مطابق بود.نسبت به قیمت ارشش رو داشت.
قیمت منطقی فضای تمیز فضای خیلی آرام و دنج
پرده آشپزخانه مناسب نبود و از بیرون دید داشت.
دسترسی مناسب وتمیزی واحد قابل قبول بود ودر کل اقامت خوبی داشتیم.
با عرض سلام اقامتگاه خیلی خوب و عالی بود با سپاس فراوان از میزبان خوب و عالی
بسیار خانواده محترم و شریفی بودن و برخورد حرفه ای با مهمان ها داشتن همه چیز عالی بود به جز اینکه یه مقداری با امکانات رفاهی دوره حتما پیشنهاد میکنم یه سری به این اقامتگاه بزنید اقامت خاطره انگیزی خواهید داشت.
همه چیز خوب بود‌، اقامت خیلی خوب و با آرامشی داشتیم‌، ممنونم از میزبان محترممان حتما دوباره رزرو خواهم کرد
جای خوبی بود نسبتا نظافت شده بود و دسترسی مناسبی داشت ولی ویویی ک شنا توی سایت میبینید این ویلا داره درواقع طبقه بالا هستش که خود میزبان زندگی میکنن و طبقه پایین رو اجاره میدن.
چون ما در روز تعطیل بودیم قیمت یکم بالا بود ولی در کل ویلای خوبیه
در کل از انتخاب اینجا پشیمون نمیشید
منظره خوبی داشتیم. واحد نظافت شده بود و همچنین امکانات و تجهیزات خوبی داشت. میزبان هم خیلی محترم بودند و بنظرم هزینه حتی میتونست بیشتر باشه؛ این واحد به دیگران حتما توصیه میشه.
به خاطر تمام خوبی های میزبان، محیط زیبا آرام و نسبتا مستقل، دسترسی آسان به ساحل، نزدیکی به جنگل دو هزار و تمیزی فضای منزل حتما پیشنهاد میکنم اقامت در ویلای آقای منتقمی رو تجربه کنید. از ایشون و همچنین از سایت خوب شب تشکر می کنم.
حیاط بسیار قشنگی داشت چون از جاده فاصله داشت بسیار ساکت و ارام بود
خیلی خوب بود
داخل اصلا نت انتن نمیده(ایرانسل چک کردم) فقط باید برید تو حیاط عکس اولیه که پله میخوره میره بالا، اصلا با اون کار ندارید شما، طبقه زیر برای اقامت شما هستش. سگ انقدر پارس کردش، که صداش اذیت میکرد ، مجددا میگن عکس اول دقت نکنید، با در نظر گرفتن بقیه عکس ها
سلام همه چیز خوب بود ، نظافت سرویس بهداشتی حمام و اتاق ها عالی بود ، دو عدد پتو موجود بود منتها ما استفاده نکردیم چون تمیز و شسته نشده بود فقط کمبود آبچکان برای ظرف در آشپزخانه کمی آزار دهنده بود
ما ۵ شب رزرو کرده بودیم که متاسفانه یه شب زودتر رفتیم ولی خیلی از اقامتگاه راضی بودیم خیلی زیاد منطبق با عکس ها بود، برخورد میزبان هم محترمانه بود هرچند هر روز ما ساعت ۱۰ صبح بیرون می‌زدیم و تا ۱۰ شب نبودیم ولی اوقاتی که بودیم آروم و خوشایند بود و از همه
از میزبان عزیز بابت مهمان نوازی ایشان بسیار ممنونم. از نظر آرامش منطقه بسیار عالی بود . دسترسی به مراکز خرید و ساحل هم بیشتر از ۵ دقیقه فاصله نیست . ما رضایت کامل داشتیم . با سپاس
خونه بسیار تمیز بود، حیاط با اینکه با میزبان مشترک هست ولی با توجه به اینکه سمت دیگه خونه س، یه محیط نسبتا خصوصی داره... یه مقدار محیط خونه تاریک هست ولی اصلا دلگیر نیست... تا جاده اصلی که به موازات دریا هست در حد چند دقیقه بیشتر راهی نیست اطراف ساختمون ه
بنظرم براي كسي كه دنبال يك جاي خوب با امكانات مناسب و دسترسي خوب ميگرده به نسبت قيمتش خيلي خوبه.من از ميزبان هم تقاضا ميكنم داخل اتاقها هم فرشهاي كوچيك قرار بدن
عالی میزبان بسیار مهربان و مهمان نواز
با تشکر از جناب اقای منتقمی بابت سه روز میزبانی واقعا محیط ارام‌ و خوبی بود حتما به اطرافیان هم توصیه میکنم برن تا لذت رفتن به شمال ایران رو تو این جور مناطق بکر از دست ندن
ما از تهران جاده چالوس راه افتادیم از مرزن آباد جاده کلاردشت رسیدیم وخیلی خوب رسیدیم موقعیت ویلا بسیار عالی بود دنج و ساکت و داخل ویلا بسیار تمیز و خنک بود به دسترسی به جنگل های دوهزار وسه هزار و جواهر ده هم بسیار راحت بود به دریا هم نزدیک بودیم سکوت و آر
واقعا عالی بود ممنون از آقای منتقمی بزرگ و پسرشون و همسر محترمشون بابت مهمانوازی بهتره یک بار این محل رو امتحان کنید واقعا ارزش داره چه رفاهی چه اقتصادی
در کل راضی کننده بود و ۴ از ۵ ستاره دارد
عالی بود .میزبان فوق العاده ای داشتیم خیلی ب ما لطف داشتن .فضای واحد آمیخته به عطر بهارنارنج .نور کافی داشتن اتاق ها .و با توجه به حساسیت اخیر مربوط ب کرونا از نظر بهداشتی همه چی خوب بود .توصیه میکنم اینجارو به شدت .قیمت هم عالی بود مرسی از اقای منتقمی عز
سلام . قیمت خیلی مناسب بود همه چی خوب من راضی بودم
تو خونه و حیاط راحت بودیم محدودیت نداشتیم بر خلاف یکسری از جاهای دیگه، میزبان خوش برخورد بود،سوییت کاملا تمیزو مرتب بود
همه چیز عالی به خصوص اخلاق صاحب خانه و همسرشون فقط تنها ایراد تشک تختها و فرش که نیاز به شستشو داشت
برخورد صاحب خانه خیلی خوب بود وبنده رو راهنمایی کردن ،درخت پرتقال داشتن و بهمون ازپرتقالش دادن
در کل راضی بودم.
نوساز، تمیز، میان باغ های پرتقال، همه چی مرتب و منظم
نظافتش خوب بود از محیط خیلی راضی بودیم میزبانی هم خوب بود فقط فرش نیاز به شستشو داشت
خونه خیلی خوب و تمیز بود و از همه چیز راضی بودیم
سلام با توجه به شرایط همسایگی و صداهای مزاحم پیشنهاد نمیکنم.
عالی بود هم مکان خیلی تمیز هم جاش خیلی خوب بود
خیلی خوب بود
خیلی خوب بود میزبان خوش رو و خوش برخورد بود ، روی دیوار زده بودن. در صورتی که نظافت انجام ندید مبلغی ازتون میگیریم این در حالی بود که هیچ کجا میهمان نظافت نمیکنه ما دست گل کردیم .ویلا رو عکس ورود و خروج هم گرفتیم و موجود هست که تمیز تر تحویل دادیم ولی این
سلام .محیط زیبا و صمیمی بود و میزبان بسیار خوش رو و مهمان نواز
جای خوبی بود تقریبا همه چیش خوب بود هم مکانش و تمیزی و دسترسی و هم اینکه میزبانی عالی و جای مطمینی بود .
به نسبت قیمت خوب بود ویوی خوبی داشت.میزبان خوش برخورد بودن اما کمبود هایی هم وجود داشت از جمله لوازم آشپزی و ظروف کم بود و ظرف ها ملامین و قدیمی بودن. بعضی امکانات ابتدایی مثل دستمال کاغذی و مایع ظرفشویی و سجاده و ساعت و ... نداشت. حمام تمیز بود اما جالب
جاش تمیز بود ظرف و ظروف خیلی کم بود ساعت دیواری و سجاده نداشت جا داشت برای بهتر شدن اما برخوردشون خوب بود دسترسیش هم خوب بود
در کل تمیز و راحت بود، میزبان طبقه بالا بود و ورودی مشترک بود اما حتا یکبار هم کسی رو ندیدیم در محوطه، به یک باغ زیبای پرتغال مشرف هستید
عالی بود
ممنون بابت میهمان نوازی و راهنمایی های مداوم میزبان . بسیار خاطره انگیز بود
خیلی عالی و تمیز بود جای دنج و ارومی بود و محیط روستایی داشت میزبانیشون خیلی خوب بود
تشک تخت ها مشکل داشت و قابل استفاده نبود هممون یه پتو انداختیم رو اون فرشه و خوابیدیم لاقل کاش فرش بزرگتر و تمیزتر بود
منزل خوب و زیبا در محله ای آرام و زیبا با میزبانی خوب جناب منتقمی.جهت دسترسی راحت به نرم افزار موقعیت یاب نیاز دارید